خودرو | معرفی خودرو | ثبتنام خودرو

جدیدترین سدان جیلی به بازار آمد + قیمت | معرفی جیلی امگرند 2025 با مشخصات فنی

شرکت جیلی جدیدترین نسخه سدان امگرند ۲۰۲۵ را با قیمت حدود ۱۰ هزار دلار راهی بازار چین کرد.

کدخبر : 19281
سایت سرگرمی روز :

این محصول جدید و ارزان‌قیمت در چهار تیپ عرضه می‌شود و نسبت به نسخه پیشین خود تغییرات ظاهری و داخلی وسیعی ندارد. قیمت امگرند ۲۰۲۵ از حدود ۱۰ هزار دلار شروع شده و به ۱۲ هزار دلار می‌رسد.

طول/عرض/ارتفاع سدان جیلی به ترتیب برابر با ۴۶۳۸/۱۸۲۰/۱۴۶۰ میلی‌متر بوده و فاصله بین محوری آن نیز ۲۶۵۰ میلی‌متر اعلام شده است. به این ترتیب با یک سدان کامپکت استاندارد روبرو هستیم که دارای رینگ‌های ۱۶ یا ۱۷ اینچی است.

جیلی امگرند ۲۰۲۵ همچنان به طراحی مدل پیشین وفادار باقی مانده هرچند طراحی جلوپنجره آن بهبود یافته و شاهد طرح آبشاری با ۱۶ میله عمودی هستیم. همچنین جای لوگوی قبلی جیلی را نمونه نقره‌ای جدید گرفته است.

در بخش پایینی هم تریم کرومی L شکل دیده می‌شود. وقتی به بخش پشتی خودرو نگاه کنیم یک اسپویلر کوچک را می‌بینیم. به این موارد باید چراغ‌های عقب متشکل از ۱۹۰ واحد LED را نیز اضافه کرد.

سدان موردبحث همچنان با پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی که حداکثر قدرت ۱۲۷ اسب بخار و گشتاور ۱۵۲ نیوتون متر دارد عرضه می‌شود. این پیشرانه با گیربکس ۵ سرعته دستی یا CVT همراه خواهد شد. وقتی وارد کابین جیلی امگرند ۲۰۲۵ شوید همچنان طرح مشابه مدل پیشین را شاهد خواهید بود هرچند از رنگ جدید نارنجی استفاده شده و بهبودهایی نیز رخ داده است.

در حال حاضر، مشخصات کابین به طور رسمی فاش نشده است. کابین نسل چهارم جیلی امگرند دارای یک کلاستر LCD 12.3 اینچی، یک صفحه نمایش کنترل مرکزی شناور 12.3 اینچی با سیستم عامل Geely Galaxy OS داخلی و یک فرمان D-شکل است. علاوه بر این، کابین با متریال چرمی پوشیده شده و با تریم‌های کروم تزئین شده است.

بر اساس اطلاعات اعلامی، نسل چهارم 2025 جیلی امگرند همچنان توسط یک موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی مدل BHE15-AFD با حداکثر توان 127 اسب‌بخار تامین قدرت خواهد شد.

کاکپیت این سدان از دو نمایشگر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی برای پشت آمپرها و سیستم اطلاعات سرگرمی بهره‌مند شده و غربیلک فرمان چهارپره و دی کات نیز جزو موارد قابل‌توجه است. با نگاهی به کنسول مرکزی امگرند ۲۰۲۵ می‌توانیم فضای ذخیره‌ای دو لایه را ببینیم که امکان قرار دادن دو گوشی موبایل در آن وجود دارد.

این خودرو همچنین پنج شکل رینگ و سه سایز مختلف رینگ 15 اینچ، 16 اینچ و 17 اینچ را ارائه می‌دهد؛ همچنین دوربین‌ها، رادارها، آینه‌های خارجی و سانروف‌ها به عنوان گزینه‌های اختیاری موجود هستند.

به عنوان یک مدل فیس‌لیفت، ظاهر کلی به طور کلی تغییری نداشته است و دارای جلوپنجره‌ای با سبک آبشار مستقیم متشکل از 16 ستون و چراغ‌های عقب یکپارچه است. لوگوی جیلی در مرکز جلوپنجره با یک لوگوی نقره‌ای جدید جایگزین شده است و قطعات تزئینی در هر دو طرف در بخش پایینی چراغ‌ها از تریم‌های کروم L-شکل استفاده می‌کنند.

در لیست تجهیزات سدان به‌روز شده جیلی امکاناتی همچون کروز کنترل، سنسور پارک عقب، دستیار پارک، دستیار شروع به حرکت در سربالایی، سانروف، ورود بدون کلید، آینه‌های برقی و گرم‌کن دار و دستیار ایمنی هوشمند دیده می‌شود. دستیار ایمنی این خودرو می‌تواند وضعیت خودرو را از راه دور کنترل نماید و برخی ویژگی‌ها همچون استارت و خاموش کردن پیشرانه، باز و بسته کردن درها و روشن و خاموش کردن کولر در آن تعبیه شده‌اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: