مددجویان بهزیستی | مددجویان کمیته امداد

پرداخت کمک هزینه 40 میلیون تومانی دولت به مددجویان | پرداخت کمک معیشتی جدید به مددجویان کمیته امداد

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) اندیمشک گفت: ۳۷ سری جهیزیه به ارزش ۱۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال میان نوعروسان نیازمند زیرپوشش این کمیته اهدا شد.

کدخبر : 21798
سایت سرگرمی روز :

محسن قلاوند روز سه شنبه در حاشیه این آیین بیان کرد: اقلام اهدا شده شامل یخچال، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی، تلویزیون و جاروبرقی است که در راستای ترویج ازدواج آسان بین نوعروسان زیر پوشش این کمیته در اندیمشک اهدا شد.

وی افزود: کمیته امداد در کنار سیاست توانمندسازی خانواده‌های زیرپوشش، کمک به ترویج سنت حسنه ازدواج آسان را در دستور کار دارد که این مهم با مشارکت خیران و سایرنهادها و موسسه‌ها انجام می‌شود.

رییس کمیته امداد اندیمشک با اشاره به آغاز سال تحصیلی و برگزاری جشن عاطفه‌ها گفت: ۹۰۰ بسته نوشت افزار به ارزش پنج میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال نیز روز یکشنبه هفته جاری در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید بین دانش‌آموزان مددجوی کمیته امداد اندیمشک توزیع شد.

وی ضمن قدردانی از همکاری مراکز نیکوکاری و خیرین این شهرستان برای کمک به نیازمندان از همه خیران اندیمشک برای مشارکت در این امر خدا‍پسندانه دعوت کرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) املش گفت: همزمان با هفته وحدت ۷۹ سری لوازم خانگی بین مددجویان تحت پوشش این نهاد حمایتی در املش توزیع شد.

اهدای بیش از ۷۰ سری لوازم خانگی بین خانوار‌های کم برخوردار املشیبه گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ مهدی قنبری با گرامیداشت هفته وحدت گفت: ۷۹ سری لوازم خانگی به ارزش ۵۹۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به مددجویان کمیته امداد امام شهرستان املش اهدا شد. 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) املش افزود: این لوازم خانگی شامل ۳۰ دستگاه یخچال / ۱۵ دستگاه آبگرمکن/ ۱۴دستگاه بخاری گازی/ ۱۰ دستگاه ماشین لباسشویی و۱۰ دستگاه پنکه است.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان رازوجرگلان گفت: ۱۰۰ دستگاه یخچال به مددجویان زیر پوشش بهزیستی این شهرستان اهدا شد.

رضا ابراهیمی با بیان اینکه این هدایا با مشارکت گروه‌های جهادی، نیکوکاران و مددجویان تهیه شد، گفت: قیمت هر دستگاه یخچال ۱۵ تا ۲۵ میلیون تومان است که خانوار‌های زیرپوشش نیز در کمتر از ۲۵ درصد قیمت یخچال مشارکت داشتند.

دو هفته قبل نیز ۱۰۰ دستگاه یخچال با کمک و مشارکت گروه‌های جهادی در بین مددجویان زیر پوشش بهزیستی شهرستان رازوجرگلان توزیع شده بود.

۲۵ سری جهیزیه و ۲۲۰ بسته‌های معیشتی و لوازم خانگی به مددجویان بخش منج شهرستان لردگان اهدا شد.

مدیرکمیته امداد استان گفت: جهیزیه نوعروسان شامل لوازم ضروری زندگی از جمله یخچال، اجاق گاز، جاروبرقی، ماشین لباسشویی، تلویزیون و سایر وسایل مورد نیاز است.

محمدی افزود: همچنین ۸۳ دستگاه لوازم خانگی ضروری خانواده‌های تحت حمایت و ۱۲۰ بسته معیشتی به مبلغ هر کدام یک میلیون تومان در بین مددجویان منج توزیع شد.

محمد شاکری اظهار کرد: برای آغاز زندگی ۲۶ زوج جوان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) رضویه اقلام اصلی و اساسی شامل یخچال، اجاق گاز، لباسشویی، تلویزیون، جارو برقی و فرش ۱۲ متری به ارزش ۴۰ میلیون تومان اهدا شد.

رئیس کمیته امداد بخش رضویه افزود: همچنین با نیاز سنجی صورت گرفته توسط این اداره و تأیید خانواده‌های نیازمند، ۱۵۳ قلم لوازم و کالای ضروری شامل ۲۶ دستگاه کولر آبی، ۲۸ دستگاه یخچال، ۲۷ دستگاه ماشین لباسشویی، ۴۰ دستگاه بخاری و ۳۲ دستگاه آبگرمکن بین مددجویان تحویل شد.

وی گفت: جهیزیه‌های جدید بین نوعروسان زیر پوشش این نهاد با حمایت‌های مردم و خیرین تهیه شده است و در سه دهستان پایین ولایت، آبروان و میامی در بخش رضویه مشهد توزیع شده است.

رییس کمیته امداد بخش رضویه  گفت: برای آغاز زندگی ۲۶ زوج جوان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) رضویه اقلام اصلی و اساسی شامل یخچال، اجاق گاز، لباسشویی، تلویزیون ،جارو برقی و  فرش ۱۲ متری به ارزش ۴۰ میلیون تومان اهدا شد.

شاکری افزود: همچنین با نیاز سنجی صورت گرفته توسط این اداره و تایید خانواده‌های نیازمند، ۱۵۳ قلم لوازم و کالای ضروری شامل ۲۶ دستگاه کولر آبی، ۲۸ دستگاه یخچال، ۲۷ دستگاه ماشین لباسشویی، ۴۰ دستگاه بخاری و ۳۲ دستگاه آبگرمکن بین مددجویان تحویل شد.

وی گفت: جهیزیه‌های جدید بین نوعروسان زیر پوشش این نهاد با حمایت‌های مردم و خیرین تهیه شده است و در سه دهستان پایین ولایت، آبروان و میامی در بخش رضویه مشهد توزیع شده است.

 مازیار محمدی مدیر اداره مسکن و امور مهندسی کمیته امداد البرز با اشاره به اینکه هزینه‌های انجام‌شده در بخش مسکن مددجویی از محل اعتبارات دولتی و کمک خیرین، بوده است گفت: کمیته امداد از ابتدای امسال تاکنون ۱۳۰ میلیارد و ۲۵۷ میلیون ریال صرف خرید، احداث، تکمیل، و یا تعمیر و بازسازی بیش از ۴۵۳ مسکن مددجویان البرزی کرده است.

 وی افزود: خدمات ارائه شده در حوزه مسکن شامل «احداث و تکمیل»، «تعمیر و بازسازی» و «خرید» می‌شود که از ابتدای امسال در سرفصل کمک به خرید ۲۷ مورد و احداث و تکمیل مسکن شهری و روستایی و کمک به تعمیر و احداث فضا‌های جانبی ۴۲۶ مورد به خانواده‌های مورد حمایت ارائه‌شده است.

محمدی با اشاره به اینکه خدمات تعمیر مسکن مددجویان به صورت بلاعوض و معوض ارائه می‌شود یادآور شد: معرفی خانوار‌های مورد حمایت به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به‌منظور اخذ مجوز ساخت و به ادارات برق، گاز و آب و فاضلاب برای بهره‌مندی از انشعابات رایگان نیز ازجمله خدمات بخش مسکن و ساختمان کمیته امداد است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: