فال شمع | فال شمع امروز

فال شمع امروز جمعه 23 شهریور 1403

فال شمع خود را در سایت سرگرمی روز بخوانید.

کدخبر : 21623
سایت سرگرمی روز :

فال شمع روزانه متولدین فروردین

رنگ شمع شما: قهوه ای

رنگ قهوه ای در فال شمع روزانه به معنی صلح و بی طرفی است.

شکل دیده شده در ظرف آب: آفتاب

تفسیر آفتاب در فال شمع روزانه:

به‌زودی خوشبخت و سعادتمند خواهید شد.

توصیه روزانه برای متولدین فروردین

امروز اطرافیانتان زیاد به موفقیت خود اهمیت نمی‌دهند. یا شاید هم هدفهایشان انقدر غیر واقعی و نامعقول است که شکستشان حتمی است؛ ولی آنها خیالشان راحت است. شما نمی‌توانید وظایف کس دیگری را به گردن بگیرید، ولی در مورد انتخابهای خود خیلی عاقلانه عمل می‌کنید. ولی خیلی هم مسئولیت قبول نکنید؛ برای اینکه اگر از میزان توقع و خواسته‌های خود کم کنید، می‌توانید همه کارهایتان را انجام دهید.

فال شمع روزانه متولدین اردیبهشت

رنگ شمع شما: سبز

رنگ سبز در فال شمع روزانه به معنی پول، رفاه و خوش شانسی است.

شکل دیده شده در ظرف آب: خانه

تفسیر خانه در فال شمع روزانه:

روزها و اوضاع بهتری در راه است.

توصیه روزانه برای متولدین اردیبهشت

شما امروز پاداش بلند پروازی خود را می‌بینید، ولی خبرهای جدیدی که شما امروز دریافت می‌کنید ممکن است هیچ ارتباطی با کارهایی که اخیراً انجام داده اید نداشته باشد. درهایی که معمولاً به رویتان بسته بودند در حال باز شدن هستند و فرصتهایی زیادی به شما پیشنهاد می‌شود. اگرچه شما بسیار مشتاق و علاقه مند هستید، ولی زمانی که جواب مثبت دادید لازم است  که سخت کار کنید.

فال شمع روزانه متولدین خرداد

رنگ شمع شما: زرد

رنگ زرد در فال شمع روزانه به معنی دوستی، شادی و عزت نفس است.

شکل دیده شده در ظرف آب: زنگ

تفسیر زنگ در فال شمع روزانه:

یک جشن عروسی در پیش دارید

توصیه روزانه برای متولدین خرداد

شما با احساسات تان تصمیم می‌گیرید و با آنها پیش می‌روید، به همین دلیل در این روزها با شکست‌های عشقی یا شکست‌های شغلی مواجه شده اید اما به شما توصیه می‌کنیم به جای این که با احساسات تان تصمیم بگیرید با فکر و عقل خود پیش بروید. برای این که کارهایتان نتیجه خوبی داشته باشد و از عواقب آنها مطمئن باشید لازم است با شخص دیگری نیز مشورت کنید. نگران کندی موفقیت‌هایتان نیز نباشید زیرا هنگامی که زمان موعود فرا رسد شما دسته‌ای از موفقیت‌هایی را در آغوش خواهید گرفت.

فال شمع روزانه متولدین تیر

رنگ شمع شما: آبی

رنگ آبی در فال شمع روزانه به معنی صلح، آرامش، خرد و شفا است.

شکل دیده شده در ظرف آب: زنجیر

تفسیر زنجیر در فال شمع روزانه:

راه درستی را برگزیده‌اید و به این مسیر ادامه دهید.

توصیه روزانه برای متولدین تیر

هیجانات اخیر در محل کار شاید در نظر شما اوقات خوشی باشد، اما اگر مجبور باشید حس خود را پنهان کنید چندان هم خوشحال نخواهید بود. اغلب اوقات سهیم کردن دیگران در اطلاعات‌تان قبل از اینکه به مرحله بعدی بروید برای شما کافی است. اما حالا مورد احساسی کوچکی می‌تواند همه چیز را پیچیده تر کند. شاید الان وقت جلب توجه کردن و غافلگیر کردن اتفاقات غیر قابل پیش بینی باشد. گفتن حقیقت ممکن است وضعیت کنونی را آشفته کند، اما از میزان تنش نیز کم می‌کند.

فال شمع روزانه متولدین مرداد

رنگ شمع شما: نارنجی

رنگ نارنجی در فال شمع روزانه به معنی خلاقیت، اشتیاق، غرور، شکوفایی و فراوانی است.

شکل دیده شده در ظرف آب: روح

تفسیر روح در فال شمع روزانه:

فردی از گذشته ی شما باخبر شده است؛ مراقب بدخواهی او باشید.

توصیه روزانه برای متولدین مرداد

ممکن است شما امروز احساس کنید اگر زمان را نگه دارید، با کمیانعطاف پذیری می‌توانید دیگران را تشویق کنید که طبق روش شما عمل کنند. در عوض، شما نیاز دارید که خودتان را سازگار با آنها  کنید حتی اگر تغییر کردن روز شما برایتان دشوار باشد. خودتان را آماده کنید که اگر فرشته نگهبان شما سر رسید و خواست به شما یاری رساند بله بگویید. اجازه ندهید که غرور شما مانع رسیدن شما به موفقیت شود.

فال شمع روزانه متولدین شهریور

رنگ شمع شما: سفید

رنگ سفید در فال شمع روزانه به معنی آرامش و تعادل است.

شکل دیده شده در ظرف آب: ابر

تفسیر ابر در فال شمع روزانه:

چیزی یا کسی شما را تهدید می کند بهتر است احتیاط کنید.

توصیه روزانه برای متولدین شهریور

از یک طرف دقیقاً می‌دانید که برای رسیدن به هدف خود چه باید بکنید و از طرف دیگر ترجیح می‌دهید  یک کار دیگری انجام دهید. این دو دلی، شما را دیوانه کرده و جلوی عملی کردن آرزوی شما را می‌گیرد. شانس آوردید که بیشتر از آن چیزی که فکرش را بکنید کنترل خود را دارید، چون شادی شما نه تنها به وقایع خارجی وابسته نیست بلکه به عکس العملی که در مقابل آنها دارید بستگی دارد.

فال شمع روزانه متولدین مهر

رنگ شمع شما: سیاه

رنگ سیاه در فال شمع روزانه به معنی پاکسازی چرخه های منفی است.

شکل دیده شده در ظرف آب: گوش

تفسیر گوش در فال شمع روزانه:

به محیط اطرافتان بیشتر توجه کنید، یک فرصت و پیشرفت شغلی در راه است.

توصیه روزانه برای متولدین مهر

امروز شما بر سر دوراهی قرار می‌گیرید. از یک طرف می‌خواهید کار خاصی انجام دهید؛ شما کارهای عقب افتاده زیادی برای انجام دادن دارید و شور و هیجان شما می‌تواند تبدیل به عصبانیت شدید بشود. از طرف دیگر اگر کمی ‌تلاش کنید محیط امن و آرامی برای خود درست کنید، عجیب اینکه احساس خواهید کرد بیشتر از خلوت و محیط دنج خود جدا افتاده‌اید. اما الان نباید نگران این باشید که چه راهی را انتخاب کنید؛ فقط ببینید که طالع شما چیست و سرنوشت شما را به چه مسیری هدایت می‌کند.

فال شمع روزانه متولدین آبان

رنگ شمع شما: نقره ای

رنگ نقره ای در فال شمع روزانه به معنی تجلی آرزو و رویا است.

شکل دیده شده در ظرف آب: چرخ

تفسیر چرخ در فال شمع روزانه:

شخصی که از او دور هستید، به سوی شما باز خواهد گشت.

توصیه روزانه برای متولدین آبان

شما قبل از اینکه از ته دل بخواهید به حرف یا پیامی گوش بدهید، لازم است که این پیام چند بار بهتان گفته شود. منظور این نیست که خیلی کند عمل می‌کنید. شما فقط خیلی اصرار دارید که فعالیت‌های یکنواخت روزمره تان را تغییر بدهید، حتی اگر بدانید این کار بهترین کار مورد علاقه تان نیست. البته هیچ کس دیگری نمی‌تواند برایتان تصمیم بگیرد، شما فقط باید نسبت به نصیحت‌ها و پیشنهادات گوش شنوا داشته باشید. البته فقط به کسانی که قصد کمک کردن بهتان را دارند اعتماد کنید.

فال شمع روزانه متولدین آذر

رنگ شمع شما: بنفش

رنگ بنفش در فال شمع روزانه به معنی دانش، قدرت و سلامتی است.

شکل دیده شده در ظرف آب: گربه سیاه

تفسیر گربه سیاه در فال شمع روزانه:

دوست و رفیق نابابی دارید که بهتر است از او دوری کنید.

توصیه روزانه برای متولدین آذر

امروز آمادگی این را داشته باشید که یک فرشته واد زندگیتان شود!! اصلاً ممکن است این فرد را قبلاً هم دیده باشید. ژوپیتر در هفتمین خانه تان یعنی خانه افراد خاص قرار دارد و اطرافیان شما بیشتر از قبل از شما حمایت می‌کنند، ولی ناگهان خورشید وارد این چرخه شده و همه چیز را به هم ریخته و درهای شانس و فرصت را به روی شما می‌بندد، در این بین دوستانتان هم حمایت‌های خود را از شما دریغ می‌کنند!

فال شمع روزانه متولدین دی

رنگ شمع شما: طلایی

رنگ طلایی در فال شمع روزانه به معنی ثروت، رفاه، قدرت و اعتماد به نفس است.

شکل دیده شده در ظرف آب: شمع

تفسیر شمع در فال شمع روزانه:

به‌زودی رشد معنوی محسوسی خواهید داشت.

توصیه روزانه برای متولدین دی

شما حتی اگر در مسافرت باشید برایتان سخت است مسئولیت‌هایی را که بر عهده تان نهاده شده را قبل از تمام کردن به حال خود رها کنید. شما ترجیح می دهید اول کارتان را تمام کنید و بعد استراحت کنید. اما امروز شاید نتوانید این کار را بکنید. برای اینکه خانواده  و دوستانتان از شما انتظار دارند در گفتگوها و کارهای سطحی آنان شرکت کنید. مقاومت کردن بی فایده است؛ فقط باید در این جشن و شادی با آنها همراهی کنید و بعد به سر کار خود برگردید.

فال شمع روزانه متولدین بهمن

رنگ شمع شما: قرمز

رنگ قرمز در فال شمع روزانه به معنی جذابیت و اشتیاق است.

شکل دیده شده در ظرف آب: توپ

تفسیر توپ در فال شمع روزانه:

مشکلی دارید که در آینده نزدیک حل خواهد شد.

توصیه روزانه برای متولدین بهمن

به نظر می‌رسد امروز دیگران معنی حرف‌هایی که میزنند متوجه نشوند و یا حتی حرف‌های بی معنی بزنند. اما شما می‌توانید از این فرصت استفاده کنید و از میان حرف‌هایشان به اطلاعات مفیدی دست پیدا کنید و براساس آن اطلاعات تصمیم گیری کنید. ممکن است وسوسه شوید در کارهایشان دخالت کنید و به این ترتیب می‌توانید بر اوضاع مسلط شوید. این کار شما یاس و ناامیدی تان را از بین می‌برد. اما بهتر است صبر کنید و اجازه دهید اوضاع خود به خود درست شود و شما دخالت نکنید.

فال شمع روزانه متولدین اسفند

رنگ شمع شما: صورتی

رنگ صورتی در فال شمع روزانه به معنی عشق و شفقت است.

شکل دیده شده در ظرف آب: لوله

تفسیر لوله در فال شمع روزانه:

اگر با کسی اختلاف داشته‌اید به‌زودی آشتی و صلح می‌کنید.

توصیه روزانه برای متولدین اسفند

شما با گرفتاریها و مشکلات بیگانه نیستید. روی هم رفته، درجستجوی تعادل و سازگاری بودن برای فرد متولد برج میزان، یعنی ماه مقیاسها و پیمانه‌ها، امری طبیعی است. هم اکنون شما در تلاش هستید که بر روی جزئیات زمان حال تکیه کرده و برای رفتن به مرحله بعدی به غریزه خود تکیه می‌کنید. اما پیدا کردن یک حد تعادل از آنچه شما حدس میزدید مشکل تر است. صبور باشید؛ فردا موفقیتهای تازه تری به دست میآورید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: