تست شخصیت شناسی | تست شخصیت شناسی و روانشناسی

تست شخصیت شناسی | درون شما یک فرشته یا شیطان زندگی میکند؟ یک تصویر انتخاب کنید

آیا تا به حال تصور کرده اید وارد یک دروازه عرفانی شوید؟

کدخبر : 17756
سایت سرگرمی روز :

 من به شما می گویم که من معمولاً در بازی های ویدیویی یا فیلم ها از این واقعیت قدردانی می کنم و همیشه کنجکاو بوده ام که رسیدن انسان به این فضاهای جادویی چگونه خواهد بود. اگر این حقیقت داشته باشد، من به شما دروغ نخواهم گفت که حاضرم از آن چارچوب ها عبور کنم و ببینم طرف مقابل چیست. در این داستان، یک مسابقه بصری وجود دارد که به یک دلیل ساده در رسانه های اجتماعی صحبت می کند: پیام های پنهان آن حقیقت وجود درونی شما را آشکار می کند. از این امکان استفاده کنید و از یکی از پر درخواست ترین بازی های ذهنی کاربران لذت ببرید. گوش میدم!

آیا قبلاً به این نمودار نگاه کرده اید؟ سپس از این پورتال هایی که می خواهند شما را به ابعاد دیگر منتقل کنند قدردانی خواهید کرد. اگر به هر فضا نگاه کنید، سه مکان بسیار متفاوت هستند. به سمت کدام یک می روید؟ خوب فکر کنید و انتخاب کنید. به این ترتیب اطلاعات بیشتری در مورد وجود درونی خود خواهید دانست.

دروازه جادویی 1

شما یک تمرکز بیرونی برای موفقیت در زندگی خود دارید. شما در زندگی روزمره خود بر مشکلات مختلفی غلبه می کنید تا به رفاه برسید. ممکن است در آینده برای به دست آوردن مبالغ هنگفتی تلاش کنید.

دروازه جادویی 2

شما زمان زیادی را صرف درک احساسات، افکار، باورها یا افکار شخصی خود می کنید که در ذهن شما جریان دارد. شما در مسیر درستی هستید زیرا هدفتان این است که نسخه بهتری از خودتان شوید.

دروازه جادویی 3

شما شخصیتی مهربان و ملایم دارید، اما این به سالها رشد شخصی مرتبط است، زیرا همیشه با آرام کردن ذهن و گوش دادن به وجود درونی خود هدایت می شوید. هدف شما فراموش کردن احساسات بد بود

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: