فال شمع | فال شمع امروز

فال شمع امروز یکشنبه 25 شهریور 1403

فال شمع خود را در سایت سرگرمی روز بخوانید.

کدخبر : 21672
سایت سرگرمی روز :

فال شمع روزانه متولدین فروردین

رنگ شمع شما: سیاه

رنگ سیاه در فال شمع روزانه به معنی پاکسازی چرخه های منفی است.

شکل دیده شده در ظرف آب: لوله

تفسیر لوله در فال شمع روزانه:

اگر با کسی اختلاف داشته‌اید به‌زودی آشتی و صلح می‌کنید.

توصیه روزانه برای متولدین فروردین

واقع‌بینی برای شما از اهیمت ویژه‌ای برخوردار است، برای اینکه شما قبل از اینکه روی موضوعی کار کنید دوست دارید آن چیز برایتان ملموس شده باشد. با وجود این امروز این موضوع می‌تواند مشکل‌ساز باشد، برای اینکه هیچ چیز تا زمانی که ظاهر نشده است کامل نیست. در حالیکه این موضوع به طور فزاینده‌ای شما را ناراحت می‌کند، احتمال دارد که تا آخر روز شدیدتر  هم بشود. بهترین کار این است که به جای عقب انداختن زمان تصمیمگیری هرچه زودتر تصمیم خود را بگیرید.

فال شمع روزانه متولدین اردیبهشت

رنگ شمع شما: صورتی

رنگ صورتی در فال شمع روزانه به معنی عشق و شفقت است.

شکل دیده شده در ظرف آب: گوش

تفسیر گوش در فال شمع روزانه:

به محیط اطرافتان بیشتر توجه کنید، یک فرصت و پیشرفت شغلی در راه است.

توصیه روزانه برای متولدین اردیبهشت

امروز برای شما روز پرکار و پر مشغله ای است، به خصوص اگر دوستان و همکارانتان به شما کمک نکنند. خوشبختانه شما فرصتی دارید که اوضاع را به نفع خود تغییر دهید. به جای اینکه با نارضایتی در مورد شرایط جدیدتان صحبت کنید، به آنچه که در جهان شگفت انگیز مادی و معنوی تان اتفاق افتاده است شکل تازه ای دهید؛ این سخن به معنی این نیست که شما نیاز دارید که به دنبال ثروت بیشتری باشید، بلکه به معنی این است که شما باید به خاطر نعمت‌هایی که دارید شکرگزار باشید.

فال شمع روزانه متولدین خرداد

رنگ شمع شما: قرمز

رنگ قرمز در فال شمع روزانه به معنی جذابیت و اشتیاق است.

شکل دیده شده در ظرف آب: تاج

تفسیر تاج در فال شمع روزانه:

به‌زودی به بیماری ناخوشی دچار خواهید شد. مراقب خود باشید.

توصیه روزانه برای متولدین خرداد

اگر شما کاملاً از شریک کاریتان احساس رضایت می‌کنید، پس دلیلی برای نگرانی و اضطراب وجود ندارد. به علاوه از کسی که دوستش دارید به خاطر اینکه فکر می‌کنید هیچ هدف مشترکی ندارید، جدا نشوید. شما می‌خواهید مثل کبک سرتان را زیر برف فرو کنید، ولی این کار مشکل شما را حل نمی‌کند. روبرو شدن با ضعفها و مشکلات یک رابطه، شما را از احساسات خودتان نیز آگاه می‌کند.

فال شمع روزانه متولدین تیر

رنگ شمع شما: زرد

رنگ زرد در فال شمع روزانه به معنی دوستی، شادی و عزت نفس است.

شکل دیده شده در ظرف آب: حلقه

تفسیر حلقه در فال شمع روزانه:

دشمنی و کدورتی داشتید که به‌زودی به آشتی تبدیل می‌شود.

توصیه روزانه برای متولدین تیر

امروز یکی از دوستان و یا یکی از همکارانتان می‌تواند با انجام دادن کاری کاملاً زشت و زننده شما راشگفت زده کند. شما می‌توانید مخالفت خود را نسبت به حرف‌هایی که بیان می‌شود ابراز کنید، اما اکنون عاقلانه است که تعجب خود و یا قضاوت منفی خود را نشان ندهید. به جای عکس العمل نشان دادن موقعیت خود را حفظ کنید و بر اعصاب خود مسلط باشید.

فال شمع روزانه متولدین مرداد

رنگ شمع شما: نقره ای

رنگ نقره ای در فال شمع روزانه به معنی تجلی آرزو و رویا است.

شکل دیده شده در ظرف آب: قلب

تفسیر قلب در فال شمع روزانه:

رابطه عاشقانه‌ای پیش رو خواهید داشت.

توصیه روزانه برای متولدین مرداد

شما ممکن است احساس کنید که مستحق پاداش اضافی در محل کار نیستید،‌ اما کاملا برعکس است اگر شما امروز نخواهید که از این پاداش استفاده کنید ضرر خواهید کرد. شما به سختی کار کرده‌اید، اما الان زمان این نیست که این تصور را دررابطه با پرداخت اضافی برای تعطیلات نپذیرید. این سرخوردگی خود را تمام کنید، آستین‌هایتان را بالا بزنید و به کاری برگردید که در دست انجام داشتید.

فال شمع روزانه متولدین شهریور

رنگ شمع شما: طلایی

رنگ طلایی در فال شمع روزانه به معنی ثروت، رفاه، قدرت و اعتماد به نفس است.

شکل دیده شده در ظرف آب: ماه

تفسیر ماه در فال شمع روزانه:

در آینده‌ای نزدیک، خوش اقبالی و پول زیاد به زندگی شما وارد می‌شود.

توصیه روزانه برای متولدین شهریور

امروز برای تان سخت است تاثیری که بر روی اطرافیان تان دارید را ببینید به هر حال بسیار مهم است که قبل از اینکه کاری انجام دهید که بعدا پشیمان شوید به عواقب آن خوب بیندیشید. حتی اگر نیات شما خوب باشد باز هم ممکن است رفتار عجیبی داشته باشید  و آنهایی که از شما حمایت می‌کنند را آزار دهید. اما اگر این طور به نظر می‌رسد که شما خودتان را عقب نگاه داشته‌اید احتمالا شخصی به شما مشکوک می‌شود. بهترین راه حل این است که از قدرت خود آگاه باشید و زمانیکه لازم است از این توانایی خود بهترین بهره را ببرید.

فال شمع روزانه متولدین مهر

رنگ شمع شما: قهوه ای

رنگ قهوه ای در فال شمع روزانه به معنی صلح و بی طرفی است.

شکل دیده شده در ظرف آب: زنگ

تفسیر زنگ در فال شمع روزانه:

یک جشن عروسی در پیش دارید

توصیه روزانه برای متولدین مهر

درست است که اخیرا درگیر یک دشمنی سخت و سهمگین شده اید اما شما یک اسلحه پنهان دارید؛ می دانید آن چیست؟ آن تمایل شما برای ابراز احساسات تان است و اینکه به دیگران بگویید چه می‌خواهید. ممکن است دیگران از جسارت و شجاعت خاص شما سرگرم شوند همچنانکه شما با زیرکی بر شرایطی غلبه می کنید که در گذشته به نظر می رسید خارج از کنترل شما باشد. ماه نو در نهمین خانه از ایده های بزرگ شما قرار دارد اما درباره کارهایی که می‌خواهید انجام دهید فقط صحبت نکنید؛ آن را عملی کنید!

فال شمع روزانه متولدین آبان

رنگ شمع شما: نارنجی

رنگ نارنجی در فال شمع روزانه به معنی خلاقیت، اشتیاق، غرور، شکوفایی و فراوانی است.

شکل دیده شده در ظرف آب: بادبادک

تفسیر بادبادک در فال شمع روزانه:

آرزوهای شما به زودی به واقعیت بدل می شود.

توصیه روزانه برای متولدین آبان

دوستان‌تان شاید امروز کمی برایتان ایجاد زحمت کنند، چرا که شما می‌خواهید در فعالیت‌ها و کارهایشان به آنها ملحق شوید. شما شاید خودتان هم کارهای دیگری داشته باشید، اما اگر نتوانید کارهایتان را با برنامه ریزی زمانی خود هماهنگ کنید عصبانی خواهید شد. در نهایت شما باید یک نفر را از خودتان ناامید کرده و دست رد به سینه‌اش بزنید. اگر به برنامه‌های شخصی خود برسید شادتر خواهید بود.

فال شمع روزانه متولدین آذر

رنگ شمع شما: سبز

رنگ سبز در فال شمع روزانه به معنی پول، رفاه و خوش شانسی است.

شکل دیده شده در ظرف آب: تار عنکبوت

تفسیر تار عنکبوت در فال شمع روزانه:

همه چیز بر وفق مرادتان پیش خواهد رفت.

توصیه روزانه برای متولدین آذر

با وجود اینکه دوستان شما فکر می کنند که شما همه چیزتان را از دست داده اید ولی خودتان بهتر می دانید که این گونه نیست شما امروز وقتی که انرژی و توانایی های خود را ذخیره می کنید قدرتمندتر می شوید به جای اینکه به سرعت همه چیز را برای دیگران افشا کنید قدری صبر کرده و آرامتر پیش بروید اگر بخشی از صحبت هایتان را مخفی کرده و آنها را برای روز دیگری بگذارید راحت تر می‌توانید دیگران را متقاعد کنید.

فال شمع روزانه متولدین دی

رنگ شمع شما: بنفش

رنگ بنفش در فال شمع روزانه به معنی دانش، قدرت و سلامتی است.

شکل دیده شده در ظرف آب: چرخ

تفسیر چرخ در فال شمع روزانه:

شخصی که از او دور هستید، به سوی شما باز خواهد گشت.

توصیه روزانه برای متولدین دی

اکنون که ماه به نشانه شما بازگشته است امکان دارد هممه چیز مثل قبل عالی نباشد و ارتباطش با سیاره بهرام باعث شده است شما در مسائل عاطفیتان کمی‌دچار مشکل بشوید. هنوز شما متقاعد نشده اید که احساسات خود را با دیگران در میان بگذارید، برای اینکه ماه امروز صبح به بهرام پیوسته است. در نهایت انعطاف پذیریتان در حالیکه بهتان کمک می‌کند مشکلات عشقیتان را حل کنید، باعث موفقیتتان نیز می‌شود.

فال شمع روزانه متولدین بهمن

رنگ شمع شما: سفید

رنگ سفید در فال شمع روزانه به معنی آرامش و تعادل است.

شکل دیده شده در ظرف آب: شمع

تفسیر شمع در فال شمع روزانه:

به‌زودی رشد معنوی محسوسی خواهید داشت.

توصیه روزانه برای متولدین بهمن

شما می‌توانید امروز بسیار آسان گیر و بی قید باشید چرا که یک دوست نزدیک از قصد و نیت شما به اشتباه برداشت دیگری می‌کند. شما اکنون زیاد به هدف تان نزدیک نیستید اما این ربطی به این ندارد که شما زیاد مراقب خودتان نیستید. احساسات شما شدید است حتی اگر شما حس نکنید که نیاز دارید که موقعیتی را در یک مسیر خاص راهنمایی کنید. متاسفانه شخص غیر قابل اعتمادی ممکن است کناره گیری  و انزوای شما را بد تعیبر کند و آن را نشانه ای از یک بی علاقگی به خود بداند. این رفتار خود را ترک کنید تا مطمئن شوید که دیگران بدانند شما چقدر احساساتی هستید.

فال شمع روزانه متولدین اسفند

رنگ شمع شما: آبی

رنگ آبی در فال شمع روزانه به معنی صلح، آرامش، خرد و شفا است.

شکل دیده شده در ظرف آب: کلاه

تفسیر کلاه در فال شمع روزانه:

یک تغییر مکان در راه است.

توصیه روزانه برای متولدین اسفند

ممکن است سعی کنید که امروز با یک فریب راحت خود را دلخوش کنید اما واقعیت می‌تواند بسرعت تمرکز شما را برگرداند و شمارا به شدت تکان داده تا از خیالات خام خود بیرون بیایید. اگر تا کنون در خیال پردازیهای خود غرق بوده اید الان دیگر این راه برازنده‌ای برای ادامه زندگی نیست. از اشتباهات گذشته خود درس بگیرید. حتی اگر به شدت به زمین خوردید بلند شوید گرد و غبار را از خودتان بتکانید و سعی کنید رویکرددیگری نسبت به زندگی داشته باشید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: