این مواد غذایی ارزان قیمت مثل مسواک برای روده عمل میکنه | پاکسازی روده خودتون رو به این خوراکی ها بسپارید

اگر به دنبال خوراکی هایی هستید که در رژیم غذایی خود بگنجانید تا روده و دستگاه گوارش را سالم و تمیز نگه دارید، باما همراه باشید تا خوراکی های پاکسازی روده رو بهتون معرفی کنیم.

کدخبر : 10449
سایت سرگرمی روز :

پاکسازی روده یک روش مفید برای سم‌ زدایی کردن بدن است. هدف پاکسازی روده، برطرف کردن هرگونه ترکیب سمی جمع شده در روده‌ی بزرگ است. مواد غذایی و سایر زایدات داخل دستگاه گوارش از جمله روده جمع شوند و زایدات جمع شده ممکن است در بلندمدت تبدیل به ترکیبات سمی شوند و به سلامتی بدن آسیب برسانند.

مواد غذایی مفید برای پاکسازی روده

کدو تنبل

کدو تنبل جزو سبزیجاتی است که به راحتی در پاییز و زمستان یافت می شود. اگرچه ممکن است به دلیل فصل رشد کمی محدود نتوانید در تمام طول سال به کدو تنبل تازه دسترسی داشته باشید - همیشه می توانید پوره کدو تنبل ارگانیک و تخمه کدو را در فروشگاه های مواد غذایی و مواد غذایی محلی پیدا کنید. از این دو می توان برای پاک کردن انگل ها از دستگاه گوارش ، کمک به آرامش معده و پاک سازی معده استفاده کرد.

2. لیمو

یکی از نکات جالب در مورد لیمو و لیموترش این است که به راحتی در دسترس هستند. در کنار توانایی های تمیز کنندگی برتر ، ویتامین ها و آنتی اکسیدان های بالایی دارند - همچنین طعم بسیار خوبی دارند. لیمو و سایر مرکبات را به رژیم خود اضافه کنید.

3. اسفناج

اسفناج مانند جارو، روده بزرگ را تمیز می کند. فیبر موجود در اسفناج باعث بهبود حرکت روده، جلوگیری از یبوست و سلامت دستگاه گوارش، کلروفیل موجود در اسفناج باعث تحریک عضلات روده و تخلیه آسان مدفوع و سموم بدن می شود. اسفناج از التهاب مزمن روده ( مانند کولیت التهابی) و سرطان روده بزرگ جلوگیری می کند.

4. ماست

ماست منبع بسیار خوبی از پروبیوتیک ها است که برای حفظ باکتری های "سالم" در دستگاه گوارش ضروری است. با حفظ تعادل ، بدن شما می تواند در سطح مطلوب خود کار کند.

منبع: صد آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: