فال شمع | فال شمع روز

فال شمع امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

فال شمع خود را در سایت سرگرمی روز بخوانید.

کدخبر : 21352
سایت سرگرمی روز :

ما در سایت سرگرمی روز تلاش کردیم دقیق ترین فال شمع از پیشگویی فردای شما قرار دهیم:

فال شمع روزانه متولدین فروردین

رنگ شمع شما: قرمز

رنگ قرمز  در فال شمع روزانه به معنی عشق و وفاداری است.

شکل دیده شده در ظرف آب: ترازو

تفسیر ترازو در فال شمع روزانه:

دچار دوگانگی شدید شده اید

توصیه روزانه برای متولدین فروردین

راه دوری را برای انجام یا رسیدن به هدف باید طی کنید / تلاش و کوشش شما برای رسیدن به یک ثروت یا مال ، بسیار به نتیجه ای مثبت منتهی خواهد شد / جانب احتیاط را رعایت کنید ، مراقب جوانب کارتان بوده و با اندیشه عمل کنید . بی گدار به آب نزنید. / سخت دلی عشقتان شما را می آزارد ، اما او پشیمان خواهد شد و به سوی شما باز خواهد گشت / به یک تولد ، عروسی یا مهمانی با شکوه دعوت خواهید شد. / مسافرتی به مناطق گرمسیری داخل کشور دارید / خبر و پیغامی به شما می رسد که متعلق به شخص پیام آور است و شما نیز از شنیدن خبری که به او رسیده خوشحال می شوید.

فال شمع روزانه متولدین اردیبهشت

رنگ شمع شما: زرد

رنگ زرد در فال شمع روزانه به معنی سفرو و جهانگردی است.

شکل دیده شده در ظرف آب: اسب

تفسیر اسب در فال شمع روزانه:

اتفاق غیر منتظره در حال رخ دادن است

توصیه روزانه برای متولدین اردیبهشت

از یک شرایط نا مساعد و نا هموار ، رها خواهید شد و به احساس آرامش فوق العاده ای دست خواهید یافت. / یک ماجرا یا اتفاق تازه در خانواده شما روی خواهد داد که بسیار خوشایند است / عشق شما نسبت به یک شخص ، روابط دوستانه و پیمان محبت را میان شما و او محکم تر خواهد ساخت / رسیدن به سرمایه ای بزرگ که باید آن را برای انجام کار یا هدف مورد نظر بکار ببرید. / جایی می خواهید بروید. شک و تردید نداشته باشید ،با روی باز و گشاده از شما استقبال خواهد شد / شما شخص بسیار حساسی هستید و از قلب پاکی برخوردارید. / از شکست عاطفی که در گذشته داشته اید ، جبران آن در زندگی آینده تان ازفردی دیگر خواهد شد

فال شمع روزانه متولدین خرداد

رنگ شمع شما: صورتی

رنگ صورتی در فال شمع روزانه به معنی مهر و وفا است.

شکل دیده شده در ظرف آب: دوچرخه

تفسیر دوچرخه در فال شمع روزانه:

 یک یا دو در بسته (یک یا دو مشکل) برای شما به خوبی با کمک یک شخص و تلاش خودتان برطرف خواهد شد نگرانی نداشته باشید.

توصیه روزانه برای متولدین خرداد

 یک کادو دریافت می کنید. ممکن است عطر یا ادکلون باشد / یک عشق والا و شایسته به شما کمک خواهد کرد تا از برخی حالت های نا مساعد روحی خارج شوید و دلگرمی شما را نسبت به زندگی تان بیشتر خواهد کرد / دست به کار تجارت و معامله خواهید زد و در این امر بسیار برجسته و دارای ثروت زیادی خواهید شد. / یک دلواپسی و نگرانی از شما می گذرد. خدا به شما کمک خواهد کرد / کار نیمه تمامی را خیلی زود به اتمام خواهید رساند که از نظر مادی و معنوی سود فراوانی نصیب شما خواهد شد / یک پیغام عشقی از عشق خود دریافت خواهید داشت که از موفقیت عاطفی فراوانی بر خوردار خواهید شد / خبر و پیغامی به شما می رسد که متعلق به شخص پیام آور است و شما نیز از شنیدن خبری که به او رسیده خوشحال می شوید.

فال شمع روزانه متولدین تیر

رنگ شمع شما: سبز

رنگ سبز در فال شمع روزانه به معنی سلامتی است.

شکل دیده شده در ظرف آب: دریا

تفسیر دریا در فال شمع روزانه:

شادیهای قلبی شما از عشق خودتان روزبروز بیشتر و بیشتر خواهد شد.

توصیه روزانه برای متولدین تیر

شخصی نسبت به پیمان دوستی خود با شما وفادار است و صمیمیت خود را حفظ خواهد کرد.و برای ادامه این صمیمیت تلاش می کند. / در کاری که مربوط به شخص شما نیست مداخله و خود را وارد ماجرا نکنید. / شما شهرت و معروفیت بزرگی در آینده کسب خواهید کرد / در یک رشته هنری خواهید درخشید و به موفقیت های بسیاری در این رشته دست خواهید یافت. / شادی های قلبی شما ، از عشق خودتان روزبروز بیشتر و بیشتر خواهد شد / جانب احتیاط را رعایت کنید ، مراقب جوانب کارتان بوده و با اندیشه عمل کنید . بی گدار به آب نزنید. / پیغامی که حامل شادی و سعادت فراوان برای شماست ، به شما خواهد رسید

فال شمع روزانه متولدین مرداد

رنگ شمع شما: سیاه

رنگ سیاه در فال شمع روزانه به معنی پاکسازی چرخه های منفی است.

شکل دیده شده در ظرف آب: لوله

تفسیر لوله در فال شمع روزانه:

اگر با کسی اختلاف داشته‌اید به‌زودی آشتی و صلح می‌کنید.

توصیه روزانه برای متولدین مرداد

ماه کامل در نخستین خانه از ویژگیهای فیزیکی شما احتمالا استرس را در بدن شما افزایش می‌دهد. اینکه شما چگونه قادرید که با این انرژی مشتاقانه خود در حرکت باشید یک معما است اما امیدواری شما بستگی به این دارد که یک مسئله حیاتی و مهم را چگونه حل می‌کنید. سعی نکنید تا این موضوع را به زور حل کنید. زمانیکه دیگران می‌بینند اقبال و شانس شما تحت فشار است از شما پیروی خواهند کرد. به هر حال شما تصمیم دارید که نقش رهبر را برای آنها ایفا کنید.

فال شمع روزانه متولدین شهریور

رنگ شمع شما: بنفش

رنگ بنفش در فال شمع روزانه به معنی دانش، قدرت و سلامتی است.

شکل دیده شده در ظرف آب: تار عنکبوت

تفسیر تار عنکبوت در فال شمع روزانه:

همه چیز بر وفق مرادتان پیش خواهد رفت.

توصیه روزانه برای متولدین شهریور

امروز ونوس سیاره بخت شما، در حالیکه باعث می‌شود بیشتر رویاپردازی کنید، وارد دوازدهمین خانه شما، خانه رویاها و تخیلات می‌شود. تخیلات شما امروز بیشتر از اینکه منبع الهام وخلاقیت بشوند و بیشتر از اینکه سازنده باشند مخرب هستند و تفکرات احمقانه‌تان شاید فقط توسط خودتان پذیرفته بشوند! براساس هر هوا و هوسی که به ذهنتان می‌آید عمل نکنید و اول به نتایج کارتان فکر کنید!!

فال شمع روزانه متولدین مهر

رنگ شمع شما: قرمز

رنگ قرمز در فال شمع روزانه به معنی جذابیت و اشتیاق است.

شکل دیده شده در ظرف آب:روح

تفسیر روح در فال شمع روزانه:

فردی از گذشته ی شما باخبر شده است.

توصیه روزانه برای متولدین مهر

شاید شما امروز در مورد ارزش‌های خود دچار تردید شوید و برایتان سئوال ایجاد شود، اما اطمینان زیادی که به حس‌های خود دارید امروز بیشتر و بیشتر می‌شود. شما امروز بین استراحت کردن و نگرش‌های جدی تر برای انجام دادن کارهایتان دچار تضاد هستید. نهایتاً تجدید نظر کردن در احساسات‌تان فکری عاقلانه به نظر می‌رسد. هرچیزی که باعث دوری کردن از خودنمایی شود در درازمدت باعث خوشبختی تان می‌شود.

فال شمع روزانه متولدین آبان

رنگ شمع شما: قهوه ای

رنگ قهوه ای در فال شمع روزانه به معنی صلح و بی طرفی است.

شکل دیده شده در ظرف آب: گربه سیاه

تفسیر گربه سیاه در فال شمع روزانه:

دوست و رفیق نابابی دارید که بهتر است از او دوری کنید.

توصیه روزانه برای متولدین آبان

امروز روز خیال پردازی و شعر گفتن است!! اما حالا که عطارد روابط شما را آشفته می‌کند، شاید وقت خیلی خوبی برای گرفتن یک پیغام ویژه نباشد. خیالات شما فراتر از زمان خود حرکت می‌کنند و تا موقعی که نخواسته‌اید افکار خود را وارد زندگی واقعی کنید، آنها می‌توانند دوست داشتنی باشند. اگر شما می‌خواهید حرف مهمی زنید، سعی کنید تا فردا که ماه کامل می‌شود صبر کنید.

فال شمع روزانه متولدین آذر

رنگ شمع شما: زرد

رنگ زرد در فال شمع روزانه به معنی دوستی، شادی و عزت نفس است.

شکل دیده شده در ظرف آب: بادبادک

شکل دیده شده در ظرف آب

تفسیر بادبادک در فال شمع روزانه:

آرزوهای شما به زودی به واقعیت بدل می شود.

توصیه روزانه برای متولدین آذر

اکنون اتفاقات زیادی در زندگی شما افتاده که شما نمی‌توانید با آنها کنار بیایید. افراد پیرامون شما حتی آنهایی که دوستتان هستند به نظر می‌رسد که نسبت به همیشه عصبیتر هستند و می‌توانند شما را عصبانی کنند. سعی کنید که به ناراحتی‌های گذشته تان نگاهی بیندازید، شما نسبت به موضوعات بسیار ناچیز حساسیت بیش از حد نشان می‌داده‌اید. امروز وقتی که دو دلهستید، به جای نگرانیهایتان فکرهای مثبتتان را بیان کنید. اگر هنوز هم تردید در شما باقی مانده است، فردا شخص مناسبی را پیدا کرده و ترسهایتان را با او در میان بگذارید.

فال شمع روزانه متولدین دی

رنگ شمع شما: طلایی

رنگ طلایی در فال شمع روزانه به معنی ثروت، رفاه، قدرت و اعتماد به نفس است.

شکل دیده شده در ظرف آب: تاج

تفسیر تاج در فال شمع روزانه:

به‌زودی به بیماری ناخوشی دچار خواهید شد. مراقب خود باشید.

توصیه روزانه برای متولدین دی

اگرچه شما فکر کرده‌اید که رابطه دوستی شما راکد مانده‌است، امروز حرکتی روشن دیده می‌شود. در ابتدا به نظر می‌رسد که امکانات همه یکسان است، اما وقتی شما تلاش می‌کنید تا اتفاقی بیفتد، سریع‌تر از آن چیزی که انتظار دارید می‌توانید موفق شوید. آماده باشید تا زمانی که فرصتها ظاهر می‌شوند سریع از آنها بهره بگیرید، اما بیش از حد به خودتان سخت نگیرید.

فال شمع روزانه متولدین بهمن

رنگ شمع شما: آبی

رنگ آبی در فال شمع روزانه به معنی صلح، آرامش، خرد و شفا است.

شکل دیده شده در ظرف آب: قلب

تفسیر قلب در فال شمع روزانه:

نشانه ای از برقراری یک رابطه‌ی عاشقانه است

توصیه روزانه برای متولدین بهمن

برج فلکی سنبله به همراه سه سیاره دیگر دست به یکی کرده‌اند تا زندگی شما را به هم بریزند. بهرام مدعی- یکی از سیاره هایی که در نشانه شما قرار دارد- از طرف نپوتون فضایی مورد بی توجهی قرار می گیرد و در عین حال تا زمانی که شما شک و تردید به خودتان راه بدهید، این سیاره هم باعث کمتر شدن ایمان و اعتقاد شما می‌شود. ولی اگر از این اتفاق درس عبرت گرفته و برنامه‌هایتان را اصلاح کنید، می‌توانید تغییر کرده و انرژی های مثبت را جذب کنید. اگر در تصمیم گیری تردید دارید، به خاطر پیدا کردن راه حل مناسب خیلی به ذهنتان فشار نیاورید. تنها کاری که می‌توانید بکنید این است که این کار را به فردا موکول کنید.

فال شمع روزانه متولدین اسفند

رنگ شمع شما: صورتی

رنگ صورتی در فال شمع روزانه به معنی عشق و شفقت است.

شکل دیده شده در ظرف آب: جادوگر

تفسیر جادوگر در فال شمع روزانه:

احتمال وقوع خطری وجود دارد که خنثی خواهد شد.

توصیه روزانه برای متولدین اسفند

شما انقدر عاقل هستید که کارهایی که شروع کرده اید را هرچه زودتر تمام کنید. اما قبل از اینکه بتوانید کارهایتان را به مرحله بعدی برسانید به موانعی خارجی برخورد می‌کنید. شاید از شکست خوردن می‌ترسید و یا شاید هم از اینکه تلاش‌هایتان زود به ثمر نرسد نگران هستید. اما باید بدانید الان وقت این نیست که  کارهایی که انجام داده اید را زیادی تجزیه و تحلیل کنید. فعلا همان روندی که پیش گرفته بودید را ادامه دهید. احتمالا به موفقیت‌هایی می‌رسید که فراتر از تصورتان خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: