تست شخصیت شناسی | تست شخصیت شناسی و روانشناسی

تست شخصیت شناسی | یک در انتخاب کن تا بگم چه افکاری اذیتت میکنه و راه خروج از این افکارو بهت نشون بدم

اگر می‌خواهیم انسان‌های بهتری شویم، لازم است برخی عادت‌ها یا رفتارها را برای رسیدن به این هدف تغییر دهیم. ظاهراً پدر و مادرم همیشه به من می گفتند که باید خشم خود را کنترل کنم، زیرا این کار باعث می شود با دیگران مشکلی نداشته باشم.

کدخبر : 16240
سایت سرگرمی روز :

توسعه این بازی آسان خواهد بود. در مجموع سه در قرون وسطایی با تار عنکبوت خواهید دید، اما هر کدام پیام مهمی برای بهبود زندگی شما دارند. فکر کنید و انتخاب کنید که کدام را باز کنید. به یاد داشته باشید، زمان مورد نیاز خود را در نظر بگیرید زیرا شانسی برای تلاش دوم وجود نخواهد داشت.

اگر می‌خواهیم انسان‌های بهتری شویم، لازم است برخی عادت‌ها یا رفتارها را برای رسیدن به این هدف تغییر دهیم. ظاهراً پدر و مادرم همیشه به من می گفتند که باید خشم خود را کنترل کنم، زیرا این کار باعث می شود با دیگران مشکلی نداشته باشم. من می دانم که نمی توانم از این ویژگی اجتناب کنم زیرا بخشی از وجود من است، اما می توان آن را بهبود بخشید. با در نظر گرفتن این موضوع، اگر علاقه مند به دانستن آنچه باید در زندگی خود تغییر دهید، از شما دعوت می کنم تا یک تست بصری جدید ایجاد کنید که بازخورد مثبتی دریافت کرده است. دلیل آن این است که پاسخ های شما کاملاً صحیح است. با این حال، این تنها چیز نخواهد بود، زیرا در عرض چند ثانیه به شما لذت زیادی می دهد. جرأت کنید با این فعالیتی که میلیون ها کاربر از آن حمایت می کنند، بیشتر در مورد خود بیاموزید!

در 1

شما به محتاط بودن عادت کرده اید و این شما را از نشان دادن شیوه زندگی خود برای دیگران محدود می کند. ممکن است تجربه بدی داشته باشید، اما این مانع از خوشحالی شما نمی شود، افرادی هستند که از دانستن بیشتر در مورد شما خوشحال می شوند. من به شما توصیه می کنم: همه مردان و زنان احساسات بدی ندارند.

در 2

اگر این گزینه را انتخاب کنید، خود را فردی خودخواه توصیف می کنید. شما احساس می کنید که علایق شما مهمتر از علایق دیگران است و همیشه حق با شماست. این ویژگی می تواند مضر باشد و باعث شود افراد از شما فاصله بگیرند. من به شما توصیه می کنم که حامی باشید و بدانید چگونه نفس خود را بهتر کنترل کنید.

در 3

بسیاری شما را فردی مهربان و وفادار می دانند که هر کاری از دستتان بر می آید برای کمک به نیازمندان انجام می دهید. اگرچه این اقدامات مورد ستایش است، اما افرادی هستند که از اشراف شما سوء استفاده می کنند و شما باید مراقب باشید. به افرادی که اطراف خود را احاطه کرده اید توجه کنید و ببینید که آیا آنها همین کار را برای شما انجام می دهند یا خیر. از ناامیدی دوری کنید!

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • مرضیه رضوی پور
    0

    باحاله