وام | وام قرض الحسنه | وام فوری

وام فوری 30 تا 300 میلیونی بدون سپرده با اقساط 48 ماهه | متقاضیان وام فوری با اقساط 1 میلیون تومانی تا این تاریخ مهلت دارند

بانک توسعه تعاون برای گسترش و رونق فعالیت‌های اقتصادی بخش تعاون و تعاونگران، طرح تسهیلاتی به نام «رونق تعاون» را تدارک دیده است. مبلغ وام این تسهیلات 300 میلیون تومان بوده و نرخ سود آن با توجه به ماندگاری سپرده و مدت بازپرداخت تغییر می‌کند.

کدخبر : 21609
سایت سرگرمی روز :

 فعالان تولیدی و صنعتی مشتری بانک توسعه تعاون که مایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی این مجموعه هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت عادی افتتاح کرده و حداقل به مدت سه ماه میانگین حساب ایجاد کنند تا امکان درخواست تسهیلات مذکور را داشته باشند. طی مدت زمان ایجاد میانگین حساب و سپرده گذاری هیچ سودی به حساب مشتریان تعلق نخواهد گرفت. ضمانت اصلی برای دریافت این نوع تسهیلات داشتن ضامن رسمی و اعتبار شغلی است. سود این بین 15 تا 22 درصد تغییر می‌کند. مدت زمان بازپرداخت این وام هم حداکثر 48 ماه اعلام شده است.

با در نظر گرفتن سقف وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 9 میلیون و 451 هزار و 823 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات از 153 میلیون و 687 هزار و 521 تومان بیشتر نخواهد شد. جمع رقم تسهیلات و سود آن هم 453 میلیون و 787 هزار و 520 تومان خواهد بود.

بانک توسعه تعاون با هدف کمک به توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور از طریق توسعه بخش تعاونی و فراهم کردن زمینه‌های عدالت اجتماعی، حمایت مالی و اعتباری از انتقال فعالیت‌ها و کاهش تصدی‌های بخش دولتی اقتصاد، کمک به حضور فعال و ایفای نقش موثر تعاونی‌ها و .. شکل گرفت.

در حال حاضر این مجموعه به منظور تحقق این اهداف انواع خدمات الکترونیکی، بانکی و محاسباتی و مسئولیت اجتماعی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

پرسنل شرکت‌ها و کارخانه‌هایی که از مشتریان بانک توسعه تعاون محسوب می‌شوند و به وام احتیاج دارند، می‌توانند از طرح تسهیلاتی «همیار» این مجموعه استفاده کنند. این تسهیلات در رده وام‌های خرد بوده و سقف آن 30 میلیون تومان است.

افرادی که در یکی از شرکت‌ها و مجموعه‌های مشتری بانک توسعه تعاون مشغول به کار هستند و به دریافت تسهیلات همیار تمایل دارند، باید سپرده جاری داشته باشند. این تسهیلات نیز به خواب سپرده احتیاج دارد و مدت زمان ایجاد میانگین برای امکان درخواست این وام دو ماه اعلام شده است.

دوره بازپرداخت نیز طبق مدت زمان خواب سپرده و میانگین حساب ایجاد شده معین خواهد شد و حداکثر به 36 ماه می‌رسد. سود این تسهیلات تا 15 درصد اعلام شده و لازم به ذکر است که افراد به منظور دریافت این وام باید از ارگان یا مجموعه طرف قرارداد بانک توسعه تعاون معرفی نامه داشته باشند.

با در نظر گرفتن مبلغ وام، نرخ سود و زمان پرداخت اقساط، میزان هر قسط 1 میلیون و 39 هزار و 960 تومان است. کل سود تسهیلات به 7 میلیون و 438 هزار و 555 تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز 37 میلیون و 57 هزار و 500 تومان اعلام شده است.

مشتریان بانک توسعه تعاون که مایل به دریافت تسهیلات قرض الحسنه هستند می‌توانند با افتتاح حساب در این مجموعه و ایجاد میانگین مناسب برای وام 300 میلیون تومانی طرح «مائده» درخواست بدهند.

این بانک با هدف توسعه فرهنگ قرض الحسنه و رفع نیازهای ضروری مشتریان حقیقی و اعضای شرکت تعاونی و همچنین در راستای کمک به اقشار آسیب پذیر و اجرای طرح‌های اشتغال زایی، وام قرض الحسنه مائده را تدارک دیده است. افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید سپرده یک صدم درصدی افتتاح کرده و گردش حساب لازم را ایجاد کنند. تسهیلات مذکور قرض الحسنه بوده و نرخ کارمزد آن بین صفر تا چهار درصد است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز به 48 ماه می‌رسد.

در صورتی که متقاضی به هر دلیل امکان یا تمایل به استفاده از این تسهیلات نداشته باشد می‌تواند آن را به بستگان درجه یک خود انتقال بدهد. البته امکان انتقال امتیاز این حساب به دیگر معرفی شدگان با ضمانت خود متقاضی نیز وجود دارد. لازم به ذکر است که سازمان‌ها و ادارات هم امکان استفاده از این تسهیلات را دارند.

مشتریان بعد از افتتاح سپرده کوتاه مدت یک صدم درصدی و داشتن معدل حساب مورد نظر بانک، امکان ارائه درخواست تسهیلات را به یکی از شعب خواهند داشت. بعد از ارائه درخواست، پرونده اعتباری مطابق با مقررات ناظر برای مشتری تشکیل خواهد شد. سپس با ارائه مدارک هویتی و دریافت مدارک و وثایق لازم و تضمین‌های مطابق با اعتبارسنجی مشتریان مبلغ تسهیلات به حساب آن‌ها واریز خواهد شد. افراد به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره مدارک هویتی این تسهیلات امکان مراجعه به وبسایت بانک توسعه تعاون را دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: