فال شمع | فال شمع امروز

فال شمع امروز چهارشنبه 4 مهر 1403

فال شمع خود را در سایت سرگرمی روز بخوانید.

کدخبر : 22042
سایت سرگرمی روز :

فال شمع روزانه متولدین فروردین

رنگ شمع شما: زرد

رنگ زرد در فال شمع روزانه به معنی دوستی، شادی و عزت نفس است.

شکل دیده شده در ظرف آب: پرنده

تفسیر پرنده در فال شمع روزانه:

به‌زودی خبرهای خوبی به شما خواهد رسید.

توصیه روزانه برای متولدین فروردین

امروز باید هنگام صحبت کردن در جمع خیلی حواستان را جمع کنید، چون امکان دارد یکی از دوستان صمی‌می‌تان منظورتان را اشتباه متوجه بشود. اگرچه شما منظور خود را خوب بیان می‌کنید، ولی قدرت شما در قطع کردن سر و صداها و گفتن حقیقیت ممکن است افراد دیگر را ناراحت کند. همه از شما انتظار دارند که درستکار باشید، اما حالا که موقعیت خوب است و شما هم خودتان را می‌شناسید پس این را بهشان بگویید.

فال شمع روزانه متولدین اردیبهشت

رنگ شمع شما: سیاه

رنگ سیاه در فال شمع روزانه به معنی پاکسازی چرخه های منفی است.

شکل دیده شده در ظرف آب: چرخ

تفسیر چرخ در فال شمع روزانه:

شخصی که از او دور هستید، به سوی شما باز خواهد گشت.

توصیه روزانه برای متولدین اردیبهشت

اطرافیان شما امروز می‌توانند با شما بیش از حد احساس نزدیکی کنند تا جایی که آنها به راحتی احساساتشان را برای شما بازگو می کنند و این موضوع تا حدی شما را ناراحت کرده است. شما ترجیح می دهید که از هیجان دوری کنید، اما این صحبتها به طور ناگهانی شروع می‌شوند و خیلی سریع هم تشدید می‌شوند. ونوس سیاره بخت شما اکنون در جستجوی لذتهای ساده است، اما به نظر می رسد که اگر شما هیچ کاری انجام ندهید گرفتاری ها کمتر شود. نشان دادن علاقه خود به آنها می‌تواند در رفع گرفتاری هایشان مؤثر باشد.

فال شمع روزانه متولدین خرداد

رنگ شمع شما: صورتی

رنگ صورتی در فال شمع روزانه به معنی عشق و شفقت است.

شکل دیده شده در ظرف آب: تاج

تفسیر تاج در فال شمع روزانه:

به‌زودی به بیماری ناخوشی دچار خواهید شد. مراقب خود باشید.

توصیه روزانه برای متولدین خرداد

اگر تازگیها به هیجان و احساسات خود اجازه داده‌اید که کاری خارج از شخصیت و افکارتان انجام دهد حالا زمان صبر کردن است. شما احساس عدم تعادل را دوست ندارید به خاطر اینکه ممکن است شتاب زده فکر کنید و دست به عمل بزنید. با وجود اینکه ممکن است اهداف شما قابل تحسین باشند بهتر است که امروز را دوباره بررسی کنید. در روزهای آینده پیشرفت کردن برای شما خیلی آسان است اگر موقعیت  کنونی خود را دوباره ارزیابی کرده باشید.

فال شمع روزانه متولدین تیر

رنگ شمع شما: قهوه ای

رنگ قهوه ای در فال شمع روزانه به معنی صلح و بی طرفی است.

شکل دیده شده در ظرف آب: تار عنکبوت

تفسیر تار عنکبوت در فال شمع روزانه:

همه چیز بر وفق مرادتان پیش خواهد رفت.

توصیه روزانه برای متولدین تیر

شما باید باور کنید که کنترل زندگیتان از دستتتان خارج شده است، اما می‌توانید به این اطمینان متکی باشد که این شرایط تغییر خواهد کرد. با وجود این شاید مجبور باشید خواسته‌های سختی را که در محل کار از شما می‌شود تحمل کنید. آرزوهای خیلی بلندپروازانه نداشته باشید. برای دوری کردن از یک کشمکش آماده باشید که برنامه‌هایتان را به تعویق بیندازید. تا موقعی که کار تمام شود به این رویه ادامه بدهید.

فال شمع روزانه متولدین مرداد

رنگ شمع شما: آبی

رنگ آبی در فال شمع روزانه به معنی صلح، آرامش، خرد و شفا است.

شکل دیده شده در ظرف آب: روح

تفسیر روح در فال شمع روزانه:

فردی از گذشته ی شما باخبر شده است؛ مراقب بدخواهی او باشید.

توصیه روزانه برای متولدین مرداد

امروز شما در بین خانواده و دوستانتان جنجالی به پا کرده اید برای اینکه می‌خواهید که آنها بدانند که شما در مورد یک مسأله خاص چه احساسی دارید. اگرچه ممکن است شما امروز نسبت به همیشه خودرأی تر باشید، ولی عاقلانه تر است که تفکراتتان را با دیگران در میان نگذارید. اگر شما می‌خواهید ایده هایتان را به مرحله اجرا بگذارید، اگر آنها را خیلی زود و سریع برای دیگران افشا کنید به نتیجه نخواهید رسید.

فال شمع روزانه متولدین شهریور

رنگ شمع شما: نقره ای

رنگ نقره ای در فال شمع روزانه به معنی تجلی آرزو و رویا است.

شکل دیده شده در ظرف آب: ستاره

تفسیر ستاره در فال شمع روزانه:

خوشبختی و سعادت پیش روی شماست.

توصیه روزانه برای متولدین شهریور

گاهی اوقات شما زیاد دوست ندارید در جمع حاضر شوید، برای اینکه به جای جلب توجه کردن بیشتر به نتیجه کارتان اهمیت می‌دهید. با وجود این حالا کمی ‌تغییر کرده‌اید. شما می‌خواهید کارهای زیادی انجام دهید و برای انجام دادن این کارها توانایی کافی نیز دارید اما شما به کیفیت کارتان زیاد اهمیت نمی‌دهید و می‌توانید در جلوی دیگران هم این کارها را انجام دهید. قبل از اینکه تصمیمی ‌بگیرید در موردش خوب فکر کنید، برای اینکه جلب توجه کردن و مورد توجه دیگران قرار گرفتن کاملاً شما را راضی نخواهد کرد.

فال شمع روزانه متولدین مهر

رنگ شمع شما: نارنجی

رنگ نارنجی در فال شمع روزانه به معنی خلاقیت، اشتیاق، غرور، شکوفایی و فراوانی است.

شکل دیده شده در ظرف آب: فنجان

تفسیر فنجان در فال شمع روزانه:

در آینده نزدیک با یکی از آشنایان نزدیک خود دعوای تلخی خواهید داشت

توصیه روزانه برای متولدین مهر

کار کردن به خاطر تغییرات برنامه‌ریزی شده و مسیر نامشخص رئیستان شاید پیچیده شود. یا شاید شما به سادگی احساس حق نشناسی و کمی حقوق را داشته باشید. اما وقتی این مسائل آنگونه که شما می‌خواهید هموار نمی‌شوند، فکر نکنید که همه چیز خراب شده است. اگر شما فکرتان را به جای مشکلات به سمت دیدن تواناییها سوق دهید، می‌توانید این دوره سخت را تبدیل به دورانی سازنده کنید.

فال شمع روزانه متولدین آبان

رنگ شمع شما: طلایی

رنگ طلایی در فال شمع روزانه به معنی ثروت، رفاه، قدرت و اعتماد به نفس است.

شکل دیده شده در ظرف آب: کلاه

تفسیر کلاه در فال شمع روزانه:

یک تغییر مکان در راه است.

توصیه روزانه برای متولدین آبان

اتفاقات غیر متقربه بسیاری برای شما پیش می‌آید البته اصلا نباید نگران باشید، زیرا این اتفاقات باعث تغییرات ژرفی در روحیه شما می‌شوند. حالت‌های روحی شما را بسیار تغییر می‌دهند. بعد از این اتفاقات زندگی شما هر روز بهتر از روز قبل خواهد شد. رابطه دوستانه خود را افزایش دهید زیرا شما در آینده با کمک دوستان‌تان بیش از پیش پیشرفت خواهید کرد.

فال شمع روزانه متولدین آذر

رنگ شمع شما: سفید

رنگ سفید در فال شمع روزانه به معنی آرامش و تعادل است.

شکل دیده شده در ظرف آب: گوش

تفسیر گوش در فال شمع روزانه:

به محیط اطرافتان بیشتر توجه کنید، یک فرصت و پیشرفت شغلی در راه است.

توصیه روزانه برای متولدین آذر

این ماه مشکل اصل شما این است که در حالی که شما به طور هم زمان هم می‌خواهید در زندگی خانوادگی شریک باشید و هم عضوی از یک گروه منسجم باشید، نمی‌دانید که چگونه این رفتار عجیب خود را توجیه کنید. گویی که شما باید بخشی از اوقات فراغت خود را از دست بدهید تا بتوانید به چیزهایی که آرزویش را داشتید نزدیک بشوید. سعی نکنید که برای حل کردن این مشکل اقدام کنید. فقط روشی را پیدا کنید که به واسطه آن بتوانید به راحتی با افراد دیگر تبادل نظر داشته باشید.

فال شمع روزانه متولدین دی

رنگ شمع شما: بنفش

رنگ بنفش در فال شمع روزانه به معنی دانش، قدرت و سلامتی است.

شکل دیده شده در ظرف آب: رختخواب

تفسیر رختخواب در فال شمع روزانه:

تعطیلات پیش روی شما به خوبی سپری خواهد شد.

توصیه روزانه برای متولدین دی

هم اکنون فکر کردن به مقوله‌های عالی و بزرگ درمورد آینده امری طبیعی است، اما این موضوع دلیل نمی‌شود فکر شما مغشوش نشود. عجیب اینکه اگر پاهایتان روی زمین باشد و بلند پروازی نداشته باشید، احتمالاً استدلالات شما کامل و بیعیب خواهند بود. در برابر کسانی که ایده‌های شما را قبول ندارند مقاومت کنید. سعی نکنید خودتان را همرنگ جماعت سازید؛ بهتر است که از ایده‌های خودتان پیروی کنید.

فال شمع روزانه متولدین بهمن

رنگ شمع شما: قرمز

رنگ قرمز در فال شمع روزانه به معنی جذابیت و اشتیاق است.

شکل دیده شده در ظرف آب: جارو

تفسیر جارو در فال شمع روزانه:

تغییرات جدید جسمی و روحی در شما رخ خواهد داد.

توصیه روزانه برای متولدین بهمن

با وجود اینکه شما بدرستی می‌خواهید که امروز خودجوش و خودانگیخته باشید اما از این می ترسید که دیگران اعمال شما را مورد نقد و نکوهش قرار دهند. ممکن است احساس کنید اخیرا از نظر عاطفی سرگردان شده اید وحتی اگر شما بسیار کم صحبت کنید مثل اینکه هر کسی می داند که شما چه می‌خواهید. ممکن است آسیب پذیری شما باعث آزار تان شود برای اینکه هر چه که می گویید و انجام می دهید را مانند یک آیینه نشان می دهد. تمرین کردن خوباوری بدون قید و شرط راهی است که ترس شما را از واکنش های دیگران از بین می برد.

فال شمع روزانه متولدین اسفند

رنگ شمع شما: سبز

رنگ سبز در فال شمع روزانه به معنی پول، رفاه و خوش شانسی است.

شکل دیده شده در ظرف آب: سگ

تفسیر سگ در فال شمع روزانه:

دچار کمبود عزت نفس شده‌اید

توصیه روزانه برای متولدین اسفند

شاید شما آیندهی بسیار جالبی را در ذهن خودتان تصور می‌کنید اما هنوز برنامه ای برای  رسیدن به آن ندارید. حتی اگر احساس می‌کنید که امروز باید بخشی از این نقشه‌ها را عملی کنید، یادتان باشد که خیلی طول می‌کشد تا  به کل آن دست پیدا کنید. درعین حال، زندگی ای که در آن بین واقعیت و آرزوهای شما تفاوتهایی وجود دارد را تجربه می‌کنید. و یادتان باشد که دست دست کردن دلیل خوبی برای رها کردن امی‌دها و آرزوهایتان نیست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: