طزفداران دونگ یی این سریال محشر رو از دست ندین | فیلمی عالی با موضوعی شبیه به دونگی

فیلم کره ای سایه های قصر؛ اثری رازآلود که طرفداران «دونگ‌یی» باید ببینند!

کدخبر : 16416
سایت سرگرمی روز :

بانو جانگ یا «جانگ هوی‌بین» از شخصیت‌های تاریخی کره است که تا کنون سریال ها و فیلم های زیادی در مورد او ساخته شده است، از جمله سریال «دونگ‌یی» که اتفاقا طرفداران زیادی هم دارد. فیلم سایه های قصر که در سال 2007 ساخته شده، در میان بهترین آثار مرتبط با این شخصیت تاریخی قرار می گیرد، و اگر طرفدار دونگ‌یی هستید احتمالا این اثر هم به دل تان خواهد نشست.

شخصیت تاریخی بانو جانگ در سریال دونگ‌یی زنی از طبقۀ پایین اجتماع بود که توانست به مقام همسری امپراتور برسد، اما بعدها به دلیل توطئه‌ای که علیه ملکه اینهیون ترتیب داده بود محکوم به اعدام شد. سریال‌های دیگری مثل «زندگی برای عشق» هم در رابطه با این شخصیت تاریخی هستند که ماجرا را طور دیگری روایت کرده‌اند. در این سریال ها، بانو جانگ در قالب یک قهرمان عاشق به تصویر کشیده شده است.

هر یک از این سریال‌ها در کنار تاثیرات و الهاماتی که از واقعیت تاریخی داشته اند، کمی تخیل هم به داستان افزوده و روایت را از زاویه متفاوتی خلق کرده اند. در بین همۀ این آثار فیلم «سایه های قصر» بدون شک متفاوت‌ترین و رازآلودترین روایت را از رویدادهای قصر در دوران زندگی بانو جانگ خلق کرده است.

ماجرای فیلم بیشتر بر زندگی و روابط پیچیدۀ بین بانوان قصر تمرکز دارد. در ابتدای داستان متوجه می‌شویم که امپراتور از ملکه خود صاحب فرزند نشده تا وارث تاج و تخت باشد. اما در همین زمان یکی از صیغه‌های امپراتور یعنی همین بانو جانگ (هوی‌بین) فرزند پسری به دنیا می‌آورد. اینجاست که داستان شروع می شود و حرف و سخن ها برای جانشینی این فرزند بالا می‌گیرد. این اتفاقی است که می‌تواند هوی‌بین را از یک صیغه سلطنتی به مقام مادر ولیعهد ارتقا بدهد. اما یک شب جسد یکی از بانوان قصر که خدمتگزار هوی‌بین بوده پیدا می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: