بازنشستگان تامین اجتماعی | حقوق بگیران تامین اجتماعی

فوری/پیام مهم مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی | عیدانه دهه فجر برای مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی

به مناسبت فرارسیدن دهه پرافتخار فجر، مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با صدور پیامی این ایام مبارک را به همه ملت غیور ایران، خصوصاً خانواده بزرگ تأمین اجتماعی و همکاران این سازمان تبریک و تهنیت گفت.

کدخبر : 27098
سایت سرگرمی روز :

 متن پیام مصطفی سالاری به مناسبت دهه فجر به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دهه فجر، یادآور روزهای پرخروش و حماسه‌آفرین ملت ایران است که با رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) و ایستادگی در برابر ظلم و استبداد، طلوع انقلاب اسلامی را رقم زدند. این ایام، نماد پیروزی حق بر باطل، استقلال بر وابستگی و آزادی بر اسارت است.

انقلاب اسلامی ایران، با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، توانست الگویی بی‌نظیر را به جهانیان عرضه کند. این انقلاب، با تکیه بر آموزه‌های ناب اسلامی و مشارکت همه‌جانبه مردم، توانست نظامی را پایه‌ریزی کند که در آن کرامت انسانی، عدالت اجتماعی و خدمت به محرومان در اولویت قرار گیرد. امروز، پس از گذشت بیش از چهار دهه، انقلاب اسلامی همچنان با اقتدار به پیش می‌رود و در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی و دفاعی، دستاوردهای درخشان بسیاری را به جهانیان عرضه کرده است.

در شرایط کنونی، دولت چهاردهم با محوریت گفتمان وفاق ملی، تلاش می‌کند تا با ایجاد همدلی و مشارکت بین همه اقشار جامعه، گام‌هایی مؤثر در جهت بهبود شرایط اقتصادی و اجتماعی کشور بردارد. سازمان تأمین اجتماعی نیز به عنوان یکی از نهادهای مهم و تأثیرگذار در نظام جمهوری اسلامی، خود را همسو با این گفتمان می‌داند و در راستای تحقق عدالت اجتماعی و بهبود کیفیت زندگی بیمه‌شدگان و بازنشستگان عزیز و با ارائه خدمات مطلوب و حمایت از اقشار مختلف جامعه، در جهت تحقق اهداف متعالی انقلاب تلاش می‌کند.

اینجانب دهه پرافتخار فجر را به همه ملت شریف ایران، خصوصاً خانواده بزرگ تأمین اجتماعی، بیمه‌شدگان، بازنشستگان و همکاران گرامی این سازمان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. امیدوارم با الهام از روحیه انقلابی و با تکیه بر گفتمان وفاق ملی، بتوانیم در مسیر خدمت‌رسانی به مردم و تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی گام‌های بلندتری برداریم.

مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی

سرپرست اداره‌کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی با تأکید بر ارتقای جایگاه روابط عمومی در تصمیم‌گیری‌های کلان مدیران سازمان گفت: مدیران ارشد باید همکاران روابط عمومی را نزدیکترین و امین‌ترین مشاوران خود ببینند و قبل، حین و بعد از هر تصمیم از مشورت همکاران روابط عمومی برای بررسی ابعاد اجتماعی آن بهره بگیرند.

فرشاد نوروزپور در جلسه‌ با همکاران روابط عمومی استان‌ها که به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد، با اشاره به تخصص و شایستگی همکاران روابط‌عمومی استان‌ها گفت: همکاران روابط عمومی در استان‌ها از نیروهای کوشا و زحمتکش سازمان هستند که در سال‌های اخیر به پیروی از تغییرات درتکنولوژی‌های ارتباطی و اطلاع‌رسانی و گسترش شبکه‌های اجتماعی، فعالیت این همکاران دستخوش تحولاتی شده است.

وی نگاه سنتی به روابط‌عمومی را با توجه به ورود تکنولوژی‌های جدید مطرود دانست و گفت: روابط‌عمومی صرفا منعکس‌کننده اخبار و تصاویر مدیران بالادستی نیست بلکه مسئولیت شکل دادن به جلوه سازمان و ترمیم و اصلاح افکار عمومی نسبت به رویکردها و فعالیت‌های این سازمان است.

نوروزپور افزود: روابط عمومی در سازمانی که حدود 50 میلیون ذینفع و بیش از 70 هزار نفر نیروی انسانی دارد دیگر با رویکرد سنتی نمی‌تواند پیش برود؛ از این‌رو نیازمند بازتعریف فعالیت‌ها و نحوه مواجهه با افکار عمومی هستیم و از این منظر باید به تکنولوژی‌ها و دستاوردهای جدید در حوزه مرتبط با مقوله ارتباطات و اطلاع‌رسانی مجهز شد.

سرپرست اداره‌کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های همکاران روابط‌عمومی در استان‌ها با تأکید بر تجدید نظر در راهبردها و فعالیت‌های روابط عمومی در دوره اخیر اظهار داشت: اطلاع‌رسانی سریع، دقیق و صادقانه نکته مهمی است که باید از سوی همکاران مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

وی در ادامه گفت: قطعاً از جانب همکاران و شرکای اجتماعی دارای نقد هستیم و آنها مطالبات و انتظاراتی از سیستم دارند در برخورد با مسائل آنها باید پاسخگو باشیم و از پاسخگویی هراسی نداشته باشیم که این وظیفه مهم در شاخص‌های ارزیابی همکاران استانی مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی افزود: حضور موثر و مناسب در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی استانها و استفاده از ظرفیت‌های ارتباطی در استان‌ها، شناسایی مسائل ذینفعان و پاسخ به انتقادات، ابهامات و سئوالات آنها از همکاران روابط عمومی انتظار می‌رود.

نوروزپور در ادامه گفت: بازنگری در تولید محتوا در موضوعات و فعالیت‌های سازمان، مقررات و قوانین با مشارکت‌ واحدهای مرتبط از دیگر وظایف همکاران روابط عمومی است که باید با ابزار هنرمندانه و مهارت‌های ارتباطی خود و بهره‌مندی از ظرفیت‌های استانی تولیدات مناسب تهیه شود.

وی افزود: موضوع دیگری که به نظر می‌رسد از سوی روابط عمومی در سال‌های اخیر کمتر مورد توجه قرار گرفته وظایف درون سازمانی روابط عمومی‌ها است. مجموعه ارتباطی و اطلاع‌رسانی علاوه بر وظیفه ارتباطی، تعاملی به مخاطبان بیرون سازمان است باید به مسائل و ارتباطات درون سازمانی  و پاسخگویی به شبهات و  ابهامات همکاران نیز دارای برنامه و راهکار باشد. نیروی انسانی، سرمایه اجتماعی سازمان را تشکیل می‌دهد و زمانی می‌تواند اثرگذار و پیش برنده باشند که حس مشارکت و تعلق سازمانی را در آن‌ها تقویت کنیم. پاسخگویی به مسائل همکاران نیز از دیگر مسئولیت‌های همکاران روابط عمومی محسوب می‌شود.

در ادامه این جلسه، تعدادی از همکاران روابط عمومی استان‌ها مسائل و نظرات خود را مطرح و پاسخ را از سرپرست اداره کل روابط عمومی دریافت کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: