تست شخصیت شناسی | تست روانشناسی

تست شخصیت شناسی | کافیه یک منظره انتخاب کنی تا بگم کی هستی

یک نقاشی را انتخاب کنید و چیزهای زیادی در مورد خودتان یاد بگیرید

کدخبر : 13953
سایت سرگرمی روز :

انتخاب ما از اقلام خاص برای خانه می تواند بسیار گویا باشد. البته گاهی اوقات نمی‌توانیم در یک آپارتمان کوچک یک اتاقه، یک عکس یا مکان، مثلاً یک پیانو را آویزان کنیم.پس با تست شخصیت شناسی ما همراه باشید.

با این وجود، اقلامی هستند که اگر فرصت داشتیم، آنها را می خریدیم و مواردی هستند که بیهوده از آنها استفاده نمی کردیم. اگر فرصت داشتید چه تابلویی را در خانه خود آویزان می کردید؟

چه چیزی می تواند در مورد شخصیت شما به شما بگوید؟

گزینه 1. چشم انداز طبیعی.

کسانی که مناظری از طبیعت را انتخاب می کنند "با ذوق" فکر می کنند. اغلب آنها دارای ذهنی تحلیلی و رویکردی فلسفی به زندگی هستند. برای آنها مهم است که مکان خود را داشته باشند که بتوانند در آن تنها باشند و بهبود یابند. 

گزینه 2. منظره شهری.

چنین افرادی پویا و متحرک هستند. دایره وسیعی از دوستان دارید یا می خواهید آن را گسترش دهید. آنها برای راحتی و کیفیت زندگی ارزش قائل هستند. آنها اجتماعی و جذاب هستند، اگرچه می توانند بسیار خشن باشند. 

گزینه 3. طبیعت بی جان با گل.

چنین افرادی با ملایمت و گرما متمایز می شوند. آنها حساس هستند و به حمایت و توجه دیگران نیاز دارند. آنها رویایی هستند و به راحتی می توانند به دنیای رویاها "پرواز کنند". آنها فاقد ثبات و مادی در زندگی هستند. 

گزینه 4. مناظر دریایی.

مهم این است که کدام دریا را ترجیح می دهید. طوفانی و بی قرار، از عشق شما به تغییر، نیاز به حرکت مداوم در زندگی صحبت می کند. دریای آرام از استحکام، هماهنگی درونی، قدرت، کندی و خویشتن داری شما سخن می گوید. 

گزینه 5. موضوع نقاشی.

چنین تصاویری توسط افراد عمل انتخاب می شود. آنها می دانند چگونه هدف گذاری کنند و به آنها برسند. آنها مصمم، فعال و فوق العاده هدف گرا هستند. 

گزینه 6. انتزاع، فضا.

آن‌ها توسط افراد خارق‌العاده و خلاقی انتخاب می‌شوند که دیدگاه خاص خود را نسبت به چیزها دارند، گاهی اوقات بسیار متفاوت از دیدگاه دیگران. آنها به یک چشم انداز جهانی از "تصویر کامل"، "برای آینده" دسترسی دارند.

گزینه 7. تصاویر حیوانات.

این انتخاب از تمایل فرد برای صمیمیت بیشتر با افراد اطراف خود صحبت می کند. برای کسانی که چنین نقاشی هایی را انتخاب می کنند، داشتن "گله خود" مهم است، کسانی که با آنها احساس راحتی و گرمی می کنید. دوستی برای آنها بسیار مهم است. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: