تست شخصیت شناسی | تست شخصیت شناسی عاطفی

تست شخصیت شناسی | فقط یک درونگرای واقعی میتونه تشخیص بده صاحب این خونه کیه

ارتباط یک فرآیند طبیعی و ضروری است. اما اثربخشی آن تا حد زیادی به خصوصیات شخصی افراد در حال ارتباط و توانایی آنها در ساختار فرآیند ارتباط بستگی دارد. در نتیجه، فرد باید ویژگی های رفتار خود را در فرآیند ارتباط ببیند و درک کند.

کدخبر : 13404
سایت سرگرمی روز :

این تست شخصیت شناسی به شما امکان می دهد تا برخی از نتایج عینی بگیرید و به شما کمک می کند تا توانایی های ارتباطی خود را تنظیم کنید.

به تصویر بالا نگاه کن. دخترها به دیدن یکی از آنها آمدند. مشخص کنید صاحب آپارتمان کدام یک از این چهار دختر است؟

لطفا در نظرات به من بگویید که آیا این شبیه شماست یا نه؟

دختر شماره 1

اگر دختر شماره یک را انتخاب کردید، پس شما یک ناظر خوب، یک روانشناس ظریف و یک فرد متفکر هستید. در فرآیند ارتباط، مراقب و محتاط هستید. شما دلایل واقعی رفتار یک فرد را درک می کنید، به معنای پنهان اعمال توجه می کنید و فریب دادن شما دشوار است.

اما با درک مقاصد پنهان همکار خود ، آن را نشان نمی دهید ، اگرچه نتیجه گیری های مناسب را برای خود انجام خواهید داد. شما فردی نسبتاً بسته هستید که به دنبال برقراری ارتباط با یک همسفر تصادفی یا آشنای جدید نیستید. شما به طور انتخابی اجتماعی و بی اعتماد هستید. شما دوستان کمی دارید، اما آنها واقعی و قابل اعتماد هستند.

دختر شماره 2

اگر دختر شماره دو را انتخاب کردید، پس شما فردی اجتماعی هستید که می توانید به سرعت برنده شوید و به راحتی تماس برقرار کنید. شما شنونده‌ای با دقت و داستان‌نویس خوبی هستید، می‌دانید چگونه موضوعاتی را پیدا کنید که به طرف مقابلتان علاقه‌مند است و به‌طور نامحسوس وضعیت عاطفی او را حس می‌کنید.

شما فرآیند ارتباط را دوست دارید، از آن خسته نمی شوید. شما کاملاً عینی هستید، به راحتی سازش پیدا می کنید و درگیری ایجاد نمی کنید. همیشه افراد زیادی در اطراف شما هستند که به کمک و مشاوره نیاز دارند. شما دوستان و آشنایان زیادی دارید.

دختر شماره 3

اگر دختر شماره سه را انتخاب کرده اید، برای شما فرآیند ارتباط، اول از همه، راهی برای ابراز وجود است. برای شما مهم است که نظر خود را بیان کنید و واکنش طرف مقابل خود را ببینید. شما در اظهارات خود کاملاً باز، صریح و جسور هستید.

شما سخنران خوبی هستید، دانش و توانایی دارید که افکار خود را به وضوح بیان کنید. اما گاهی اوقات آنها بیش از حد احساساتی و رک هستند که می تواند باعث واکنش منفی طرف مقابل شود و ناخواسته او را عصبانی یا آزرده کند. مراقب واکنش های دیگران باشید.

دختر شماره 4

اگر دختر شماره چهار را انتخاب کردید، پس فرد چندان اجتماعی نیستید. دنیای درونی شما، افکار و احساسات شما برای شما مهمتر است. بنابراین، در فرآیند ارتباط، شما به طور دوره ای از احساسات خود منحرف می شوید و موضوع گفتگو را از دست می دهید.

شما بلافاصله افراد جدید را به یاد نمی آورید مگر اینکه به نحوی شما را شگفت زده کنند. شما به سرعت از تعامل فعال خسته می شوید، سپس باید آرامش خود را در تنهایی بازیابی کنید. قبل از برقراری ارتباط نزدیک با افراد، مدت طولانی به دقت به آنها نگاه می کنید.

این تست ممکن است برای شما خیلی ساده به نظر برسد. با این حال، به نتیجه به دست آمده توجه کنید و به آن فکر کنید: آیا فرآیند ارتباطی که در آن شرکت می کنید به صورت خود به خود اتفاق می افتد یا در جهتی که شما نیاز دارید در حال توسعه است؟ توانایی برقراری ارتباط یک مهارت بسیار مهم است که زندگی اجتماعی ما به آن بستگی دارد. و مانند هر مهارتی، می توان (و باید) آموزش داد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: