آغاز فروش فوری بهمن موتور بدون قرعه کشی از امروز | فروش استثنایی خودرو از دم قسط و تحویل آنی

طرح فروش بهمن موتور در شهریور 1403 آغاز شد.

کدخبر : 20970
سایت سرگرمی روز :

شرایط فروش  برای محصولات فیدلیتی، دیگینیتی، دیگینیتی پرایم و دیگنیتی پرستیژ اعلام شد.  

شرایط واریز وجه برای متقاضیان سامانه یکپارچه خودروهای داخلی شرکت بهمن موتور از فردا ساعت 10 صبح لغایت دوشنبه 1403/06/12 مطابق جدول ذیل فعال می باشد.

خودرو

حداکثر قدرت موتور بنزینی ۱۵۴ اسب بخار قدرت است. دو گزینه بسته باتری لیتیومی با ظرفیت‌های ۱۰.۹ کیلووات ساعت و ۱۹.۴۳ کیلووات ساعت موجود است که برد الکتریکی خالص ۴۸ کیلومتر و ۹۱ کیلومتر را ارائه می‌کنند.

حداکثر قدرت موتور بنزینی ۱۵۴ اسب بخار قدرت است. دو گزینه بسته باتری لیتیومی با ظرفیت‌های ۱۰.۹ کیلووات ساعت و ۱۹.۴۳ کیلووات ساعت موجود است که برد الکتریکی خالص ۴۸ کیلومتر و ۹۱ کیلومتر را ارائه می‌کنند.

اخیراً زیرمجموعه برند چری به نام جتور اعلام کرده که شاسی‌بلند پلاگین هیبریدی Shanhai L۶ به‌طور رسمی در تاریخ ۲۵ آگوست در چین عرضه خواهد شد. برند جتور را با خودروی فیدلیتی در بازار ایران می‌شناسیم.

جدیدترین مدل جتور به نام شانهای، به‌عنوان یک سری از خودروهای انرژی جدید شناخته می‌شود. برای دو سال آینده، علاوه بر شانهای L۶، جتور قصد دارد شانهای L۷، T-L، T۱ و T۲ را عرضه کند.

طول، عرض و ارتفاع شانهای L۶ به ترتیب ۴۶۳۰/۱۹۱۰/۱۶۹۰ میلی‌متر و فاصله بین دو محور ۲۷۲۰ میلی‌متر است. در نمای جلو، ظاهر شانهای L۶ تا حد زیادی از طراحی جتور داشنگ با چراغ‌ها و طراحی تند و تیز پیروی می‌کند، به‌جز اینکه لوگوی خودرو از حروف “JETOUR” به علامت برند تغییر کرده است. قسمت عقب دارای چراغ متصل و طراحی Y شکل بوده و مجهز به درب عقب برقی است.

بر اساس اطلاعات اعلام شده، نیروی تولیدی توسط یک سیستم پلاگین هیبریدی متشکل از یک موتور ۱٫۵ لیتری توربو و چهار سیلندر و یک موتور الکتریکی تأمین می‌شود.

فیدلیتی یک کراس‌اوور نسبتاً بزرگ است. برای درک بهتر ابعادش باید بگوییم جثه‌ای کوچک‌تر از توسان TL و بزرگ‌تر از چری تیگو 7 دارد.

شاید در بخش قوای فنی و توانایی‌های حرکتی نکته هیجان‌انگیز خاصی در این محصول (بخصوص به نسبت قیمت) یافت نکنید اما به لطف پیشرانه توربو و گشتاور کافی و گیربکس 6 سرعته دو کلاچه به شما اطمینان می‌دهم که برای استفاده‌های معمول خانوادگی و سبقت‌گیری‌های جاده‌ای، با مشکل و کمبودی مواجه نخواهید شد.

البته با توجه به ساختار تک دیفرانسیل و ویژگی‌های فنی و مشخصات پلتفرم و شاسی، کاملاً مشخص است که فیدلیتی برای آفرود ساخته نشده و همچون سایر کراس‌اوورهای تک دیفرانسیل، صرفاً برای جذابیت‌های ظاهری و جادار شدن اتاق و عبور راحت‌تر از دست اندازهای معمول، قد کشیده است.

به نظر می‌رسد طراحی کابین و بخصوص داشبورد فیدلیتی با الهام از محصولات آلمانی ترسیم شده است. خطوط ساده اما پخته و منطقی، پرهیز از حجم‌دهی اغراق‌آمیز و استفاده از نمایشگر تبلتی در قسمت بالای کنسول مرکزی، از جمله اِلمان‌های شاخص ماشین‌های آلمانی در سال‌های اخیر بوده که در این کراس‌اوور چینی نیز رعایت شده‌اند. باید اعتراف کنیم که این الگوبرداری موفقیت‌آمیز از کار درآمده و داخل ماشین لذت بصری مطلوبی تجربه خواهید کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: