ایران خودرو | سایت ثبتنام ایران خودرو | قرعه کشی ایران خودرو

دور جدید فروش فوری ایران خودرو با محصولات جدید به قیمت کارخانه | پژو 408X ایران خودرو آماده عرضه شد

ایران خودرو به متقاضیان خرید شش محصول خود این نوید را داد که تا پایان روز چهارشنبه برای ثبت نام در طرح فروش فوق العاده و پیش فروش اقدام کنند.

کدخبر : 26612
سایت سرگرمی روز :

بر این اساس گروه صنعتی ایران‌خودرو فروش بخشی از ظرفیت تولید خود در سال ۱۴۰۴ را به  طرح فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش اختصاص داده و برای هر سه گروه متقاضیان عادی، حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و طرح جایگزینی خودروهای فرسوده برنامه‌ریزی کرده است.

هر سه گروه متقاضیان می‌توانند از روز شنبه ۲۹ دی ماه با مراجعه به سایت فروش اینترنتی گروه صنعتی ایران‌خودرو به آدرس IKCOSALES.IR  درخواست خرید خود برای خودرو و تعیین روش فروش فوق‌العاده یا پیش‌فروش محصولات عرضه شده در این دوره را ثبت کنند.

زمان ثبت‌نام ایران خودرو از روز شنبه مورخ ۲۹ دی ۱۴۰۳ آغاز و تا پایان ساعت ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۳ بهمن ۱۴۰۳ امکان پذیر است.

متقاضیان می‌توانند ۷۲ ساعت پس از افتتاح حساب وکالتی نزد بانک عامل در حساب خود و مسدود کردن مبلغ تعیین شده به ذینفعی ایران خودرو نسبت به ثبت درخواست خرید خودرو اقدام کنند.

در این طرح، دو محصول سورن‌پلاس XU ۷ P و ۲۰۷ با موتور TU ۳ به صورت فروش فوق‌العاده با موعد تحویل ۹۰ روزه و خودروهای دناپلاس دستی با موتور EF ۷ P، دناپلاس اتوماتیک، راناپلاس، سورن‌پلاس XU ۷ P و ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای به صورت پیش‌فروش با موعد تحویل چهار تا هشت ماهه عرضه می‌شوند.

فروش فوق‌العاده ایران خودرو با موعد تحویل ۹۰ روزه

سورن پلاس XU ۷ P

پژو ۲۰۷ با موتور TU ۳

پیش فروش ایران خودرو با موعد تحویل ۴ تا ۸ ماهه

دنا پلاس دستی EF ۷ P

دنا پلاس اتوماتیک

رانا پلاس

سورن پلاس XU ۷ P

پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای

ثبت درخواست خرید خودرو و تعیین روش فروش (فوق‌العاده و یا پیش فروش)، کد کلاس، قیمت و مشخصات محصولات در سامانه به آدرس ikcosales.ir قابل مشاهده است.

عرضه پژو 408X ایران خودرو

با مطرح شدن زمزمه ورود مجدد پژو به بازار توسط یک خودروساز بخش خصوصی، ایران خودرویی ها بلافاصله دست بکار شده و مجدد به فکر همکاری با پژو اما اینبار از کانال چین افتادند.

گویا ایران خودرو در گام اول به سراغ ۴۰۸X رفته و یک دستگاه از آن نیز هم اکنون در محوطه شرکت موجود است. این خودرو در گام اول به صورت وارداتی عرضه شده و پس از آن کار های مربوط به مونتاژ آن در ایران صورت خواهد گرفت. به این ترتیب باید بگوییم که پژو باز هم به ایران بازگشت.

در کشور چین از آنجاییکه یک نسخه سدان از ۴۰۸ نیز به تولید می رسد، نمونه ی کراس کوپه ی آن با نام ۴۰۸X عرضه می شود. همین نسخه در بازار جهانی نیز عینا به تولید می رسد و به خصوص در ترکیه طرفداران بسیاری دارد و تنها تفاوتش با نموکه چینی آن است که نامش بدون پسوند X بوده و پژو ۴۰۸ خطاب می شود.

نسل جدید ۴۰۸ یک کراس اوور اسپرت و کوپه یا به عبارت بهتر یک کراس کوپه است. البته بسیاری از خبرنگاران در سراسر دنیا آن را یک فست‌بک با ارتفاعی بلندتر از حد معمول نامیده اند؛ این تعریف چندان هم غلط به نظر نمی رسد، چراکه طریقه نام‌گذاری این محصول که از کد دو صفر بین ۴ و ۸ استفاده نشده است، نشان از آن دارد که شاید خود کمپانی پژو نیز نمی خواسته به صورت صددرصدی ۴۰۸ جدید را یک کراس اوور کوپه تمام عیار بنامد.

در نمای جلو برخلاف ۳۰۰۸ و ۵۰۰۸ و ۵۰۸ جدید خبری از موتیف سه خطی پژو به عنوان دی لایت نیست و صرفاً مانند ۳۰۸ یک انشعاب عمودی را از چراغ های جلو شاهد هستیم. استفاده از فلاپ های ضربه‌گیر در قسمت پایینی بدنه هم چهره ای خشن و تا حدی آفرودی طور به ۴۰۸ بخشیده است.

به طور کلی ۴۰۸ جدید را می توان یکی از زیبا ترین کراس کوپه های موجود در مارکت جهانی قلمداد کرد.

این خودرو دارای طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب برابر با ۴۶۸۷، ۱۸۵۹ و ۱۴۷۸ میلی متر بوده و فاصله محوری آن ۲۷۸۷ میلی متر است. صندوق بار این خودرو، ۵۳۶ لیتر فضا دارد. جمع‌ کردن صندلی‌ های ردیف دوم، این فضا را به ۱۶۱۱ لیتر افزایش می‌دهد.

در بخش داخلی شاهد پختگی حداکثری زبان i-cockpit پژو در این محصول هستیم. دو نمایشگر ۱۰ اینچی، یکی برای سیستم اطلاعات – سرگرمی و دیگری به عنوان کلاستر دیجیتال در پشت فرمان، خود نمایی می کنند. ساب به همراه ۱۰ عدد بلندگو،  سیستم کنترل پایداری و کشش، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی و کنترل حرکت در سراشیبی، سیستم ها و رادارهای کمک رانندگی، کروز کنترل، پوشش چرم و جیر صندلی ها، صندلی های اسپرت، ایربگ های جلو و کناری و پرده ای و… از جمله امکانات ایمنی و رفاهی این خودرو هستند.

پژو ۴۰۸ در بازار جهانی مشخصات فنی گوناگونی اعم از ۱.۲ لیتری توربوثارژ بنزینی تا انواع پلاگین و برقی دارد. اما احتمالا نسخه ی وارداتی و سپس مونتاژی در ایران به پیشرانه ۱.۶ لیتری توربوشارژ به همراه گیربکس ۸ سرعته AT ساخت آیسین مجهز باشد. این پیشرانه در بازار چین قادر به تولید ۱۷۶ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور است. سیستم تعلیق در جلو از نوع مک فرسون و در عقب از نوع تورشن بیم بوده و رینگ های ۱۸ و ۱۹ اینچی در بازار چین برای این خودرو قابل سفارش هستند.

این خودرو در بازار چین قیمتی در محدوده ۱۹۸۰۰ الی ۲۴۴۰۰ دلار دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: