وام | وام فوری | وام قرض الحسنه

وام فوری 100 تا 500 میلیون تومانی بانک ملت برای همه | دریافت وام فوری با شرایط آسان و تحویل آنی

آخرین اخبار از دریافت وام فوری را در ادامه بخوانید.

کدخبر : 22240
سایت سرگرمی روز :

مشتریان بانک ملت که در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت عادی دارند، در صورت ایجاد میانگین حساب مناسب، امکان درخواست برای وام 500 میلیون تومانی این مجموعه را خواهند داشت. این وام 500 میلیونی تحت عنوان طرح «شایان» به متقاضیان پرداخت می‌شود.

اشخاص مایل به دریافت وام 500 میلیونی بانک ملت، باید مبلغ 15 میلیون تومان در سپرده خود نگهداری کنند. مدت زمان نگهداری این مبلغ در سپرده حداقل یک ماه و حداکثر 12 ماه اعلام شده است. سود این طرح با توجه به ضریب برابری تسهیلات و مدت ماندگاری سپرده تغییر می‌کند. حداکثر میزان نرخ سود در نظر گرفته شده برای این طرح تسهیلاتی 23 درصد اعلام شده است. متقاضیان با ارائه ضامن رسمی معتبر و داشتن اعتبار شغلی امکان درخواست این وام را دارند.

اگر بانک مبلغ 500 میلیون تومان وام را با نرخ سود 18 درصد و مدت زمان بازپرداخت 18 ماهه به یکی از متقاضیان بپردازد، میزان هر قسط 12 میلیون و 696 هزار و 714 تومان است. کل سود این میزان تسهیلات به 261 میلیون و 802 هزار و 823 تومان می‌رسد. جمع رقم تسهیلات و سود آن هم 763 میلیون و 532 هزار و 823 تومان خواهد بود.

این طرح تسهیلاتی مختص افراد حقیقی نیست و حقوقی‌ها هم می‌توانند با افتتاح حساب یا افزایش موجودی حساب فعلی خود در بانک ملت برای دریافت چنین وامی اقدام کنند. براساس اعلام بانک ملت، شرکت‌هایی که مشتری این مجموعه هستند و به اعطای تسهیلات ذکر شده به کارکنان خود تمایل دارند، امکان معرفی کارکنان بیمه شده خود را جهت دریافت این وام با امتیاز اکتسابی تا سقف فردی 200 میلیون تومان خواهند داشت.

طرح «نیک وام» یک طرح تسهیلاتی جدید از بانک ملت است که برای حمایت از مشتریان این مجموعه تدارک دیده شده است. این وام حداکثر 300 میلیون تومان است و سودی ندارد.

تسهیلات 300 میلیونی بانک ملت با کارمزد چهار درصدی به مشتریانی اعطا می‌شود که در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه نیک وام افتتاح کرده باشند. گذشته از افتتاح حساب لازم است که مشتریان حداقل چهار یا حداکثر 12 ماه میانگین حساب ایجاد کنند.

ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات داشتن ضامن رسمی یا اعتبار شغلی است. متقاضی این تسهیلات نباید رتبه اعتباری کمتر از سی داشته باشد. اگر فرد رتبه اعتباری دی یا ای داشته باشد، امکان دریافت این وام را نخواهد داشت. متقاضیان بعد از دریافت این وام تا 36 ماه برای بازپرداخت آن فرصت دارند. در صورتی که فرد به هر دلیلی مراحل دریافت وام را ادامه ندهد، می‌تواند امتیاز آن را به اقوام درجه یک خود انتقال بدهد.

لازم به ذکر است که اشخاص حقوقی نیز امکان دریافت این وام را دارند. افراد حقوقی این امکان را دارند وام 300 میلیون تومانی بانک ملت را به پرسنل بیمه شده خود که حقوقشان را از این مجموعه دریافت می‌کنند، بپردازند. معرفی شدگان به بانک ملت نباید دارای چک برگشتی یا بدهی معوق در سیستم بانکی باشند.

با در نظر گرفتن سقف مبلغ وام، نرخ کارمزد و مدت زمان بازپرداخت، هر قسط این وام 9 میلیون و 90 هزار و 909 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات به 24 میلیون تومان می‌رسد. جمع رقم تسهیلات و سود آن هم 324 میلیون تومان خواهد بود.

سامانه فرابانک ملت طرحی برای اعطای وام فوری به مشتریان خود ارائه کرده است و مشتریان بانک ملت می‌توانند با استفاده از این سامانه، به صورت غیرحضوری و بدون نیاز به مراجعه به شعبه تا سقف 200 میلیون تومان وام بگیرند.

 برای دریافت این وام ابتدا لازم است متقاضیان در بانک ملت سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند که این سپرده تا زمان تسویه کامل وام مسدود خواهد شد.

این وام با شرایط مسدودی سپرده، ضامن رسمی و اعتبار شغلی با نرخ سود 23 درصدی ارائه می‌شود و لازم است که وام گیرنده ازمشتریان این بانک باشد وهیچ‌گونه بدهکاری و یا وام تسویه نشد‌‌ه‌ای نداشته باشد.

به علاوه، این بانک به افرادی که سابقه چک برگشتی دارند هم تعلق نمی‌گیرد. همچنین برای برخی تسهیلات این سامانه نیاز به ایجاد میانگین حساب یا داشتن سپرده بلندمدت است.

حداکثر مدت زمان بازپرداخت وام 60 ماه و هر قسط وام 200 میلیون تومانی حدود پنج میلیون و 640 هزار تومان است. به این ترتیب کل سود پرداختی توسط مشتری، 138 میلیون و 200 هزار تومان و مجموع کل رقم وام و سود 338 میلیون و 300 هزار تومان است. همچنین هزینه‌های جانبی این وام که شامل تشکیل پرونده و اعتبار سنجی می‌شود، 30 هزار تومان است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: