فال شمع | فال شمع امروز

فال شمع امروز یکشنبه 18 شهریور 1403

فال شمع خود را در سایت سرگرمی روز بخوانید.

کدخبر : 21455
سایت سرگرمی روز :

ما در سایت سرگرمی روز تلاش کردیم دقیق ترین فال شمع از پیشگویی فردای شما قرار دهیم:

فال شمع روزانه متولدین فروردین

رنگ شمع شما: قهوه ای

رنگ قهوه ای در فال شمع روزانه به معنی صلح و بی طرفی است.

شکل دیده شده در ظرف آب: پل

تفسیر پل در فال شمع روزانه:

راهی جدیدی جلوی شما قرار می گیرد بهتر است در این راه قدم بگذارید و ریسک کنید.

توصیه روزانه برای متولدین فروردین

شما امروز از برنامه‌های خودتان هم سر در نمیآورید! شاید شما از خودتان انتظارات زیاده از حد داشته‌اید و یا شاید وقت خودتان را تلف کرده باشید. اما الان هرقدر هم که وقت داشته باشید، باز هم امکان دارد در محل کار و یا قرار ملاقات‌هایتان دیر حاضر بشوید. اما سعی نکنید با دروغ گفتن و یا اغراق کردن در واقعیت به اشتباه خود سرپوش بگذارید. صادق باشید و با اشتباهات خود به درستی برخورد کنید.

فال شمع روزانه متولدین اردیبهشت

رنگ شمع شما: نارنجی

رنگ نارنجی در فال شمع روزانه به معنی خلاقیت، اشتیاق، غرور، شکوفایی و فراوانی است.

شکل دیده شده در ظرف آب: ماهی

تفسیر ماهی در فال شمع روزانه:

کار پسندیده‌ای انجام داده‌اید و به‌زودی مورد تحسین قرار خواهید گرفت.

توصیه روزانه برای متولدین اردیبهشت

امروز آخرین روزی است که خورشید در نشانه شما حضور دارد، شما نیز احساس می‌کنید که وقت‌تان تمام شده است! رابطه‌های شما هیجان انگیزتر می‌شوند و در حالیکه شور و اشتیاق‌تان شدیدتر می‌شود، بیشتر از قبل احساس سرزندگی می‌کنید. فکرتان را تغییر داده تا بتوانید انواع بیشتری از مسئولیت‌ها و خدمات را برعهده بگیرید، برای اینکه تلاش و سخاوتمندی و بخشش مضاعف شما باعث می‌شود این روزها حس بهتری نسبت به خودتان پیدا کنید.

فال شمع روزانه متولدین خرداد

رنگ شمع شما: نقره ای

رنگ نقره ای در فال شمع روزانه به معنی تجلی آرزو و رویا است.

شکل دیده شده در ظرف آب: چرخ

تفسیر چرخ در فال شمع روزانه:

شخصی که از او دور هستید، به سوی شما باز خواهد گشت.

توصیه روزانه برای متولدین خرداد

شما در این روزها از بیکاری و یا شاید کم کاری که انجام می‌دادید رها شده اید و به شدت سخت کوش و فعال شده اید به همین دلیل خداوند نیز شما را یاری می‌کند و در مقام اجتماعی تان به شدت پیش رفت خواهید کرد و بیش از پیش سرتان شلوغ خواهد شد.خوشبختانه به دلیل روحیه بالا و انعطاف پذیری که دارید حتی اگر در محیط کار برایتان مشکلی پیش اید به سادگی مشکلات را کنار می‌گذارید و از پس انها بر می‌آید.

فال شمع روزانه متولدین تیر

رنگ شمع شما: صورتی

رنگ صورتی در فال شمع روزانه به معنی عشق و شفقت است.

شکل دیده شده در ظرف آب: تخم مرغ

تفسیر تخم مرغ در فال شمع روزانه:

تحولات جدید در زندگی شما اتفاق خواهد افتاد.

توصیه روزانه برای متولدین تیر

امروز امکان دارد به خاطر مسائل و مشکلات شخصی مثل همیشه جایگاه همی‌شگی خود را نداشته باشید و این موضوع می‌تواند ناراحتتان کند، البته اگر خودتان بخواهید! باهمه این احوال نگرش شما می‌تواند همه چیز را عوض کند. اگر بتوانید به اختلافات جزئی عاطفی خود به عنوان یک فرصت برای نزدیکتر شدن به کسی که دوستش دارید و اصلاح کردن روابطتان نگاه کنید، مطمئناً احساس بهتری پیدا خواهید کرد.

فال شمع روزانه متولدین مرداد

رنگ شمع شما: آبی

رنگ آبی در فال شمع روزانه به معنی صلح، آرامش، خرد و شفا است.

شکل دیده شده در ظرف آب: آفتاب

تفسیر آفتاب در فال شمع روزانه:

به‌زودی خوشبخت و سعادتمند خواهید شد.

توصیه روزانه برای متولدین مرداد

معمولا شما استعداد خوبی در این دارید که به  دیگران بفهمانید که حد و مرزشان با شما کجاست و چه زمانی از آنها تجاوز می‌کنند. ممکن است امروز کسی بیش از حد مدعی باشد ولی خیلی طول می‌کشد تا شما بفهمید که چه اتفاقی افتاده است و دیگر دیر شده تا از آن جلوگیری کنید. فهمیدن اینکه نقش شما در اینکه اجازه داده‌اید چیزی فراتر از حد خود برود کمکی به بهتر شدن اوضاع نمی‌کند. اگر کنترل خود را در این موقعیت از دست بدهید نشان می‌دهد که نمی‌توانید  مسائل را در جایی که خودتان قبول دارید قرار دهید.

فال شمع روزانه متولدین شهریور

رنگ شمع شما: سبز

رنگ سبز در فال شمع روزانه به معنی پول، رفاه و خوش شانسی است.

شکل دیده شده در ظرف آب: تاج

تفسیر تاج در فال شمع روزانه:

به‌زودی به بیماری ناخوشی دچار خواهید شد. مراقب خود باشید.

توصیه روزانه برای متولدین شهریور

بعضی اتفاقات هستند که سفری را آغاز می‌کنند تا جایی که تردید کردن و سئوال پرسیدن مانند یک جهنم می‌شود؛ هر چه بیشتر جست و جو می‌کنید کمتر میفهمید. اما حکمت و دانایی واقعی زمانی است که شما اجازه می‌دهید این قضیه به دست فراموشی سپرده شود. لحظات جادویی زمانی هستند که حادثه تمام شود و داستان بعدی که آغاز می‌شود حوادثی از قبیل تولد و مرگ و حیات داشته باشد. ماه جدید امروز در هشتمین خانه از احساسات تقسیم شده شما بهتان یادآوری می‌کند که موضوعات بزرگ پاسخ‌های ساده ندارد- در بعضی موارد شما نیاز خواهید داشت که به موضوع بعدی بپردازید.

فال شمع روزانه متولدین مهر

رنگ شمع شما: زرد

رنگ زرد در فال شمع روزانه به معنی دوستی، شادی و عزت نفس است.

شکل دیده شده در ظرف آب: زنجیر

تفسیر زنجیر در فال شمع روزانه:

راه درستی را برگزیده‌اید و به این مسیر ادامه دهید.

توصیه روزانه برای متولدین مهر

دیگران ممکن است امروز شما را سرسخت و جنجالی ببینند، اما شما فقط اوقات خوبی خواهید داشت. اگر حرفی زدید که شخص حساسی از آن حرف ناراحت شد و رنجید شما کمک زیادی نمی‌توانید به او بکنید. قصد شما این است که باهوش باشید و نمی‌خواهید خوب فکر کنید. شما حدود خود را رعایت نمی‌کنید و اینکه فقط نظرات خود را به کرسی مینشانید. با این وجود، احترام گذاشتن به احساسات دیگران می‌تواند یک ایده زیرکانه باشد.

فال شمع روزانه متولدین آبان

رنگ شمع شما: سیاه

رنگ سیاه در فال شمع روزانه به معنی پاکسازی چرخه های منفی است.

شکل دیده شده در ظرف آب: زنگ

تفسیر زنگ در فال شمع روزانه:

یک جشن عروسی در پیش دارید

توصیه روزانه برای متولدین آبان

امروز شما تعادل کامل بین ایده الهام بخشیدن به دیگران و توجه کردن به جزئیاتی که لازم است تا این کار درست انجام شود، را شناخته‌اید. اگرچه شما توانایی استفاده از استعدادهایتان برای انجام وظیفه را دارا هستید، ولی آرزوهایتان می‌تواند زندگی روزانه‌تان را با احتمال غیر واقعی بودن آنها به هم بریزد. از تصوراتی که در ذهنتان دارید در جهت پیش رفتن به سمت واقعیات زندگیتان استفاده کنید.

فال شمع روزانه متولدین آذر

رنگ شمع شما: طلایی

رنگ طلایی در فال شمع روزانه به معنی ثروت، رفاه، قدرت و اعتماد به نفس است.

شکل دیده شده در ظرف آب: لوله

تفسیر لوله در فال شمع روزانه:

اگر با کسی اختلاف داشته‌اید به‌زودی آشتی و صلح می‌کنید.

توصیه روزانه برای متولدین آذر

شما اخیرا در عین حال که به پیچیدگی روابط خود فکر می‌کردید، تا حدودی غمگین و ناراحت می‌شدید و حالا بدون اینکه به طور کامل در زندگی خود تغییراتی بدهید به چیزهایی که می‌خواهید رسیده‌اید. بعضی اوقات تا حدی گیج می‌شدید که نمی‌توانستید تشخیص بدهید مرحله بعدی کارتان چگونه است. خوشبختانه امروز وضعیت روحی شما تغییر می‌کند، چرا که شما به واسطه تخیلات‌تان جُنب و جوشی را در خود احساس می‌کنید و این بهتان اجازه می‌دهد که آنچه پیش رو دارید را واضح و روشن بسازید.

فال شمع روزانه متولدین دی

رنگ شمع شما: قرمز

رنگ قرمز در فال شمع روزانه به معنی جذابیت و اشتیاق است.

شکل دیده شده در ظرف آب: گربه سیاه

تفسیر گربه سیاه در فال شمع روزانه:

دوست و رفیق نابابی دارید که بهتر است از او دوری کنید.

توصیه روزانه برای متولدین دی

نقشی که شما در جهان بیرونی دارید باعث می‌شود در طی ماه آینده بیشترین تمرکز خود را روی کار و وظیفه تان بگذارید چرا که خورشید وارد دهمین خانه مسیر شغلی شما می‌شود. اما شاید شما مایل نباشید که آزادی خود را از دست بدهید، حتی اگر بدانید که در قبال این کار موفقیت را به دست میآورید. در نهایت، شما مسئولیت خود را بر مستقل بودن ترجیح می‌دهید، حتی اگر از تصمیم خود راضی و خشنود نباشید. دلخور و عصبانی ماندن شما فقط مشکلات را بیشتر می‌کند. حتی اگر احساسات منفی خود را بیان کرده و اجازه دهید که این احساس در شما باقی بماند، بعدا مجبور خواهید شد که این نفرت و آزردگی را در خود از بین ببرید.

فال شمع روزانه متولدین بهمن

رنگ شمع شما: سفید

رنگ سفید در فال شمع روزانه به معنی آرامش و تعادل است.

شکل دیده شده در ظرف آب: پرنده

تفسیر پرنده در فال شمع روزانه:

به‌زودی خبرهای خوبی به شما خواهد رسید.

توصیه روزانه برای متولدین بهمن

امروز ممکن است از شما بخواهند در مورد یک مشکل خانوادگی قضاوت کنید، اما شما دوست ندارید تنها کسی باشید که این جور مواقع بهش نیاز دارند. این سخن بدین معنی نیست که شما کار اشتباهی انجام داده‌اید، بلکه معنیاش این است که شما به حس خود اطمینان ندارید و شاید خود شما هم از نصیحت‌های دوستان صمی‌می‌تان سود ببرید. نظر دادن و کمک کردن به اشخاص دیگر می‌تواند مفید باشد، اما باید بدانید که همه انسانها- حتی شما- دید کاملی نسبت به حقیقت ندارند.

فال شمع روزانه متولدین اسفند

رنگ شمع شما: بنفش

رنگ بنفش در فال شمع روزانه به معنی دانش، قدرت و سلامتی است.

شکل دیده شده در ظرف آب: رختخواب

تفسیر رختخواب در فال شمع روزانه:

تعطیلات پیش روی شما به خوبی سپری خواهد شد.

توصیه روزانه برای متولدین اسفند

ممکن است در ذهن تان شما یک پرنده آزاد باشید، اما کارهای روتین و روزمره فرصت کمی‌در اختیار شما قرار می‌دهد تا مجالی برای خیال بافی داشته باشید. شما راحت می‌توانید راه حل رهایی از این موقعیت دشوار و پیچیده را بیابید. ممکن است کمیپیچیده باشد؛ به هر حال، اولین قدم همیشه دشوار است. شما همیشه کارهایتان را استادانه و ماهرانه آغاز می‌کردید، و آشفتگی موقعیت کنونی که در آن قرار دارید، شما را کمیناامید کرده است. خود را بابت اینکه نتوانستید امروز از احساسات تان پیروی کنید، سرزنش نکنید. اما حالا کافی است بهترین کاری که در توان تان است را انجام دهید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: