خودرو | معرفی خودرو | ثبتنام خودرو

جی ای سی امکو به بازار آمد+قیمت | معرفی خودرو جی ای سی امکو با مشخصات فنی

با انتشار جدیدترین اطلاعیه فروش خودروهای وارداتی، شرایط فروش محصولات GAC برای مشتریان جدید در سامانه اعلام شد.

کدخبر : 19324
سایت سرگرمی روز :

دور جدید عرضه خودرو های وارداتی آغاز شده و شرکت های مختلف محصولات خود را در این  سامانه عرضه کرده اند و متقاضیان جدید خودرو های وارداتی می توانند با داشتن شرایط و با ایجاد حساب وکالتی ۵۰۰ میلیون تومانی می توانند از این فرصت استفاده کنند.

یکی از شرکت های وارد کننده که حضور پر رنگی در عرضه جدید خودرو های وارداتی دارد شرکت راسا موتور خاورمیانه است که جدا از عرضه محصولات سوزوکی، محصولات نشان GAC را نیز در سامانه یکپارچه خودرو های وارداتی عرضه می کند که خودرو هایی نظیر؛ جی ای سی امکو، جی ای سی امپو و جی ای سی GS3 از جمله این محصولات است.

خوشبختانه در حال حاضر سامانه خودرو های واردتی قیمت قطعی در مبادی ورودی کشور محصولات نشان GAC را اعلام کرده است و مبلغ گفته شده قیمت علی الحساب این خودرو ها نیست. البته باید توجه داشت که هزینه های جاری شماره گذاری به این مبلغ  اضافه خواهد شد. سرگرمی روز گزارش داد:در حال حاضر کراس اوور GAC GS3 ارزانترین محصول خانواده جی ای سی در بازار ایران است که طراحی اسپرتی داشته و امکانات خوبی را ارائه می دهد. در کنار این خودرو در دور جدید عرضه خودرو های وارداتی، جی ای سی امپو نیز عرضه شده که یک سدان اسپرت بوده و به لحاظ قیمتی بین جی ای سی GS3 و جی ای سی امکو قرار می گیرد. کراس اوور لوکس GAC امکو نیز در عرضه جدید خودرو های وارداتی حضور دارد و در حال حاضر گرانترین محصول نشان GAC در بازار ایران است.

در حال حاضر قیمت قطعی این سه محصول در مبادی ورودی کشور در عرضه جدید خودرو های وارداتی به شرح زیر است:

نام خودرو قیمت قطعی در مبادی ورودی کشور

جی ای سی GS3 ۱,۴۹۱,۴۷۰,۰۰۰

جی ای سی امپو ۱,۶۵۴,۴۷۰,۰۰۰

جی ای سی امکو ۱,۸۲۲,۲۶۰,۰۰۰

 

حضور محصولات جی‌ ای سی یا گک (GAC) در بازار ایران به‌واسطه عرضه این ماشین‌ها توسط راسا موتور در دور جدید واردات خودرو، هر روز رنگ جدیدی به خود می‌گیرد؛ چراکه شرکت راسا موتور خاورمیانه به عنوان نماینده واردات محصولات جی ای سی به ایران، یک کراس‌ اوور کامپکت جدید با نام جی ای سی امکو یا همان گک امکو را از نیمه دوم دی ۱۴۰۲ وارد سبد محصولات خود کرده و اطلاعات رسمی آن را به سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی داده است. این خودرو محصول سال ۲۰۲۲ میلادی محسوب می‌شود و در رده کراس‌اوورهای جمع‌وجور قرار می‌گیرد.

مزایا و معایب

+ ظاهر جذاب و جوان‌پسند

+ کابین بزرگ و باکیفیت

+ امکانات متنوع

+ اشتراک فنی با دیگر محصولات GAC

– حساسیت موتور توربو به کیفیت بنزین

– استهلاک بالای گیربکس دوکلاچه

گک امکو نیز همچون دو برادر دیگر خود یعنی مدل‌های جی ای سی امپو و جی ای سی GS3 با موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ ۴ سیلندر تزریق مستقیم به همراه گیربکس دوکلاچه ۷ سرعته دو کلاچه وارد بازار ایران شده است. این پیشرانه می‌تواند ۱۷۷ اسب بخار قدرت به همراه ۲۷۰ نیوتن.متر گشتاور تولید کند و به سوی چرخ‌های جلو بفرستد.

شتاب صفر تا ۱۰۰ جی ای سی امکو کمتر از ۷ ثانیه برآورد شده است و میانگین مصرف سوخت آن نیز ۷.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر ارزیابی می‌شود. این کراس‌ اوور وارداتی چینی می‌تواند تا ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت سرعت بگیرد، یک باک سوخت ۵۵ لیتری دارد و خوشبختانه سیستم تعلیق عقب آن از نوع مالتی‌لینک مستقل است.

بنابراین با توجه به استفاده از سیستم تعلیق مستقل مک‌فرسون در جلو و مستقل چند اتصالی در عقب، سطح هندلینگ، فرمان‌پذیری و پایداری آن در سر پیچ‌ها می‌تواند قابل قبول و اطمینان‌بخش باشد.

لازم به ذکر است که علاوه بر این مدل پیشرانه، یک موتور ۲ لیتری توربوشارژ بنزینی به همراه نمونه پلاگین هیبرید جی ای سی امکو نیز در بازار خودرو چین و سایر کشورها عرضه شده است که فعلا خبری از حضور آنها در ایران به گوش نمی‌رسد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: