تست شخصیت شناسی | تست شخصیت شناسی و روانشناسی

تست شخصیت شناسی | بگو اول چی دیدی تا بگم چی باعث افسردگیت شده

وقتی به تصویر نگاه می‌کنید، توجه داشته باشید که اولین چیزی که نظر شما را به خود جلب می‌کند چیست.

کدخبر : 16418
سایت سرگرمی روز :

این تمرین ساده می‌تواند به شما کمک کند تا بیشتر در مورد  برخی جنبه‌های شخصیتی خود آگاه شوید. پس از تشخیص اولین چیزی که دیده‌اید، سعی کنید فکر کنید که چرا دقیقاً آن عنصر توجه شما را جلب کرده است.

لامپ برق

بسیاری از مردم لامپ را خواهند دید، که جای تعجب نیست. این علامت نشان می دهد که شما در این مرحله از زندگی خود بسیار خوشحال هستید. سرحال و پرانرژی هستید و انرژی خود را صرف کار، سرگرمی ها، عزیزان، مسافرت و … می کنید و البته خالی از اشکال نیست. اما شما می دانید که چگونه مشکلات با پیچیدگی های مختلف را حل کنید. همچنین لامپ نماد ایده هاست. شما همیشه ایده های جالب و نوآورانه ای دارید و شاید یکی از آنها به زودی محقق شود. این تست شخصیت مربوط به وبسایت انگیزه است.

درختان

درخت نماد خرد و بلوغ است. اگر در تصویر شاخه های درختی را می بینید به این معنی است که شما فردی بالغ از نظر عاطفی و ذهنی هستید. شما ترجیح می دهید همه چیز را با دقت بسنجید و به ندرت مرتکب اقدامات عجولانه شوید. شما با این اصل زندگی می کنید که “۷ بار اندازه گیری کنید، یک بار برش دهید.” شما باید شروع به تمرین خودسازی و خودشناسی کنید.

شکارچی

در حال حاضر برای شما آسان نیست. شما افسرده و گیج هستید، شاید آسیب های روانی جدی را تجربه کنید. هنگامی که به خود اعتراف کردید که به کمک نیاز دارید، ضمیر ناخودآگاه شما منابعی را با شما به اشتراک خواهد گذاشت. دست از گول زدن خود بردارید، با ترس های خود روبرو شوید. شروع به کار روی خود کنید، خود و احساسات منفی خود را بپذیرید.

آسمان و پرندگان

در این تست شخصیت از سایت انگیزه می‌خوانید اگر ابر یا پرنده ببینید، به این معنی است که در سطح ناخودآگاه متوجه می شوید که در محیط شما افرادی هستند که شما را دوست ندارند، ریاکار. اما شما آنقدر مردم را دوست دارید و همیشه سعی می کنید همه را راضی نگه دارید که نمی خواهید آن را به خودتان اعتراف کنید. سعی می کنید حمایت کسانی را که نسبت به آنها احساس خصومت می کنید جلب کنید. در مورد آن فکر کنید: آیا به آن نیاز دارید؟ شاید هنوز ارزشش را داشته باشد که اطراف خود را با افرادی احاطه کنید که واقعاً شما را دوست دارند و از شما قدردانی می کنند؟

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: