وام فوری | وام قرض الحسنه

فوری/ وام فوری 50 میلیون تومانی دولت بدون ضامن برای همه | پرداخت وام فوری با تحویل یکساعته و بازپرداخت طولانی مدت

تسهیلات «برآیند» ویپاد یکی از جدیدترین وام‌های بانک پاسارگاد است که بدون ضامن و وثیقه به متقاضیان تعلق می‌گیرد. در واقع این وام با در نظر گرفتن امتیاز حساب و اعتبارسنجی به مشتریان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

کدخبر : 22161
سایت سرگرمی روز :

ویپاد شعبه تمام دیجیتال بانک پاساگارد است که به مشتریان واجد شرایط خود تسهیلات 50 میلیون تومانی پرداخت می‌کند. مشتریان ویپاد به منظور درخواست تسهیلات باید سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند. همچنین این مشتریان باید موجودی روزانه حساب خود را افزایش بدهند و سکه بگیرند. در صورتی که موجودی سکه مشتریان به حد نصاب برسد امکان درخواست برای وام ویپاد وجود خواهد داشت.

سود این تسهیلات به 23 درصد می‌رسد و حداکثر زمان برای پرداخت اقساط آن 12 ماه اعلام شده است. معیار برای پرداخت این تسهیلات، اعتبارسنجی، یعنی بررسی رفتار مالی مشتری در شبکه بانکی کشور و عملکرد مالی سه ماهه اخیر وی خواهد بود. لازم به ذکر است که مشتریان متقاضی این وام نباید بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی داشته باشند. متقاضیان این وام را در قالب اعتبار خرید دریافت خواهند کرد و با این اعتبار می‌توانند انواع کالا و محصولات را از فروشگاه‌های حضوری و اینترنتی خریداری کنند.

افراد به منظور پیگیری فرآیند افتتاح حساب و دریافت تسهیلات مذکور نیازی به مراجعه حضوری به شعب بانک پاسارگاد نخواهند داشت. با استفاده درگاه آنلاین ویپاد، امکان افتتاح حساب به صورت آنلاین و در کمتر از 10 دقیقه فراهم  است. بعد از افتتاح حساب، امکان افزایش امتیاز حساب و دریافت تسهیلات وجود دارد. در صورت بروز مشکل در افتتاح حساب در درگاه ویپاد، پشتیبانی این مجموعه پاسخگوی متقاضیان خواهد بود.

بانک پاسارگاد به منظور حمایت همه جانبه از مشتریان خود طرح تسهیلاتی به نام «پشتوانه» ویپاد را تدارک دیده است که به صورت پلکانی فعال می‌شود.

یعنی هر پله تسهیلات پشتوانه یک، دو، سه، چهار، پنج، هفت، 10، 15، 20، 25 و 30 میلیون تومان است که وام گیرنده بعد از دریافت هر کدام و بازپرداخت کامل پله قبلی، می‌تواند به پله بعدی برود و مبلغ بعدی را دریافت کند.

 هر یک از مبالغ تسهیلات پشتوانه با توجه به اعتبارسنجی انجام شده از متقاضی اتفاق می‌افتد. در صورتی که مشتری اعتبار کافی را داشته باشد، این تسهیلات با سود 23 درصدی به وی تعلق می‌گیرد.

در واقع دریافت این وام به هیچ نوع چک، سفته، ضامن و وثیقه نیازی ندارد. سقف این وام حداکثر به 30 میلیون تومان می‌رسد و ضمنا تسهیلات مذکور در قالب طرح اعتبار خرید اعطا می‌شود. افراد بعد از دریافت و به کارگیری این وام، نهایتا تا شش ماه امکان بازپرداخت آن را دارند.

این وام 30 میلیون تومانی تمامی فروشگاه‌های کشور را پوشش می‌دهد و در واقع وام گیرندگان با این مبلغ امکان خرید در تمامی فروشگاه‌های داخلی را دارند.

بانک پاسارگاد به مشتریان خود که سپرده بلندمدت دارند تا سقف یک میلیارد تومان وام می‌دهد. متقاضیان باید حساب خود را تا 36 ماه مسدود کنند و بعد از آن به میزان 80 درصد میزان پول سپرده، وام با نرخ بهره 23 درصد بگیرند.

وام‌گیرنده در صورت دریافت این وام با نرخ سود 23 درصد و مدت‌زمان بازپرداخت 36 ماهه، باید ماهیانه 38 میلیون و 709 هزار تومان قسط بدهد و در آخر  یک میلیارد و 393 میلیون تومان به بانک بازگرداند.

 

واجدان شرایط برای دریافت این تسهیلات نیازمند ارائه سند ملک هستند. با وجود این، این سند در رهن بانک قرار نمی‌گیرد و تنها کپی آن در مدارک وام‌گیرنده بایگانی می‌شود.

هزینه‌های جانبی دریافت وام با سپرده بلندمدت بانک پاسارگاد، 55 هزار تومان شامل هزینه تشکیل پرونده و باطل کردن تمبر است. سپرده متقاضی تا زمان بازپرداخت کامل وام، مسدود می‌شود.

دارندگان دستگاه کارتخوان یا درگاه پرداخت اینترنتی پاسارگاد این امکان را دارند بر مبنای مجموع امتیاز ناشی از ماندگاری وجوه در حساب‌های خود و تراکنش‌های دستگاه کارتخوان یا درگاه پرداخت اینترنتی تا چهار برابر امتیاز خود، تسهیلات بگیرند.

 مشتریان بانک پاسارگاد به منظور دریافت «تسهیلات مبتنی بر مراوده» باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه جاری، کوتاه مدت یا حساب دیجیتال داشته و حداقل 10 تراکنش یا 1 میلیون و 500 هزار تومان نقدینگی در ماه داشته باشند.

ضمنا به منظور درخواست برای این تسهیلات باید حداقل سه ماه از مدت زمان سپرده گذاری آن‌ها گذشته باشد. این تسهیلات براساس میانگین حساب، امتیاز و اعتبارسنجی مشتریان به آن‌ها تعلق می‌گیرد.

سود این وام نیز براساس شرایط مشتری متغیر بوده و بین 6 تا 23 درصد اعلام شده است. بازپرداخت این وام با توجه به شرایط مشتری و صلاحدید بانک به صورت آنی یا اقساطی خواهد بود.

افرادی که مایل به دریافت اطلاعات بیشتر درباره میزان این تسهیلات هستند، می‌توانند به هر یک از شعب این بانک در سراسر کشور مراجعه کرده یا مبلغ وام مذکور را در نرم افزار سانیار مشاهده کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: