ترفند زیبایی | نکات زیبایی

ترفند جادویی رنگ کردن موها با نسکافه | برای عید موهاتو با نسکافه رنگ کن

رنگ کردن موها با نسکافه شاید کمی عجیب و غریب به نظر برسد، اما واقعیت دارد. در واقع یکی از بهترین روش‌هایی که می‌توان با آن، موها و ابروها را رنگ کرد؛ همین نسکافه است.

کدخبر : 12991
سایت سرگرمی روز :

رنگ کردن موها با نسکافه شاید کمی عجیب و غریب به نظر برسد، اما واقعیت دارد. در واقع یکی از بهترین روش‌هایی که می‌توان با آن، موها و ابروها را رنگ کرد؛ همین نسکافه است. شما با رنگ کردن موها به وسیله نسکافه، نه تنها یک رنگ و جلوه جذابی به موها می‌بخشید؛ بلکه باعث تقویت ریشه و ساقه موها خواهید شد. بیشتر خانم‌ها برای پوشاندن موهای سفید سر خود معمولا از رنگ‌های شیمیایی موجود در بازار استفاده می‌کنند.

با این حال باز هم ممکن است نتیجه دلخواه حاصل نشود. در ادامه می‌خواهیم راهکارهایی برای رنگ کردن با نسکافه به شما آموزش دهیم. کافئین موجود در نسکافه برخلاف رنگ‌های شیمیایی و موجود در بازار، باعث شکستگی موها نمی‌شود. بعد از رنگ کردن موها بهتر است تا مدتی از شامپوهای شیمیایی استفاده نکنید تا رنگ موها تثبیت شود.

۱. رنگ کردن مو با نسکافه و عسل

اگر می‌خواهید رنگ موهای خود را با نسکافه جذاب‌تر کنید، توصیه می‌کنیم حتما با عسل مخلوط نمایید. 2 قاشق غذاخوری پودر نسکافه باکیفیت، 2 قاشق غذاخوری عسل، 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون و نصف قاشق غذاخوری پودر زردچوبه را با هم ترکیب کنید. حالا در یک کاسه پلاستیکی آنرا مخلوط کرده و بر روی موها بمالید. حدود 5 ساعت اجازه دهید تا مواد بماند و بعد با آب ولرم شستشو دهید. این رنگ بی خطر است پس می‌توانید چندین بار از آن استفاده کنید.

۲. رنگ کردن موها با نسکافه و کاکائو

1 قاشق غذاخوری روغن کنجد را 2 قاشق غذاخوری پودر کاکائو تلخ، 2 قاشق غذاخوری پودر نسکافه اصل و یک قاشق غذاخوری آب لیموترش ئازه مخلوط کنید. اگر می‌خواهید موهایتان رنگش روشن‌تر شود، کافی است که 2 قاشق غذاخوری اکسیدان را با مواد مخلوط کنید. این مواد را به مدت یک ساعت بر روی موها بگذارید و اجازه دهید خوب رنگ بگیرد. سپس با آب ولرم شستشو دهید.

فواید رنگ کردن مو و ابرو با نسکافه

پودر نسکافه یا پودر قهوه فوری رنگ دهی خوبی برای مو دارد و رنگ قهوه ای تیره به موها میبخشد. میتوانید مدت زمان طولانی رنگ نسکافه را روی موها بگذارید و از نسوختن موها خیالتان راحت باشد. میتوانید از نسکافه برای رنگ کردن ابروها استفاده کنید بدون این که نگران ریختن یا ضعیف شدن ابرو باشید. 

بدون نگرانی در دوران بارداری و شیردهی قابل استفاده است. 

باعث تقویت رشد موها می شود. 

موها را براق و سالم نگه می دارد. 

رنگ موها را تیره تر می کند. 

موها را نرم میکند.

چگونه موهای خود را با نسکافه رنگ کنیم

رنگ کردن مو و ابرو با نسکافه و اکسیدان

یک قاشق غذاخوری نسکافه را با 1 قاشق مرباخوری آب داغ حل کنید و 2 قاشق غذاخوری اکسیدان 6 درصد به آن اضافه کرده مخلوط نمایید. 

به مدت 10 دقیقه از آن روی ابروها بگذارید و ابروها را چک کنید تا زیاد روشن نشود.

برای موها میتوانید از این ترکیب به مدت نیم ساعت استفاده نمایید و سپس موها را آبکشی کنید.

رنگ کردن مو و ابرو با نسکافه و تخم مرغ

این رنگ مو به دلیل ترکیب مقوی ای که دارد همزمان به عنوان ماسک مو هم استفاده می شود. 2 قاشق غذاخوری پودر نسکافه را با 2 عدد  زرده تخم مرغ و 1 قاشق غذاخوری روغن زیتن مخلوط کنید و به مقدار مساوی اکسیدان 6 درصد به آن اضافه نمایید. 

رنگ مو را به مدت 1 ساعت روی موها قرار دهید و سپس با آب ولرم بشویید. 

بوی نسکافه بوی زهم تخم مرغ را کاملا خنثی می کند و بنابراین نیازی به استفاده از شامپو بعد از شستشو نخواهید داشت.

منبع: ایلنا
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: