وام | وام قرض الحسنه | وام فوری

آغاز ثبت نام وام 20 تا 100 میلیون تومانی آنلاین برای همه | دریافت وام فوری و بدون ضامن

آخرین اخبار از دریافت وام فوری را در سرگرمی روز بخوانید.

کدخبر : 18952
سایت سرگرمی روز :

بانک تجارت در راستای افزایش قدرت خرید مشتریان و حمایت از کالای داخلی باکیفیت، طرح تسهیلاتی «کالا نو» را ارائه داده است. براساس این طرح تسهیلاتی، مشتریان این امکان را دارند تا سقف اعتبار تعیین شده را برای خرید کالاها و محصولات مورد نیاز خود از فروشگاه‌های طرف قرارداد این بانک صرف کنند.

این وام در سه مبلغ 20 میلیون، 50 میلیون و 100 میلیون تومان ارائه شد و افرادی امکان استفاده از آن را دارند که قبلا آن را دریافت نکرده باشند. افراد به منظور استفاده از این تسهیلات باید در یکی از شعبه‌های این مجموعه سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند.

اشخاصی که مایل به دریافت این وام هستند باید دارای رتبه اعتباری آ یا بی بوده و چک دیجیتال و سفته الکترونیکی هم داشته باشند. بعد از دریافت این وام و خرید کالاها و محصولات مورد نیاز، ظرف مدت 24 ماه امکان بازپرداخت اصل و سود آن وجود دارد.

مجموعه‌های گلدیران، پاکشوما، مادیران، بلانتون، کویرموتور، ایران دوچرخ، یوروپلاس و دیپوینت طرف قرارداد بانک تجارت هستند و امکان خرید تولیدات این مجموعه‌ها با استفاده از تسهیلات مذکور وجود دارد.

نکاتی که قبل از دریافت تسهیلات کالانو باید بدانید؟

لازم به ذکر است که به منظور درخواست این تسهیلات نیازی به مراجعه حضوری در شعب بانک تجارت نیست و می‌توان از طریق اپلیکیشن باجت برای این وام درخواست داد. اپلیکیشن باجت در درگاه‌های بازار و مایکت قابل دانلود است. مشتریان دارای رتبه اعتباری آ و ب می‌توانند تمامی مراحل دریافت این وام را به صورت آنلاین طی کنند. افراد باید بدانند که تنها طی یک ماه امکان استفاده از این مبلغ وام را دارند.

ضمنا این تسهیلات به دارندگان رتبه اعتباری سی و دی تعلق نمی‌گیرد.

آن دسته از مشتریان بانک تجارت که مایل به دریافت تسهیلات از این مجموعه هستند و سپرده قرض الحسنه یا جاری در یکی از شعب آن دارند، بهتر است برای وام طرح «حامی» درخواست بدهند. سقف این وام به 200 میلیون تومان می‌رسد.

 افرادی که به دریافت وام 200 میلیون تومانی طرح حامی تمایل دارند، باید دست کم سه ماه و حداکثر 12 ماه میانگین حساب مورد نظر بانک را ایجاد کرده و ضامن رسمی هم داشته باشند. سود این نوع وام برحسب مدت ماندگاری و ضریب برابری تسهیلات  و همچنین نوع قرارداد تعیین می‌شود.

در صورتی که عقد تسهیلات مرابحه باشد، سود 8 یا 14 درصد خواهد بود. اگر متقاضی در قالب عقد قرارداد قرض الحسنه این وام را دریافت کند، سود برای وی چهار درصد تعیین خواهد شد. پس از دریافت وام حداکثر تا 24 ماه امکان بازپرداخت آن وجود دارد.

با در نظر گرفتن حداکثر مبلغ وام، نرخ سود 14 درصدی و مدت زمان پرداخت اقساط، میزان هر قسط به 9 میلیون و 602 هزار و 577 تومان می‌رسد. کل سود این تسهیلات 30 میلیون و 461 هزار و 840 تومان و جمع رقم وام و سود آن 230 میلیون و 561 هزار و 840 تومان خواهد بود.

یکی از بانک‌های دولتی کشور بانک تجارت است که به منظور حمایت همه جانبه از مشتریان خود طرح تسهیلاتی به نام «تسریع» را تدارک دیده است. افرادی که مایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی این طرح با سود متفاوت هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده جاری داشته باشند.

 سود تسهیلات 300 میلیون تومانی بانک تجارت برحسب مدت بازپرداخت و ضریب تسهیلات متفاوت بوده و چهار یا شش یا 23 درصد است. افرادی که به دریافت این وام تمایل دارند باید اعتبار شغلی مورد نظر بانک را داشته باشند. همچنین به منظور دریافت این وام داشتن فیش حقوقی صادره از شرکت و سفته مورد نیاز بوده و کارمندان به منظور ضمانت امکان ضامن شدن به شکل ضربدری را دارند. پس از دریافت تسهیلات مذکور با توجه به قرارداد وام مدت زمان بازپرداخت آن مشخص خواهد شد. افرادی که تسهیلات مذکور را براساس قرارداد قرض الحسنه دریافت کرده باشند حداکثر ظرف 18 ماه و اشخاصی که وام را طبق قرارداد مرابحه گرفته باشند، حداکثر طی 36 ماه امکان بازپرداخت را خواهد داشت.

با در نظر گرفتن مبلغ مذکور، حداکثر مدت زمان 36 ماه و سود 23 درصدی، میزان هر قسط 11 میلیون و 612 هزار و 916 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات به 118 میلیون و 64 هزار و 993 تومان می‌رسد و جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز 418 میلیون و 114 هزار و 993 تومان است.

لازم به ذکر است افرادی که قبلا نزد بانک تجارت حسابی دارند، به افتتاح حساب جدید نیازی نداشته و می‌توانند از طریق سپرده قبلی خود برای دریافت وام مذکور اقدامات لازم را به عمل آورند.

منبع: کاماپرس
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: