تست شخصیت شناسی | تست شخصیت شناسی و روانشناسی

تست شخصیت شناسی | یک تصویر انتخاب کن تا راه خوشبخت شدنت رو نشون بدم

گاهی اوقات ما از نظر روحی و جسمی احساس خستگی می کنیم، غرق در احساسات می شویم و پس از آن زمان توقف و حذف هر چیز سمی از زندگی خود فرا می رسد. یک شکل هندسی را انتخاب کنید، به شما نشان می دهد که کدام تمرین معنوی برای رهایی از منفی گرایی برای شما بهتر است!

کدخبر : 18283
سایت سرگرمی روز :

تست شخصیت شناسی با انتخاب شکل

1. تصویر 1

حمام با نمک دریا، نمک صورتی هیمالیا یا نمک اپسوم نه تنها هاله شما را پاک می کند، بلکه پیوندهای منفی را نیز از بین می برد. در صورت امکان، این حمام را یک بار در هفته به مدت حدود 4 هفته انجام دهید.

2. تصویر 2

تجسم کنید که چگونه یک شمشیر قدرتمند از بالا، نخی را که شما و شخص دیگری را که با او رابطه دشواری دارید، در یک حرکت سریع قطع می کند. تنها چیزی که باقی می ماند عشق بی قید و شرط است.

3. تصویر 3

بریدن کراوات به شما کمک می کند تا از شر پیوندهای پرانرژی احساسی خلاص شوید که باعث مسمومیت در زندگی شما می شوند. فرد یا موقعیت و همچنین قیچی و طناب را در ذهن خود مجسم کنید. طنابی را در ذهن خود مجسم کنید که شما را به فرد یا موقعیت دیگری متصل می کند. قیچی را بردارید و طناب را ببرید. تجسم کنید که یک پرتو انرژی جدا شده به شما و طرف مقابل باز می گردد. حالا شما از انرژی این شخص رها شده اید.

ما همیشه با افراد زیادی و حتی اشیاء جریانات پرانرژی ایجاد می کنیم، اما اگر احساس می کنید به روابط ناسالم جذب می شوید یا می خواهید الگوهای منفی یا اعتیاد را بشکنید، یا با فردی که انرژی شما را هدر می دهد، یک ارتباط روانی قوی احساس می کنید، یک مراسم قطع ارتباط می تواند کمک کند. . به خصوص وقتی صحبت از روابط به میان می‌آید، قطع رابطه‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا روابط پرانرژی خود را قطع کنید و به شما کمک کند تا برای رسیدن به فرصت‌های جدید در زندگی‌تان به جلو حرکت کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: