مدارس فردا یکشنبه ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس فردا یکشنبه ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

کدخبر : 12193
سایت سرگرمی روز :

 

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی،بارش برف یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تعطیلی مدارس لرستان فردا

مدارس ابتدایی نوبت صبح بروجرد بنا بر اعلام ستاد مدیریت بحران این شهرستان فردا، یکشنبه ۱۵ بهمن ماه با یک ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان بروجرد، با توجه به یخبندان و برودت هوا در سطح شهرستان و بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران بروجرد، تمامی مدارس پیش دبستانی نوبت صبح در این شهرستان تعطیل است و مدارس ابتدایی نوبت صبح نیز با یک ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

بنا بر این گزارش، سایر مقاطع تحصیلی طبق روال قبل فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

تعیلی مدارس همدان فردا

مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی در سراسر استان، فردا یکشنبه تعطیل است.

با توجه به برودت هوا، یخبندان و سرمای شدید، مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی در سراسر استان، فردا یکشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۵ در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل و آموزش‌ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می‌گیرد.

مراکز سنجش بدو ورود به دبستان نیز یکشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۵ تعطیل است.

گفتنی است؛ مدیران محترم مدارس اهتمام ویژه در مدیریت سیستم‌های گرمایشی و موتورخانه‌های مدارس را داشته باشند.

تعطیلی مدارس مرکزی و اراک فردا

طبق اطلاعیه ستاد مدیریت بحران استان مرکزی، فعالیت ادارات، بانک‌ها و مدارس استان مرکزی در روزهای یکشنبه و دوشنبه ۱۵ و ۱۶ بهمن‌ماه با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

در این اطلاعیه که عصر شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده است، متولیان امر در سطح مدارس و ادارات موظفند در راستای کاهش مصرف گاز و برق به خصوص در زمان عدم حضور دانش‌آموزان و کارکنان برای پایداری انرژی همکاری کنند.

امروز شنبه نیز مدارس و ادارات سراسر استان مرکزی به علت برودت هوا تعطیل بودند.

تعطیلی مدارس کرمانشاه فردا

روابط عمومی استانداری کرمانشاه اعلام کرد که فعالیت مدارس نوبت صبح ابتدایی ۱۱ شهرستان استان کرمانشاه فردا، یکشنبه به دلیل برودت هوا با ۲ ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است که با توجه به برودت هوا، فردا یکشنبه ۱۵ بهمن ماه تمامی مدارس ابتدایی نوبت صبح سراسر استان کرمانشاه به استثنای شهرستانهای "قصر شیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب" با ۲ ساعت تأخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

مدارس نوبت صبح ابتدایی ۱۱ شهرستان استان کرمانشاه امروز شنبه نیز به دلیل سرمای هوا به صورت غیر حضوری و مجازی برگزار شد.

استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت حدود ۳۷۰ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی دارد.

بارش برف در استان کرمانشاه از عصر پنجشنبه آغاز شده و دمای هوا اکنون در برخی از شهرستانهای استان به زیر صفر درجه رسیده است.

اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه اعلام کرد: جو نسبتاً پایداری که در منطقه حاکم شده است؛ کم و بیش تا اواخر وقت فردا (یکشنبه) ادامه خواهد داشت. مهمترین پیامد این وضعیت برای سطح استان، استقرار هوای سرد است که طی ساعاتی از امشب تا صبح فردا محسوس خواهد بود.

براساس این گزارش همچنان انتظار می‌رود کمینه دمای هوا، فردا در نقاط سرد و معتدل، به پنج تا ۱۰ درجه زیر صفر برسد. همچنین طی ساعاتی از امروز تا صبح فردا، شرایط برای تشکیل مه (بخصوص در مناطق سردسیر، معتدل و مرطوب) فراهم است.

تعطیلی مدارس خراسان رضوی فردا

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: فعالیت برخی از مدارس استان خراسان رضوی در نوبت صبح و عصر فردا، یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ غیر حضوری شد.

حسین محمدزاده گنج اظهار کرد: به علت برودت هوا، بارش برف و لغزندگی سطح معابر، فردا یکشنبه ۱۵ بهمن ماه، فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی شهرستان‌های گلبهار و چناران در نوبت صبح و عصر به صورت غیر حضوری است.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: همچنین فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی در شهرستان‌های طرقبه شاندیز و کدکن تربت حیدریه در نوبت صبح به صورت غیر حضوری و از طریق پیام رسان شاد برگزار خواهد شد.

وی افزود: مهدهای کودک، پیش دبستانی‌ها، مدارس استثنایی و فعالیت مراکز جامع سنجش آموزش و توانبخشی مناطق و شهرستان‌های یاد شده تعطیل هستند.

سازمان هواشناسی از بارش باران در نوار شرقی و وزش باد شدید در برخی مناطق مرکز و شرق کشور طی امروز خبر داد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، امروز شنبه ۱۴ بهمن در برخی مناطق گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و ارتفاعات البرز شرقی، بارش برف و باران و در برخی مناطق جنوب سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود. همچنین امروز در بخش‌هایی از دامنه‌های جنوبی البرز و مناطق مرکزی و شرق کشور، وزش باد شدید و احتمال خیزش گردوخاک دور از انتظار نیست. شایان ذکر است با توجه به میزان بارش برف و وزش باد، احتمال وقوع بهمن در ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی و شمالی وجود دارد.

طی امروز و فردا در برخی نقاط غرب و شمال غرب بارش پراکنده برف و وزش باد رخ خواهد داد و در سایر مناطق کشور آسمان صاف خواهد بود.

دوشنبه در برخی نقاط شمال غرب، غرب و ارتفاعات البرز مرکزی بارش برف و باران پیش بینی می‌شود. سه شنبه با ورود سامانه جدید بارشی در غرب، شمال غرب، سواحل دریای خزر، برخی مناطق واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و شمال شرق کشور، بارش برف باران و وزش باد رخ می‌دهد.

چهارشنبه سامانه بارشی در شمال شرق فعالیت خواهد داشت و به تدریج از مرزهای شرقی خارج خواهد شد.

طی امروز و فردا در نیمه غربی دامنه‌های جنوبی البرز و نوار شمالی و طی روزهای یکشنبه تا سه شنبه در شرق و جنوب شرق کشور افت محسوس دما پیش بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: