فال تاروت | فال تاروت امروز

فال تاروت امروز سه شنبه 13 شهریور 1403

برای فال تاروت، شما بیشتر می‌توانید در مورد تاروت و نحوه استفاده از آن برای پیش‌بینی آینده و شناخت بهتر خود و دیگران بخوانید.

کدخبر : 21318
سایت سرگرمی روز :

فال تاروت متولدین فروردین

کارت تاروت: کارت شش شمشیر

فروردینی ماهی جان، امروز ممکن است احساس بی حالی و پشیمانی کنید. شرایط کاری ممکن است در شغل شما سخت و خسته کننده باشد. اگر می خواهید شغل خود را تغییر دهید، به احتمال زیاد اکنون شغلی برای خود پیدا کنید. همچنین ممکن است از شما خواسته شود که یک جابجایی طولانی مدت از یک مکان به مکان دیگر انجام دهید، احتمالاً به دلیل انتقال به جایی که دوستان و خانواده را پشت سر خواهید گذاشت.

فال تاروت متولدین اردیبهشت

کارت تاروت: کارت هیروفانت

اردیبهشت ماهی، شما به صورت تیمی و گروهی کار می کنید، تلاش های فردی شما ممکن است چندان مفید نباشد. مطمئناً این زمان برای به چالش کشیدن وضعیت موجود نیست! به جای نوآوری، باید خود را با مجموعه باورها و سیستم های موجود وفق دهید. شما باید مراحل قانونی را دنبال کنید و در محدوده های مرسوم آنچه که معمولاً یک رویکرد ارتدکس است، بمانید. این به نفع شما خواهد بود

فال تاروت متولدین خرداد

کارت تاروت: کارت یک چوبدست

خرداد ماهی عزیز، جرقه جدیدی از خلاقیت و روحیه نوآورانه به شما انگیزه می دهد تا کاری متفاوت از دیگران انجام دهید. شما می توانید یک طاقچه برای خود ایجاد کنید. یک عملکرد عالی و فداکاری شما باعث ارتقای شما خواهد شد. احساس شادی و حیرت می کنید. خبر لقاح یا تولد فرزند در خانواده روی کارت است.

فال تاروت متولدین تیر

کارت تاروت: کارت شوالیه سکه

تیرماهی جان، امروز بیشتر روی پول تمرکز می کنید. همه مسائل مالی باید به خوبی پیگیری شود. اگر مقداری پول یا چیزی که اعتبار داده اید بدهکار هستید، اکنون زمان بازگشت است. اگر پول داده اید به شما برمی گردد. در رابطه باید بیشتر از اینکه بخواهید ببخشید. در صورت نیاز به کمک مالی دست کمک خود را دراز کنید. افزایش یا ارزیابی در حقوق شما می تواند برای شما پاداش و تقدیر به همراه داشته باشد.

فال تاروت متولدین مرداد

کارت تاروت: کارت شوالیه شمشیر

مرداد ماهی، اکنون می توانید با ذهن تحلیلی روبرو شوید. از آنجایی که خود شما در این زمان بسیار رقابتی و حرفه ای هستید، مطمئن شوید که وارد بحث های احمقانه نمی شوید. شما تمایل دارید خود را در مشاجره شدید قرار دهید. از انرژی خلاقانه خود در کارهای سازنده استفاده کنید. شما این پتانسیل را دارید که سخت ترین امتحان رقابتی را پشت سر بگذارید و اگر برای این کار درخواست داده اید، با اطمینان مصاحبه را انجام دهید.

فال تاروت متولدین شهریور

کارت تاروت: کارت سه سکه

شهریور ماهی، پتانسیل خلاق بهترین است. پول دریافتی امروز خوب است. کسانی که به عنوان کارمند بانک مشغول به کار هستند، سود خواهند برد. ممکن است در خانواده تمدید شود یا مهمانی بیاید که ممکن است حجم کاری شما را افزایش دهد. مدیریت زمان و پول ضروری است. اطمینان حاصل کنید که سرمایه گذاری درستی از زمان و انرژی خود برای بهره وری بیشتر در کار انجام می دهید.

فال تاروت متولدین مهر

کارت تاروت: کارت نوباوه جام

مهرماهی عزیز، شروع یک پروژه یا سرمایه گذاری خلاقانه روی کارت است. انرژی خلاقانه ای وجود دارد که تلاش می کند به آگاهی شما نفوذ کند. این خلاقیت جدید را از طریق هنر، نمایش، رقص و غیره کاوش کنید. شما زمانی را صرف سرگرمی های خود می کنید و مهارت های خود را تقویت می کنید و از فعالیت های سبک تر، جوان تر، آزاد، خلاقانه، شهودی و الهام گرفته لذت می برید. استعداد بازیگری شما ممکن است امروز مورد قدردانی قرار گیرد.

فال تاروت متولدین آبان

کارت تاروت: کارت شوالیه جام

آبان ماهی های عزیز، امروز ممکن است پیام یا خبر مثبتی از جانب عزیزانتان دریافت کنید. ممکن است در مورد تولد فرزند، نامزدی یا ازدواج، بارداری، رابطه جدید، برنامه سفر و… بشنوید. یک سفر نشان داده شده است، به احتمال زیاد برای ملاقات با عزیزان خود و نه یک فرد حرفه ای.

فال تاروت متولدین آذر

کارت تاروت: کارت قدرت

آذر ماهی جان، تضادهای درونی و بیرونی در کنترل شماست و شما توانایی تسلط بر زندگی را دارید. شما جدی و دوراندیش بوده اید. احساس می کنید جسورتر و کمتر به تایید دیگران وابسته هستید. برای انجام کاری که به شما روحیه می دهد زمان بگذارید. در حال حاضر عجله ای وجود ندارد، در حال حاضر لذت بردن از سفر مهم است تا رسیدن به مقصد مورد نظرتان.

فال تاروت متولدین دی

کارت تاروت: کارت دو چوبدست

دی ماهی عزیز، امروز احساس می کنید بسیار قوی و نوآور هستید. پیام یا خبر خوب از سرزمین های دور روی کارت است. رویکرد سازمان یافته و هماهنگ شما با مردم فوق العاده است. شما پروژه را تا پایان ترک نخواهید کرد. امروز فرصتی فرا خواهد رسید که می تواند پایه و اساس یک آینده بسیار موفق باشد. در تجارت شراکتی، می‌توان گفتگوهای معناداری وجود داشت و وعده‌هایی داده می‌شد.

فال تاروت متولدین بهمن

کارت تاروت: کارت نوباوه شمشیر

بهمن ماهی عزیز، شما باید به جای اینکه بیش از حد از طرف او انتظار داشته باشید، زمان و مکان بدهید. یاد بگیرید که در روابط متکی باشید. گستاخی و نگرش مشکوک شما می تواند در روابط موجود تضاد ایجاد کند. امروز روزی نیست که به دنبال شغل یا شریک زندگی باشید. پاکسازی فضای خود یک راه عالی برای آماده سازی خود برای تغییرات بزرگی است که در راه شما قرار دارد.

فال تاروت متولدین اسفند

کارت تاروت: کارت ملکه جام

اسفند ماهی ها، عشق در هوا است!!! افراد ماهی احساس خوشبختی و رضایت می کنند. امروز نگرانی اصلی شما رابطه است. شما با قلب کار می کنید تا ذهن شما در حال پرورش و مراقبت از عزیزان خود هستید، ارتباط جفت روح یا رابطه بسیار صمیمی و نزدیک نشان می دهد. کسانی که به دنبال عشق هستند آرزویشان برآورده می شود. خانم های اسفند ماهی باید مراقب سلامتی خود باشند. مشکل هورمونی و یائسگی می تواند آنها را مشکل کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: