فال ارمنی | فال ارمنی فردا

فال ارمنی فردا 23 مردادماه | الهه خوشبختی ارمنی برای فردا شما چه پیام زیبایی دارد؟

فال ارمنی هر روز خود را در سایت سرگرمی روز دنبال کنید.

کدخبر : 5180
سایت سرگرمی روز :

فال ارمنی یکی از روش‌های پیشگویی آینده است که در فرهنگ ارمنی وجود دارد. برای خواندن فال، معمولاً از سنگ‌ها، کارت‌ها، شماره‌ها و حتی طالع بخت استفاده می‌شود.در فال ارمنی، از شماره‌ها و الفبای ارمنی نیز استفاده می‌شود. هر شماره و هر حرف الفبای ارمنی به یک معنی خاص اشاره دارد و با ترکیب آن‌ها می‌توان پیشگویی‌هایی درباره آینده افراد انجام داد.به عنوان مثال، اگر در فال ارمنی حرف "ا" را ببینید، این به معنی شروع چیزی جدید، شکل‌گیری و تحول است. اما اگر حرف "ق" را ببینید، این به معنی مسائل مالی، سود و زیان است.همچنین در فال ارمنی، برخی از رویه‌های خاصی مانند قرار دادن سه کارت به صورت یک سه‌ضلعی به نام "تیر" و تفسیر آن‌ها نیز وجود دارد. به طور کلی، فال ارمنی یک پیشگویی سنتی است که هنوز هم در برخی از مناطق ارمنستان و جوامع ارمنی زبان جهان انجام می‌شود و برای بسیاری از ارمنیان هنوز هم مهم است.

فال ارمنی ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

متن فال:

وقتی از کسی کینه‌ای به دل می‌گیری در واقع دشمن را به قلب خود راه داده و برای او جایی تعیین کرده‌ای. سعی کن خانه دلت را تنها از دوستان پرکنی و هرگز گوشه‌ای از آن را در اختیار دشمنان نگذاری.

فال ارمنی ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

به دردسر می افتید و گرفتار موضوعی می شوید. با تلاش و کوشش از گرفتاری بوجود آمده رهایی می یابید.

فال ارمنی ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

متن فال:

با عطوفت و مهربانی و عشق می توانید همه را به سوی خود جلب کنید. اعمال و رفتار ناشایست خود را کنار بگذارید و به مردم بیشتر نزدیک شوید.

فال ارمنی ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

متن فال:

کسی پیدا می‌شود که تو را خواهد فهمید. در آغوش مهر و محبت او میتوانی خیالی آسوده داشته باشی و به آرامش برسی. برای رسیدن به این هدف باید انتظار کشید و بسیار صبور بود.

فال ارمنی ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

متن فال:

وقتی از کسی کینه‌ای به دل می‌گیری در واقع دشمن را به قلب خود راه داده و برای او جایی تعیین کرده‌ای. سعی کن خانه دلت را تنها از دوستان پرکنی و هرگز گوشه‌ای از آن را در اختیار دشمنان نگذاری.

فال ارمنی ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

متن فال:

یک جا به جایی در پیش خواهید داشت .... مانند جابجایی محل کار رفتن به مکانی برای انجام کاری..که موجب پیشرفت شما خواهد شد.

فال ارمنی ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

متن فال:

چراغ یک رابطه در حال خاموشی است! اگر به فریاد آن نرسی به زودی به تقویم خاطرات گذشته می‌پیوندد. برای حفظ روابط باید به آنها بهاء داد و برایشان وقت صرف کرد.

فال ارمنی ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

متن فال:

در کاری که بیم رسوایی در آن وجود دارد شرکت نکنید. مواظب آبروی خود باشید. از دوستان ناباب و ریاکار خود دوری کنید. به شایعات و حرفهای بی اساس دیگران توجهی نکنید.

فال ارمنی ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

متن فال:

کم طاقت شدن ، کم تحمل شدن به علت مشکلات روحی ، خانوادگی ، یا شغلی یا اجتماعی..بیشتربه فکرسلامتیتان باشید.

فال ارمنی ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین دی

متن فال:

با انسانی آگاه و باتجربه مشورت کنید و دستوراتش را انجام دهید تا به موفقیت دست یابید. برای هدف تان برنامه ریزی کنید. موفقیت بدون برنامه ممکن نیست.

فال ارمنی ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

متن فال:

تغییر شرایط روحی شما ( به این صورت که اگر شرایط روحی شمات در حال حاضر شرایطی ناراحت کننده ، ناآرام و منفی است به شرایطی مثبت ، آرامش بخش و شادی بخش تبدیل می شودو بالعکس)

فال ارمنی ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

متن فال:

حرص وطمع برای پول بیشتر ....تا کی میخواهید ب این روند ادامه بدهید.انسان طماع هرچه بیشتربدست بیاورد بیشتر دلش میخواهد.بامیانه روی هم خود هم دیگران احساس بهتری به شماخواهند داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: