تست شخصیت شناسی | تست شخصیت شناسی و روانشناسی

تست شخصیت شناسی | بگو اول چی دیدی تا بگم بزرگترین ترست تو عمق ذهنت چیه؟

در این آزمایش خاص، ما تصویری داریم که بسته به درک فرد ممکن است یک جونده یا نمایه یک چهره را به تصویر بکشد. گفته می شود آنچه ابتدا می بینید ترس های اساسی شما را آشکار می کند.

کدخبر : 14210
سایت سرگرمی روز :

تست شخصیت توهم:

توهمات نوری تصاویر جذابی هستند که ادراک ما را به چالش می کشند و بسیار بیشتر از آنچه به چشم می آید را آشکار می کنند. در این میان، تست شخصیت توهم نوری برجسته است که بر اساس مشاهدات اولیه ما بینش های جالبی را در مورد عمیق ترین ترس های ما ارائه می دهد.

در این آزمایش خاص، ما تصویری داریم که بسته به درک فرد ممکن است یک جونده یا نمایه یک چهره را به تصویر بکشد. گفته می شود آنچه ابتدا می بینید ترس های اساسی شما را آشکار می کند.

یک جونده

اگر برای اولین بار یک جونده را دیدید، بیشتر از تحقیر و تمسخر می ترسید. ترحم و تمسخر بدترین چیزها برای شما هستند - آنها اغلب اعتماد به نفس و ارزش شما را به عنوان یک انسان از بین می برند. شما همیشه سعی می کنید مستقل و متکی به خود باشید. این ایده که باید از کسی کمک بخواهید و به او متکی باشید برای شما بسیار دشوار است. شما همچنین می ترسید کنترل هر جنبه ای از زندگی خود را از دست بدهید و هر گونه تأثیری را که بر شما تحمیل شده است را رد کنید. شما فردی هستید که تلاش زیادی برای رشد خود انجام می دهید و اغلب در محل کار نیز مسئولیت می پذیرید. شما زمان و خودتان را صرف تحقق هر کاری می کنید.

یک صورت

اگر برای اولین بار چهره ای را دیدید، نشان دهنده ترس عمیق از انزوا است. ترجیح شما برای بودن در میان مردم فقط لذت بردن از همراهی آنها نیست. این یک جنبه اساسی از رفاه عاطفی شما است. تنهایی فقط شما را ناراحت نمی کند. این یک ترس عمیق را القا می کند، تقریباً انگار که تنها بودن، اکسیژن احساسی شما را قطع می کند. از بسیاری جهات، شما روابط را به عنوان یک شبکه ایمنی می بینید، یک مدرک ملموس که در دنیا تنها نیستید. در حالی که ممکن است بتوانید به تنهایی مدیریت کنید، اما دانستن اینکه یک سیستم پشتیبانی در اختیار دارید، به شما احساس ثبات و آرامش می‌دهد.

منبع: تحریریه سرگرمی روز
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: