فال شمع | فال شمع روز

فال شمع فردا 30 تیر ماه | فال شمع برای فردای شما چه چیزی پیشگویی میکند؟

فال شمع خود را در سایت سرگرمی روز بخوانید.

کدخبر : 19649
سایت سرگرمی روز :

فال شمع یک روش پیش‌بینی است که در آن از شمعی که روشن شده و در آن تصاویر و نمادهای خاصی وجود دارد، برای استخراج پیام‌ها و نشانه‌هایی درباره آینده یا موقعیت فعلی استفاده می‌شود. ما در سایت سرگرمی روز تلاش کردیم دقیق ترین فال شمع از پیشگویی فردای شما قرار دهیم:

فال شمع روزانه فردا متولدین فروردین

تنوعی در زندگی شما ایجاد خواهد شد به گونه ای که سمت و سوی زندگی شما رو به بهبودی خواهد رفت.و زندگی را با طعمی بسیار شیرین تر از قبل خواهید چشید.  در یک مراسم عزاداری شرکت خواهید کرد که مقداری متاثر و اندوهگین خواهید شد .از شکست عاطفی که در گذشته داشته اید ، جبران آن در زندگی آینده تان ازفردی دیگر خواهد شد .عشق شما نسبت به یک شخص ، روابط دوستانه و پیمان محبت را میان شما و او محکم تر خواهد ساخت . از عشق های مجازی و شرارت های آن بر حذر باشید . یک نفر به شدت به محبت و مهربانی شما نیاز مند است . محبت خود را از او دریغ نکنید. یک دوره شادی و شادمانی بزرگ در پیش رو خواهید داشت که مربوط به شخص خودتان است

فال شمع روزانه فردا متولدین اردیبهشت

پولی به دست شما خواهد رسید که موجب آسایش خاطر شما خواهد شد و بخشش های مالی زیادی با گشاده دستی به دیگران خواهید کرد . تنوعی در زندگی شما ایجاد خواهد شد به گونه ای که سمت و سوی زندگی شما رو به بهبودی خواهد رفت.و زندگی را با طعمی بسیار شسرین تر از قبل خواهید چشید.  شما در صحبت و گفتگویی خواهید درخشید. در یک مصاحبه اداری -شغلی ، موفقیت ازان شما خواهد شد. نگران پولی از دست رفته هستید .

نگران نباشید این پول به شما خواهد رسید . در تعطیلات به یک سفر خواهید رفت . ممکن است آ« منطقه خوش آب و هوا باشد . اقدام به خریدن خانه ، ملک ، ماشین یا یک وسیله ضروری گران قیمت برای زندگی خود خواهید کرد.  شخصی برای شما قدم خیری خواهد برداشت که در زندگی فردی و اجتماعی شما بسیار موثر است و شما را به آرامش لازم خواهد رساند و باید قدر دان لطف و محبت او باشید.

فال شمع روزانه فردا متولدین خرداد

 نظر می رسد تفاوت هایی که با دوست یا عشقتان دارید باعث اختلاف میان شما شده است. به خوبی می دانستید که روزی باید در این مورد حرف بزنید پس روحیه ی خود را حفظ کنید و سعی کنید هنگام صحبت کردن,اعتماد به نفس داشته باشید.یکی از اعضای فامیلتان درگیر بیماری شده است پس بهتر است ماروز با او تماسی بگیرید و از حالش جویا شوید.

فال شمع روزانه فردا متولدین تیر

شخصی ممکن است در یکی از کار هایی که شما انجام می دهید ، ایراد یا انتقادی نسبت به کار شما داشته باشد که باید به راحتی آن را پذیرا باشید.زیرا این موضوع به نفع شما خواهد بود، نه ضرر و زیان شما. پیغام یا خبری شاد کننده و مثبت به شما خواهد رسید که شما را به اندازه یک عروسی خوشحال خواهد کرد .

درباره آنچه نیت شماست و هدفی که دارید ، علیرغم مخالفتی که ممکن است باشد ، شما با مقاومت به پیش خواهید برد / در یک شادی قرار خواهید گرفت ، شرکت در جشن یا شادی که شما زیاد بدان تمایل ندارید.رفتن یا نرفتن به این جشن ، به رای و نظر خودتان بستگی دارد.شخصی نسبت به پیمان دوستی خود با شما وفادار است و صمیمیت خود را حفظ خواهد کرد.و برای ادامه این صمیمیت تلاش می کند. /یک سند یا قرار داد تجاری و قانونی بزرگ را امضا خواهید کرد و با امضای این سند یا قرارداد تغییرات مثبت زیادی را در زندگی خود مشاهده خواهید کرد. سخت دلی عشقتان شما را می آزارد ، اما او پشیمان خواهد شد و به سوی شما باز خواهد گشت

فال شمع روزانه فردا متولدین مرداد

برای کسالتی مختصر از نظر جسمی یا روحی ،به نزد پزشک خواهید رفت. برای انجام کاری قانونی به نزد وکیل تا قاضی خواهید رفت.صحبت هایی راجع به شخص شما خواهد شد که موجب خشنودی و رضایت قلبی شما خواهد شد .سخت دلی عشقتان شما را می آزارد ، اما او پشیمان خواهد شد و به سوی شما باز خواهد گشت. در یک بحران و کشمکش روحی واقع خواهید شد که عامل این قضیه اطرافیان نزدیک یا دور شما هستند .

اما این بحران خیلی زود تر از آنچه تصور می کنید برطرف خواهد شد. /شخصی برای شما قدم خیری خواهد برداشت که در زندگی فردی و اجتماعی شما بسیار موثر است و شما را به آرامش لازم خواهد رساند و باید قدر دان لطف و محبت او باشید.  در کاری که در پیش گرفته اید ، افراط و تفریط نداشته باشید با کمی صبر و حوصله موفق خواهید شد / مدتی است سرگردان و پریشان و نا آرام هستید ، نگران نباشید به زودی بر طرف خواهد شد

فال شمع روزانه فردا متولدین شهریور

کارهای عقب مانده زیادی دارید و در حال حاضر نمی دانید باید بر روی کدام یک از آن ها تمرکز کنید. بهتر است کارها و وظایفتان را لیست کنید و بر اساس اولویت, برنامه ریزی کنید. با کیی از دوستتان تلفنی صحبت می کنید. به نظر می رسد دوستتان با مشکلی مواجه شده است که شما می توانید به او کمک کنید.

فال شمع روزانه فردا متولدین مهر

امروز با شخصی صحبت هایی می کنید که حسابی ذهنتان را درگیر کرده است اما در حال حاضر نمی توانید به درستی تشخیص دهید درست و غلط کدام است. زمانی را در نظر گرفته اید تا در کنار خانواده وقت بگذرانید و با آن ها در مورد هفته ای که گذرانده اید صحبت کنید.این کار می تواند آرامش زیادی به شما منتقل کند.

فال شمع روزانه فردا متولدین آبان

خواسته و حاجتی از خداوند دارید که براورده خواهد شد و شما به مراد و مقصود خود خواهید رسید.مطمین باشید.  یک پیغام عشقی از عشق خود دریافت خواهید داشت که از موفقیت عاطفی فراوانی بر خوردار خواهید شد .شما در زندگی فردی و اجتماعی خود در مسیر روشنی قرار خواهید گرفت. شخصی نسبت به پیمان دوستی خود با شما وفادار است و صمیمیت خود را حفظ خواهد کرد.و برای ادامه این صمیمیت تلاش می کند.  دست به کار تجارت و معامله خواهید زد و در این امر بسیار برجسته و دارای ثروت زیادی خواهید شد.  از جانب یک شخص مقام دار و که دارای موقعیت اجتماعی ویژه ای است در حق شما ارفاق بزرگی خواهد شد . دوری و بی خبر ماندن از کسی شما را آزار می دهد و باعث غم و غصه شما شده است.این دوری به زودی تمام خواهد شد

فال شمع روزانه فردا متولدین آذر

حقایقی در زندگی شما وجود داشته است که امروز برخی از آن ها را متوجه می شوید ، شاید در ابتدا کمی گیج شوید اما باید آن ها را قبول کنید و فکر راه چاره باشید تا بتوانید از این وضعیت عبور کنید. گاهی اوقات با تصمیماتتان اطرافیانتان را نگران می کنید.بهتر است دلیل انتخاب هایتان برای عزیزانتان توضیح دهید تا بیخودی نگران شما نشوند.

فال شمع روزانه فردا متولدین دی

دردسر تازه ی در زندگی شما پیدا شده است اما شما شخصی خوشبین هستید و به راحتی می توانید با همین روحیه ی مثبت, شرایط را به نفع خودتان تغییر دهید. همسر یا دوستتان از شما توقعاتی دارد و بهترین راه آن است که با هم در این مورد صحبت کنید و راه حلی پیدا کنید که هر دو طرفتان از آن رضایت داشته باشید.

فال شمع روزانه فردا متولدین بهمن

هفته آینده برای شما بسیار خوب و شادی آفرین خواهد بود . در یک مراسم عزاداری شرکت خواهید کرد که مقداری متاثر و اندوهگین خواهید شد . یک پیشنهاد شغلی به شما خواهد شد که توام با موفقیت و سود مالی بسیاری خواهد بود . راه دوری را برای انجام یا رسیدن به هدف باید طی کنید .برای کسالتی مختصر از نظر جسمی یا روحی ،به نزد پزشک خواهید رفت. برای انجام کاری قانونی به نزد وکیل تا قاضی خواهید رفت. شخصی هست که شما را در رفتار و گفتار مثبتی که دارید الگو و نمونه قرار داده است.این شخص از نزدیکان و دوستان شما می باشد.  خواسته و حاجتی از خداوند دارید که براورده خواهد شد و شما به مراد و مقصود خود خواهید رسید.مطمین باشید.

فال شمع روزانه فردا متولدین اسفند

 در کاری که مربوط به شخص شما نیست مداخله و خود را وارد ماجرا نکنید. به یک سفر سیاحتی یا زیارتی و یا یک سفر توریستی به خارج از کشور خواهید رفت.صحبت هایی راجع به شخص شما خواهد شد که موجب خشنودی و رضایت قلبی شما خواهد شد . مدتی است سرگردان و پریشان و نا آرام هستید ، نگران نباشید به زودی بر طرف خواهد شد. در مورد مساله ای که احساس نا امیدی و خستگی روحی می کنید ، نگران نباشد زیرا در حال برطرف شدن است . شما شخص بسیار حساسی هستید و از قلب پاکی برخوردارید. خبری که مدت های طولانی در انتظار رسیدن به آن بوده اید به شما خواهد رسید

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: