وام | وام فوری | وام قرض الحسنه

وام فوری 100 میلیون تومانی آنلاین با اقساط بلند مدت | دریافت وام فوری بدون حضور در بانک و تحویل فوری

وام ۱۰۰ میلیونی بانک تجارت که پرداخت آن به صورت آنلاین انجام می‌شود، با نرخ سود 23 درصد و دوره بازپرداخت حداکثر 24 ماهه به متقاضیان اعطا می‌شود.

کدخبر : 21591
سایت سرگرمی روز :

متقاضیان وام ۱۰۰ میلیون تومانی بانک تجارت می‌توانند در زمانی کوتاه و به‌ صورت کاملاً غیرحضوری اقدام به افتتاح حساب کنند و سپس برای ثبت‌نام و دریافت وام اقدامات لازم را انجام دهند. جزئیات بیشتر از این تسهیلات در ادامه بررسی شده است.

متقاضی باید پس از نصب اپلیکیشن باجت به قسمت تسهیلات رفته و مبلغ وام و مدت بازپرداخت دلخواه خود را ثبت کند. حداقل مبلغ برای این تسهیلات ۱۰ میلیون تومان و حداکثر آن ۱۰۰ میلیون تومان تعیین شده است. مدت‌زمان بازپرداخت این وام نیز می‌تواند 12، 18 یا 24 ماهه باشد. به‌علاوه نرخ سود این وام نیز 23 درصد است.

متقاضی سپس می‌تواند با افتتاح سپرده به صورت آنلاین، ایجاد میانگین حساب و در صورت نیاز ارائه ضامن، مراحل بعدی برای دریافت این تسهیلات را طی کند.

با توجه به نرخ سود ۲۳ درصدی و مدت ۲۴ ماهه بازپرداخت، متقاضی پس از دریافت وام ۱۰۰ میلیون تومانی، اگر دارای میانگین حساب حداقل دوماهه به ارزش ۱۶۶ میلیون تومان باشد، باید در هر قسط مبلغ پنج میلیون و ۱۶۴ هزار تومان به بانک تجارت پرداخت کند.

جزئیات بیشتر از شرایط تسهیلات و نسبت وام به میزان سپرده در جدول زیر آمده است:​

وام

طرح تسهیلاتی «تسریع» طرحی از بانک تجارت است که به منظور کمک به مشتریان تدارک دیده شده است. سقف وام این تسهیلات 300 میلیون تومان بوده و سود متغیری دارد. سود این تسهیلات با توجه به توان بازپرداخت مشتریان و ضریب تسهیلات سود وام دریافتی آن‌ها تعیین شده و در بازه چهار یا شش تا 23 درصدی است.

 طرح تسهیلاتی تسریع برای افراد حقوقی تبیین شده و این گروه به منظور درخواست وام مذکور باید در یکی از شعب بانک تجارت سپرده جاری افتتاح کنند. لازم به ذکر است نداشتن بدهی معوق و چک برگشتی از شرایط ضروری دریافت وام محسوب می‌شود.

ضمانت تسهیلات مذکور فیش حقوقی صادره از شرکت مشتری بانک صادرات و سفته و همچنین ضامن مورد پذیرش بانک است. دوره بازپرداخت اصل و سود این تسهیلات نیز با توجه به نوع قرارداد وام تغییر پیدا می‌کند. اگر فرد وام را تحت قرارداد قرض الحسنه دریافت کند، باید اقساط آن را حداکثر طی 18 ماه بپردازد. اما در صورتی که شخصی با قرارداد مرابحه و تعیین سود شش درصدی وام را بگیرد، مدت زمان بازپرداخت برای وی 24 ماه خواهد بود. همچنین اگر قرارداد مرابحه باشد و سود 23 درصد تعیین شود، مدت زمان پرداخت اقساط به 36 ماه می‌رسد.

در صورتی که بانک تسهیلات را در قالب عقد قرض الحسنه و با شرایط مرتبط با این قرارداد ارائه بدهد، میزان هر قسط به 18 میلیون و 750 هزار تومان می‌رسد. کل سود این تسهیلات 13 میلیون و 875 هزار تومان اعلام شده است. جمع رقم وام و سود آن نیز  314 میلیون و 75 هزار تومان خواهد بود.

بانک تجارت به منظور حمایت همه جانبه از مشتریان خود انواع طرح تسهیلاتی را تدارک دیده است که یکی از آن‌ها طرح «پویا» نام دارد. سقف این وام 200 میلیون تومانی است و با نرخ سود 23 درصد به متقاضیان واجد شرایط واگذار می‌شود.

 افرادی که به اخذ وام 200 میلیون تومانی بانک تجارت تمایل دارند باید در یکی از شعب این مجموعه از قبل سپرده کوتاه مدت عادی یا جاری افتتاح کرده و حداقل بین سه تا 9 ماه میانگین حساب داشته باشند.

در این مدت و زمان بازپرداخت اقساط وام، مبلغ سپرده گذاری شده باید در حساب بدون استفاده باقی بماند اما بانک به منظور ضرر نکردن وام گیرنده به اصل سپرده سود پنج درصدی می‌دهد. افراد پس از دریافت وام با توجه به شرایط خود امکان پرداخت اقساط را طی 12، 24 یا 36 ماه دارند.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت 36 ماهه، میزان هر قسط 7 میلیون و 741 هزار و 944 تومان اعلام شده است. کل سود تسهیلات 78 میلیون و 709 هزار و 995 تومان خواهد بود. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز 280 میلیون و 809 هزار و 995 تومان خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: