مددجویان بهزیستی | مددجویان کمیته امداد

اهدای کمک هزینه به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد | دریافت کمک هزینه دولتی برای مددجویان با کد دستوری زیر

​مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: ۳۰۰ فقره کمک هزینه ازدواج با هدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان به مددجویان زنجانی اهدا شد.

کدخبر : 21440
سایت سرگرمی روز :

 روح الله صالحی گفت: کمیته امداد در راستای ترویج فرهنگ ازدواج آسان نسبت به فرهنگ‌سازی این موضوع در بین جامعه هدف اقدام کرده است.

وی تصریح کرد: فراهم کردن زمینه ازدواج زوج‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد از طریق آموزش‌های فکری و فرهنگی، پرداخت کمک هزینه ازدواج و اهدای جهیزیه با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی به منظور ترویج ازدواج آسان از اقدامات و برنامه‌های مهم این نهاد است.

صالحی به سایر اقدامات کمیته امداد در خصوص ازدواج آسان اشاره کرد و اظهار داشت: برگزاری دوره‌های آموزشی برای نوعروسان و دختران در آستانه ازدواج و همچنین کلاس‌های مشاوره برای دختران بازمانده از ازدواج از رویکردهای اصلی کمیته امداد برای ترویج ازدواج آسان است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با قدردانی از مشارکت خیران در همراهی با طرح‌های حمایتی این نهاد ادامه داد: بر اساس نیازسنجی‌های انجام شده به منظور تأمین نیازهای ضروری تمامی خانواده‌های تحت حمایت به مشارکت و همراهی بیشتر خیران برای ایجاد هم افزایی در این بخش نیاز داریم.

صالحی افزود: مشارکت خیرین اثرگذاری بالایی در برنامه‌های این نهاد دارد و در حوزه خدمت رسانی به جامعه هدف بسیار اثرگذار است که امیدواریم با بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت‌های مردمی زمینه تأمین اقلام مورد نیاز مددجویان تحت حمایت فراهم شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: ۳۸۳ هزار و ۳۱۶ بسته معیشتی و سبد غذایی بین مددجویان زنجانی توزیع شد.

روح‌اله‌صالحی اظهار کرد: پویش اطعام و احسان حسینی با هدف تأمین بخشی از نیازهای معیشتی خانواده‌های نیازمند (تحت حمایت و غیرتحت حمایت) در طول ماه محرم و صفر توسط کمیته امداد استان در حال اجرا است.

وی افزود: در این پویش غذای گرم و سبدهای معیشتی با کمک‌های مردمی، مشارکت مؤسسات خیریه و مراکز نیکوکاری در استان تهیه و میان نیازمندان توزیع می‌شود.

صالحی با اشاره به اینکه امسال در قالب این طرح ۳۶۰ هزار و ۸۰۹ غذای گرم بین مددجویان توزیع شده است، اضافه کرد: همچنین در این مدت ۲۲ هزار و ۵۰۷ بسته معیشتی توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به اینکه مجموعا در قالب این پویش ۳۸۳ هزار و ۳۱۶ غذای گرم و بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد، افزود: برای توزیع این غذاها و بسته‌های غذایی ۴۹۳ میلیارد ریال با کمک خیرین هزینه شده است.

وی ادامه داد: طبق برآورد انجام شده میانگین ارزش ریالی هر بسته غذایی توزیع شده ۵ میلیون و ۴۲۲ هزار ریال و هر پرس غذای گرم نیز یک میلیون ریال بوده است.

رییس بسیج سازندگی استان البرز گفت: گروه های جهادی این استان هفت هزار و ۵۳۳ بسته معیشتی به مناسبت سالروز شهادت حضرت ثامن الحجج (ع) بین نیازمندان توزیع کردند.

سرهنگ‌پاسدار "محمد فلاحتکار گفت: این اقدام همزمان با رزمایش گرامیداشت روز فردوس (۱۳ شهریورماه ) صورت گرفت.

وی بیان کرد: گروه های جهادی استان البرز با برپایی پنج موکب به کاروان های زائران پیاده مشهد الرضا (ع) خدمات رسانی کردند.ف

لاحتکار ادامه داد: جهادگران بسیج سازندگی استان البرز با استقرار در مسیر نیشابور تا مشهد ضمن توزیع آب معدنی ، نسبت به توزیع چای و دمنوش ، ۱۸ هزار پرس غذا ، ۱۲ هزار پرس آش و ۲۰ هزار پرس سیب زمینی سرخ کرده در بین زائران پیاده ثامن الائمه (ع) اقدام کردند.

وی یادآورشد: گروه های جهادی البرز از پنجم شهریورماه (پس از اربعین حسینی) در جاده نیشابور به مشهد مقدس مستقر هستند و با برپایی موکب از زائران پیاده امام رضا (ع) پذیرایی می کنند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ارومیه از تهیه و توزیع ۲۳۰ بسته معیشتی در اجرای طرح قرار دوازدهم و ۱۷۷ پک تحصیلی در شهرستان ارومیه خبرداد.

علی بابایی از تهیه و توزیع ۲۳۰ بسته معیشتی به ارزش هر کدام۹۰۰ هزار تومان خبر داد و گفت: همچنین ۱۷۷ پک تحصیلی نیز به ارزش هر پک ۹۰۰ هزار تومان تهیه و توزیع شده است.

وی ادامه داد: در اجرای طرح قرار دوازدهم که به نیت گرامیداشت مقام امام زمان (عج) از محل درآمد موقوفات منطبق است،  در روز دوازدهم هرماه خدمات اجتماعی متعددی به گروه‌های مختلف نیازمندان ارائه می‌شود.

بابایی افزود: در این طرح خدمات اجتماعی چون کمک‌های معیشتی، توزیع غذای گرم،  در مناطق محروم و کم‌برخوردار، تهیه پوشاک و لوازم ضروری زندگی این گروه‌ها انجام می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • صفرعلی پاشای
    0

    يارانه من دهگ درآمد اول هستم پس به کی میدهند معیشتی نمی‌دهند خانواده شهید هستم ۷سال عضوبهزیستی هستم معلولیت زهنی معلولیت جسمی دارم پس به کی میدهید

  • رحمانی
    1

    سلام من یک مستمری بگیربهزیستی هستم تاحالاهیچ گونه کمکی به غیرازحقوق برام نشده وساکن اسلامشهر هستم درخواست وام دادم تابتوانم برای پول پیش خانه بده ولی موافقت نشد

  • کوروش فلاح فر
    0

    سلام چرا مستمری قط شده در گيلان واریز نمیشه من با نتیجه معلولیت دارید ثبت شدم مستاجرم دانشجو و دانش آموز دارم من که معلول هستم قابل بکار نیستم از بس فکر خیال کردم ناراحتی عصاب گرفتم وپول داروی من از بس گران هست قادر به پرداخت آن نیستم از نظر شما مستمری برای من واجب هست یا نه مشکل من را حل کنید ممنونم