تست شخصیت شناسی | تست روانشناسی

تست شخصیت شناسی | شما از سه گانه هابیت کی هستید؟

هابیت مجموعه ای از فیلم های فانتزی ماجراجویی حماسی به کارگردانی پیتر جکسون نیوزلندی و نویسندگی بریتانیایی جی. آر. آر. تالکین و این سریال ادامه سه گانه افسانه ای ارباب حلقه ها توسط همین کارگردان و نویسنده محسوب می شود.

کدخبر : 14025
سایت سرگرمی روز :

این فیلم ها عبارتند از: هابیت: یک سفر غیرمنتظره، هابیت: ویرانی اسماگ و هابیت: نبرد پنج ارتش.

1. بیلبو تورپین   شخصیت اصلی سه گانه «هابیت» است، او یک هابیتی معمولی است که انتظار نداشت زندگی اش تغییر زیادی کند. او مهربان، شجاع و قلب بزرگی است. او مظهر یک فرد معمولی است که کارهای خارق العاده ای انجام می دهد. او شجاع است، اما نمی ترسد. بنابراین شما آدم خوبی هستید و در صورت نیاز می توانید قهرمان شوید.

2. تورین اکسچایلد   - پادشاه کوتوله ها و رهبر اکسپدیشن به Erebor. او یک جنگجوی مغرور و شجاع است که آرزوی بازپس گیری پادشاهی خود را دارد. تورین مظهر ثبات و فداکاری به کار او است. سپس شما رهبری هستید که آماده غلبه بر موانع در راه رسیدن به هدف خود هستید.

3. گندالف   جادوگر دانا و قدرتمندی است که همیشه آماده کمک است. گندالف مظهر خرد و مهربانی است. شما یک دوست و مشاور هستید و همیشه آماده کمک به نیازمندان هستید.

4. لگولاس   پسر تراندویل، پادشاه الف لیهولیس است. او یک کماندار و جنگجوی ماهر و همیشه آماده برای نبرد است. لگولاس مظهر زیبایی و قدرت است. شما یک جنگجوی مادام العمر هستید و آماده محافظت از دوستان خود هستید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: