فال تاروت | فال تاروت امروز

فال تاروت 2 تیر ماه | سرنوشت چه شگفتانه‌ای برایتان دارد؟

فال تاروت روز و دقیق خود را در سایت سرگرمی روز بخوانید؛ ما سعی میکنیم دقیق ترین فال تاروت را برای شما ارائه دهیم.

کدخبر : 18644
سایت سرگرمی روز :

فال تاروت یک روش پیش‌بینی و پژوهش درباره آینده است که از کارت‌های تاروت استفاده می‌کند. هر کارت تاروت دارای نمادها، تصاویر و معانی خاصی است که در تعبیر افکار و احساسات فردی استفاده می‌شود. با استفاده از فال تاروت، افراد می‌توانند سوالات خود را مطرح کرده و پاسخ‌هایی درباره آینده و شرایط فعلی خود دریافت کنند. ما در سایت سرگرمی روز سعی کرده ایم فال تاروت دقیق برای پیشگویی اتفاقات فردای شما را ارئه دهیم:

فال روزانه تاروت متولدین فروردین:

شوالیه چوبدستی

یک روح آزاد، شوالیه چوبدستی، ساده لوحی را به او می دهد که به او اجازه می دهد تا احساسات خود را بدون نگرانی در مورد اینکه دیگران چگونه او را درک می کنند، کشف کند. این طرز فکر اغلب می تواند به فرصت های هیجان انگیز و سرمایه گذاری های جدید منجر شود.

شوالیه عصا نشان دهنده انرژی پویا و آمادگی برای پذیرش ماجراهای جدید است. این کارت ما را تشویق می کند تا با اشتیاق و اعتماد به نفس دست به کار شویم و به جلو برویم. این در مورد یافتن تعادل بین اشتیاق و برنامه ریزی متفکرانه است و اطمینان حاصل می کند که انگیزه ما هم مؤثر و هم پایدار است.

فال روزانه تاروت متولدین اردیبهشت:

پادشاه شمشیرها

پادشاه شمشیرها در قرائت تاروت نماد وضوح، منطق و حقیقت است. این کارت شما را تشویق می کند که با ذهنی روشن تصمیم بگیرید و با صداقت رهبری کنید.

پادشاه شمشیرها تجسم عقل و عقل در رهبری است. او تماماً بر اساس منطق و تجزیه و تحلیل دقیق تصمیم گیری می کند، نه احساسات . او همچنین نماد حقیقت و انصاف است و از ذهن تیز خود برای تجزیه و تحلیل سیستماتیک و تجزیه موقعیت های پیچیده استفاده می کند.

فال روزانه تاروت متولدین خرداد:

پادشاه جام ها

در خواندن تاروت، پادشاه فنجان ها نشان دهنده رفتاری آرام و متین است که مبتنی بر هوش هیجانی است . این کارت شما را تشویق می کند که ثبات درونی خود را حفظ کنید، از محل همدلی به دیگران حمایت کنید و در تمام تعاملات خود با انصاف و مهربانی پیش بروید.

پادشاه جام ها بلوغ عاطفی و رهبری دلسوزانه را در بر می گیرد. او ما را تشویق می کند تا احساسات خود را کشف کنیم و تأثیر آنها را بر خود درک کنیم. او به ما یادآوری می کند که در حالی که شرایط بیرونی ممکن است تغییر کند، درون ما ثابت می ماند.

فال روزانه تاروت متولدین تیر:

چوبدستی

وقتی چهار چوبدستی را در خواندن تاروت می بینید، می توانید نفس راحتی بکشید. اکنون زمان آن است که با کسانی که برای شما مهم هستند احساس ارتباط کنید!

 

آیا این شیرین ترین کارت نیست؟ The Four of Wands صحنه ای خاطره انگیز از جشن و امنیت را به تصویر می کشد. دو نفر را زیر یک طاق گلدار، در حالی که دست در دست هم گرفته اند و کاملاً لبخند می زنند، تصویر کنید. چهار چوبدستی بلند ایستاده اند و در روبان پیچیده شده اند و لحظه را قاب می کنند.

فال روزانه تاروت متولدین مرداد:

صفحه جام ها

صفحه فنجان ها در خوانش تاروت نشان دهنده کنجکاوی جوانی و آغاز سفرهای احساسی جدید است. این کارت شما را تشویق می کند که جنبه تخیلی خود را در آغوش بگیرید و در برابر فرصت ها و پیام های غیر منتظره از قلب باز بمانید.

صفحه جام ها درباره کاوش احساسات ما با قلبی باز است. این نشان دهنده آمادگی برای درک احساسات ما است، اگرچه هنوز در حال یادگیری هستیم. صفحه که فنجان خود را در دست دارد (نماینده احساسات ما) در حالی که رو به چپ است (احساس گرایی یا تمرکز بر گذشته) ماهیت حساس، شهودی و کنجکاو دارد.

فال روزانه تاروت متولدین شهریور:

ملکه جام ها

ملکه فنجان ها، در خواندن تاروت، نشان دهنده بلوغ عاطفی و ویژگی های پرورش دهنده است. این کارت شما را تشویق می کند که به غرایز خود اعتماد کنید، روابط عاشقانه را پرورش دهید و محیطی هماهنگ ایجاد کنید که در آن احساسات می توانند آزادانه و آشکارا بیان شوند.

ملکه فنجان ها به خاطر طبیعت پرورش دهنده و مراقبت کننده و همچنین خرد شهودی اش شناخته شده است. او ما را تشویق می کند تا رویاها و ناخودآگاه خود را با اصالت و شجاعت کشف کنیم.

فال تاروت

فال روزانه تاروت متولدین مهر:

هفت سکه

 

هفت پنتاکل، در قرائت تاروت، نشان دهنده زمان تأمل و بازبینی است و از شما می خواهد تا تلاش ها و سرمایه گذاری های خود را ارزیابی کنید. این کارت صبر و برنامه ریزی استراتژیک را برای دستیابی به موفقیت بلندمدت تشویق می کند.

هفت پنتاکل همیشه یک یادآوری اساسی برای وارد کردن صبر و شکیبایی بیشتر در روز شماست. ما اغلب می‌توانیم با خلبان خودکار، بدون مکث برای تأمل عمیق‌تر در مورد چیزها، اجرا کنیم. این کارت ما را تشویق می‌کند تا لحظه‌ای به درس‌های گذشته فکر کنیم و در صورت لزوم، آن‌ها را در شرایط کنونی به کار ببریم. عجله برای پیشرفت بدون فکر کردن به همه چیز اغلب منجر به رنج بیشتر می شود، علیرغم رهایی اولیه از اضطراب ناشی از حرکت رو به جلو.

فال روزانه تاروت متولدین آبان:

ارابه

"در نهایت، هرگز از خودت دست نکش. آنگاه هرگز از دیگران تسلیم نخواهی شد .

 

 

کارت ارابه نماد قدرتمندی از اراده، عزم و عمل است. این یک ارابه سوار مطمئن است که قد بلند و قوی ایستاده است، زره پوشیده و تاجی از ستارگان بر تن دارد. این تصویر نماد حفاظت، اقتدار و احساس هدف بالاتر است.

کارت تاروت ارابه به معنای پیروزی و عزم را جشن می گیرد و به ما یادآوری می کند که موفقیت واقعی از درون می آید. ارابه ای که بدون افسار به جلو حرکت می کند، بر اهمیت خویشتن داری و استواری تأکید می کند، مهم نیست که زندگی چه چیزی را در مسیر شما قرار می دهد.

فال روزانه تاروت متولدین آذر:

امپراتور

امپراتور نماد قدرت و ساختار است، در حالی که در اعمال خود خرد و شفقت را در هم می آمیزد. معانی عمیق تر و نمادشناسی این کارت آتشین را در زیر کاوش کنید.

کارت امپراتور دارای شخصیتی است که با اطمینان روی تخت نشسته است که نمادی از ثبات و ساختار است. تاج و تخت او اغلب با سر قوچ پوشیده شده است. ما می دانیم کمی عجیب به نظر می رسد اما نشان دهنده ارتباط او با علامت زودیاک، برج حمل است. کوه‌های موجود در پس‌زمینه بیشتر بر استقامت و قدرت امپراتور تأکید می‌کنند (بعضی او را به‌عنوان یک شخصیت پدری می‌بینند، اما واقعاً برای هر کدام خودشان).

در تاروت، ریش بلندتر می تواند نشان دهنده خرد و بلوغ باشد - اما می دانیم که همیشه در زندگی واقعی اینطور نیست. امپراطور در عین اینکه قوی و متین به نظر می رسد، از عمق احساسی بالایی نیز برخوردار است که رودخانه ای که از پشت سر می گذرد به آن اشاره می کند. تصمیمات او اگرچه اغلب منطقی است، اما با شفقت نیز هدایت می شود . او با اطمینان به ما یادآوری می کند که رهبری واقعی از یک رویکرد متعادل و متفکر ناشی می شود.

فال روزانه تاروت متولدین دی:

مرد حلق آویز شده

مرد حلق آویز شده ما را تشویق می کند که در مسیر کمترین مقاومت قدم برداریم. گاهی اوقات مکث آگاهانه و در آغوش گرفتن گام های کوچک اما مهم رو به جلو می تواند دیدگاه جدیدی را به ما ارائه دهد.

The Hanged Man که با نام The Hanged One نیز شناخته می شود، کارتی است در Major Arcana عرشه تاروت. این کارت دارای مضامین عمیقی مانند تسلیم، رهایی و دیدگاه است. مرد حلق آویز شده که توسط نپتون اداره می شود و با عنصر آب مرتبط است، ما را به درون سنجی و تغییر دیدگاه دعوت می کند، اغلب به روش هایی که ممکن است انتظارش را نداشته باشیم اما عمیقاً به آن نیاز داریم.

مرد حلق آویز شده تصویر جالبی را ارائه می دهد: مردی که از شاخه درخت با پای راستش به صورت وارونه آویزان شده است، اما پای چپش آزاد می ماند. دست‌های او اغلب پشت سر پنهان می‌شوند یا دو کیسه سکه در چنگ می‌گذارند، اما حالت او آرام و حتی آرام باقی می‌ماند.

علیرغم موقعیت غیرمعمولش، به نظر می رسد که او نه رنج می برد و نه درد دارد. در عرشه‌های خاص، مانند تاروت مارسی، تقریباً انرژی بازیگوشی در مورد او وجود دارد.

فال روزانه تاروت متولدین بهمن:

عاشقان

عاشقان نمادی از اهمیت ارتباط با دیگران، اما همچنین به خودمان است. معانی عمیق تر و نمادشناسی آن را در زیر کشف کنید.

"یکی از بهترین راهنماها برای اینکه چگونه خود دوست باشیم این است که به خود عشقی بدهیم که اغلب آرزوی دریافت آن از دیگران را داریم" - بل هوکس ، همه چیز درباره عشق: چشم اندازهای جدید.

کارت عاشقان سرشار از تصاویر است. این به طور معمول دو شکل را نشان می دهد که زیر یک کروبی یا فرشته ایستاده اند، که نماد برکت و هدایت الهی است. در پشت آنها، اغلب دو درخت وجود دارد: درخت زندگی و درخت دانش، گاهی اوقات با یک مار و یک سیب، که نشان دهنده دانش و انتخاب است. این تصویر موضوعات ارتباط، تعادل و تصمیم گیری را برجسته می کند.

در عرشه‌های سنتی، کارت Lovers می‌تواند دارای سه شکل باشد که یک تقاطع احساسی یا انتخابی را که باید انجام شود برجسته می‌کند. این معانی عمیق‌تر تعهد، ارزش‌های شخصی و اهمیت همسویی با خود واقعی فرد را منعکس می‌کند. این کارت همچنین به ما یادآوری می‌کند که عشق به خود و رضایت شخصی پایه‌های ضروری برای هر ارتباط معنادار هستند.

فال روزانه تاروت متولدین اسفند:

جهان

جهان شما را دعوت می کند تا تکمیل و تحقق را در آغوش بگیرید. کشف کنید که چگونه کارت جهانی جشن را به نشانه شروع سفرهای جدید تشویق می کند.

معنی کارت تاروت جهانی یک معامله عجیب و غریب است. این آخرین کارت Major Arcana است که نمادی از تکمیل، تمامیت و پایان یک چرخه است. این زیبایی یک کارت معمولاً شامل یک پیکر رقصنده نسبتاً آزاد در داخل یک تاج گل است. تاج گل توسط چهار علامت ثابت احاطه شده است: شیر، گاو نر، عقاب و انسان، که نمایانگر چهار عنصر و چهار نقطه قطب نما است.

این تصویر ادغام هماهنگ بسیاری از بخش‌های متحرک زندگی، و تحقق بخشیدن به یک نقطه عطف مهم در مسیر معنوی را به تصویر می‌کشد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: