میخوای بگم تو ناخودآگاهت همش به کدوم خاطرت فکر میکنی؟ یک مبل انتخال کن

اگر می‌خواهید بیشتر با بخش‌های پنهان و ناخودآگاه ذهن خود آشنا شوید و کشف کنید که چه چیزی در اعماق وجودتان نهفته است، به شما خوش آمد می‌گویم. ناخودآگاه شما مکانی سرشار از احساسات، خاطرات و رفتارهایی است که به طور مستقیم بر تصمیم‌گیری‌های شما تأثیر می‌گذارد.

کدخبر : 16631
سایت سرگرمی روز :

در این تست جدید و سرگرم‌کننده، ما می‌خواهیم شما را به یک تجربه آرامش‌بخش دعوت کنیم. به این تصویر صندلی‌های طراحی شده به شکل خلاقانه نگاه کنید و یکی از آن‌ها را انتخاب کنید که فکر می‌کنید بیشترین آرامش را به شما می‌دهد. با انتخاب این صندلی، شما فرصتی برای غوطه‌ور شدن در دنیای زیبایی و راحتی خواهید داشت و لحظاتی از شادی واقعی را تجربه خواهید کرد. این تجربه نه تنها به شما امکان می‌دهد تا با جنبه‌های نهفته خودتان بیشتر آشنا شوید، بلکه به شما کمک می‌کند تا با آرامش بیشتری به زندگی روزمره خود بازگردید.

مبل برگ

آیا تا به حال روی یک ملحفه جادویی نشسته اید؟ حالا شما این فرصت را با یک صندلی برگ سبز با حاشیه زرد روشن دارید! این یک اثر هنری واقعی است که از مواد با کیفیت بالا ساخته شده است که دوام و مقاومت آن در برابر خوردگی را تضمین می کند. این صندلی سالیان سال دوام می آورد و طراحی منحصر به فرد آن حس قرار گرفتن در مکانی عالی را ایجاد می کند.

شکل ارگونومیک آن پشتیبانی از پشت و گردن را فراهم می کند و به شما امکان می دهد استراحت کنید و از راحتی لذت ببرید و خود را در دنیای جادویی طبیعت در خانه غرق کنید.

سبک زندگی پایدار چشم انداز روشنی برای آینده و نشانه ای از ارضای خواسته پنهان دوستدار محیط زیست شماست، که نه تنها ایجاد یک فضای داخلی منحصر به فرد، بلکه بهبود رفاه شما، آوردن عنصر طبیعت و زیبایی به خانه شما است.

مبل گلبرگ

آیا تا به حال روی ابر نشسته اید؟ صندلی به شکل گلبرگ گل داوودی زیبا به شما احساس بی وزنی و لطافت می دهد. با عشق و مراقبت برای راحتی شما ایجاد شده است.

طراحی پیچیده و خطوط صاف آن را برای هر فضای داخلی عالی می کند، در حالی که شکل منحصر به فرد آن حداکثر آرامش و راحتی را فراهم می کند.

شما به دنبال منبعی از عواطف و احساسات مثبت هستید که اضطراب را خنثی کرده و سطح استرس را کاهش دهد. و عمیق ترین آرزوی شما این است که از امور روزمره جدا شوید و از آن فعالیت خوشایند الهام بگیرید که واقعاً به شما علاقه مند می شود و برای مدت طولانی بخشی از زندگی شما می شود.

مبل آفتابگردان

آیا می توانید تصور کنید که در یک گل آفتابگردان استراحت کنید؟ به راحتی بنشینید یا دراز بکشید و با حمایت ملایم و نرم از بدن خود در حالی که حالت آفتابی به دست می آورید.

ترکیبی عالی از راحتی و عملکرد! این صندلی به شکل آفتابگردان، به عنوان لهجه ای روشن از تابستان و گرما، ما را به یاد دوران کودکی بی دغدغه و لحظات شاد آن می اندازد.

حس نوستالژی نسبت به گذشته دارید، برای زمان هایی که زندگی ساده تر و واضح تر بود، زمانی که مسئولیت ها و مشکلات زیادی وجود نداشت. میل ناخودآگاه پنهان شما برای بازگشت به سرزمین کودکی. شاید خیلی زود بزرگ شده اید و به اندازه کافی سرگرمی و چیزهای شگفت انگیز نداشته اید، یا شاید به این دلیل که زندگی بزرگسالی یکنواخت به نظر می رسد.

شما خاطرات دوران خوب جوانی و کودکی خود را با شادی و احساس عشق و مراقبت مرتبط می کنید. شادی روشن، سرزنده، تازه و واقعی از هر حشره و گلی که با طراوت و چشمانی کاملا باز بررسی می شود. شیرین ترین حالت آرامش کودکانه که همه نزدیکند و همه زنده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • به تو چه
    0

    دزدها