تست شخصیت شناسی | تست شخصیت شناسی و روانشناسی

تست شخصیت شناسی | میخوای اطرافیانت رو بهتر بشماسی و رازهاشونو بدونی بگو پاشون چه شکلیه

آیا کف پای شما قوس‌دار است یا پاهای کم قوس (کف پای صاف) دارید؟ با این تست شخصیت ویژگی‌های منحصر به فرد، نقاط قوت، ضعف، ماهیت، طرز فکر و سبک رفتاری خود را کشف می‌کنید.

کدخبر : 14203
سایت سرگرمی روز :

آیا قوس پا هم می‌تواند تاثیری در ویژگی‌های شخصیتی ما داشته باشد؟ معمولا گفته می‌شود شکل اعضای بدن، مثل انگشت دست‌ها و پاها نمی تواند ویژگی‌هایی را درباره روحیات شخصی ما آشکار کند. اما در این تست خواهیم دید که خلاف این قضیه ثابت شده است.

گفته می‌شود میزان قوس کف پای ما با برخی از ویژگی‌های شخصیتی خاص ما مرتبط است. کف پای شما قوس‌دار است یا صاف؟

در تست شخصیتی شکل پا، ارتباط بین انواع مختلف پا همچون پای رومی، پای مربعی، پای یونانی و شکل پای مصری، با ویژگی‌های شخصیتی را مورد بحث قرار دادیم. امروز به بررسی شخصیت افراد با انواع کف پای قوس‌دار و صاف می‌پردازیم.

آیا در مورد شخصیت خود کنجکاو هستید؟ با این تست شخصیت ویژگی‌های منحصر به فرد، نقاط قوت، ضعف، طبیعت، طرز فکر و سبک رفتاری خود را کشف کنید.

تست شخصیت شناسی قوس کف پا

کف پای صاف

ویژگی‌های شخصیتی کلیدی کف پای صاف

واقع گرا برون گرا معاشرتی اجتماعی عاطفی احساساتی

خانواده گرا مهربان همدل مفید کاریزماتیک

توضیحات

اگر پاهای صاف یا با قوس کم دارید، نشان می‌دهد که شما مثل یک پروانه واقعی، برونگرا، معاشرتی و اجتماعی باشید. معمولا این افراد از بودن در یک جمع لذت می‌برند و دوست دارند حمایت‌کننده‌های زیادی داشته باشند.

اگر کف پایتان صاف است، یعنی شما احساساتی، خانواده محور و فرد عاطفی هستید. بیشتر مواقع نگران نیستید چون زندگی را همانطور که هست قبول می‌کنید و سعی می‌کنید حودتان را وفق بدهید.

در موقعیت‌های جدید نمی‌ترسید و درباره آینده بیش از اندازه فکر خود را درگیر نمی‌کنید. به طور کلی شما بسیار مهربانید و با دیگران همدلی می‌کنید. دوست دارید به خیریه‌ها کمک کنید و همیشه آماده نیکی کردن در حق دیگرانید.

به عنوان یک نقطه ضعف کوچک، شما به سختی می توانید استقلال پیدا کنید. افراد با کف پای صاف معمولا به خانواده وابسته هستند و همیشه با کمک آن‌ها پا در مسیر آینده می‌گذارند. اما به خوبی می توانند در این مسیر موفق شوند و مسیر خود را پیدا کنند.

ویژگی‌های شخصیتی کلیدی: واقع‌گرا، برون‌گرا، معاشرتی، اجتماعی، عاطفی، احساساتی، خانواده‌گرا، مهربان، همدل، مفید، کاریزماتیک.

جالب است بدانید حتی شکل انگشتان پا هم می‌تواند در خلق و خو تاثیر گذار باشد. برای فهمیدن این ویژگی‌های شخصیتی به تست شخصیت شناسی انگشتان پا رجوع نمایید.

کف پای قوس‌دار

 

ویژگی‌های شخصیتی کلیدی کف پای قوس دار

روشن فکر مستقل رویاپرداز خودکفا ارتباط کلامی

جاه طلب خلاق بینا سرسخت کمال گرا

توضیحات

اگر پاهایتان دارای قوس است، نشان می‌دهد که بسیار روشنفکر، مستقل، رویاپرداز، خودکفا و دارای فن بیان منحصر به فرد هستید. شما فردی هستید که می توانید بدون کمک دیگران فکر کنید، درباره آینده خود تصمیم بگیرید و انتخاب‌های درستی در زندگی داشته باشید.

شما عاشق خواندن و آموختن هستید. یادگرفتن چیزهای جدید شما را به وجد می‌‌آورد به همین دلیل همیشه مشتاق دانستن چیزهای تازه هستید. به همین دلیل است که درباره بیشتر چیزها اطلاع دارید و می توانید درباره‌شان با دیگران صحبت کنید.

اگر کف‌ پای شما قوس دارد، در زندگی با عقل و خرد عمل می‌کنید و با رویا پردازی پرقدرت خود، آینده زندگیتان را متجلی می‌کنید.

شما کمی ایده‌ال گرایید و در پایبندی به اصول خود سرسختی نشان می‌دهید. به همین دلیل به سختی از دیگران درخواست کمک می‌کنید و ترجیح می‌دهید همه کارهایتان را به تنهایی انجام دهید.

شما معمولا شخصیت مراقبی دارید و نگران همه چیز هستید. از نظر دیگران شما درونگرا به نظر می‌رسید اما ممکن است واقعا درونگرا نباشید، چراکه شما فقط برای ارتباط با دیگران زمان زیادی نیاز دارید و برای درک آن‌ها وقت می گذارید.

ویژگی‌های شخصیتی کلیدی: روشنفکر، مستقل، رویاپرداز، خودکفا، دارای ارتباط کلامی، جاه طلب، خلاق، بینا، سرسخت، کمال گرا.

کف پای شما صاف است یا قوس زیادی دارد؟ این تست شخصیت چقدر درباره شما صادق بود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • باران
    0

    مال من نه قوس زیادی داره نه صاف زیادی

  • فلاور
    0

    پاهای من قوس دارد تقریبا تمامش درست بود اینگار یکی که منو خوب می‌شناسد دارد درباره من صحبت می کند

  • امیرعلی
    0

    برامن دومی درسترهست مطلبش!
    البته پاهام شبیه قوسدارهست ولی ن خیلی!!

  • ناشناس
    0

    کاملا درست

  • قوس دار
    0

    خوش
    م اومد درسته

  • عباسی نژا د فارس
    0

    گدر موردتست شخصیت شناسی عالی بود. باتشکر

  • ناشناس
    0

    بیشتر متن هاش خصوصیات من بود واقعا ممنون از این کانالتون