فال شمع | فال شمع امروز

فال شمع امروز دوشنبه 26 شهریور 1403

فال شمع خود را در سایت سرگرمی روز بخوانید.

کدخبر : 21715
سایت سرگرمی روز :

فال شمع روزانه متولدین فروردین

رنگ شمع شما: نقره ای

رنگ نقره ای در فال شمع روزانه به معنی تجلی آرزو و رویا است.

شکل دیده شده در ظرف آب: جارو

تفسیر جارو در فال شمع روزانه:

تغییرات جدید جسمی و روحی در شما رخ خواهد داد.

توصیه روزانه برای متولدین فروردین

ماه وارد چهارمین خانه تان یعنی خانه «پیوندهای خانوادگی» می‌شود و بهتان توصیه می‌کنیم امروز وظایف خانوادگی خود را انجام دهید. حتی اگر مجبورید به سر کار بروید، حتما راهی پیدا کنید که بخشی از وقت‌تان را با افراد خانواده تان بگذرانید. کوچکترین و ساده ترین کارهای خانه را همانند کارهایی مهم و لذت بخش انجام دهید، پس شما می‌توانید به این روش نگرش مثبت خانواده تان را همچنان حفظ کنید.

فال شمع روزانه متولدین اردیبهشت

رنگ شمع شما: آبی

رنگ آبی در فال شمع روزانه به معنی صلح، آرامش، خرد و شفا است.

شکل دیده شده در ظرف آب: پرنده

تفسیر پرنده در فال شمع روزانه:

به‌زودی خبرهای خوبی به شما خواهد رسید.

توصیه روزانه برای متولدین اردیبهشت

امروز به شدت نیاز دارید که تنها باشید، اما تا موقعی که وظایفتان را به طور کامل انجام نداده اید، شاید نتوانید در خلوت خودتان تنها باشید. البته شما بیشتر از اینکه به فکر خودتان باشید، به فکر عمل کردن به قولهایتان و کمک کردن به دیگران هستید. خیلی عجیب است! شما دوست دارید یکدفعه جهش داشته باشید، کارهای لازم را انجام دهید و بعد یکدفعه عقب نشینی کنید! خوشبختانه شما می‌توانید دو روش متفاوت را تجربه کنید، پس از کارتان عقب نشینی نکنید!

فال شمع روزانه متولدین خرداد

رنگ شمع شما: قرمز

رنگ قرمز در فال شمع روزانه به معنی جذابیت و اشتیاق است.

شکل دیده شده در ظرف آب: روح

تفسیر روح در فال شمع روزانه:

فردی از گذشته ی شما باخبر شده است؛ مراقب بدخواهی او باشید.

توصیه روزانه برای متولدین خرداد

شما امسال خیلی تلاش کرده‌اید که موقعیت خود را از نظر حرف‌های بالاتر ببرید. باوجود این امروز از این همه کار سخت خسته شده‌اید. به احساسات خود خیلی توجه کنید، چرا که شما اصلا از ناامیدی و یاس که در حال رشد کردن و بزرگ شدن است آگاه نیستید. این ناامیدی در آخر راه می‌تواند مشکلتان خیلی زیادی را به وجود آورد. پنهان کردن ناامیدی تان شاید برای مدت کوتاهی جواب بدهد، اما در دراز مدت ممکن است باعث خشم و عقده‌های فروخورده و یا حتی ناراحتی‌های عاطفی شود. سهیم کردن یک دوست در احساسات‌تان بهتان کمک می‌کند تا فشاری که روی خود احساس می‌کنید را کم کنید.

فال شمع روزانه متولدین تیر

رنگ شمع شما: نارنجی

رنگ نارنجی در فال شمع روزانه به معنی خلاقیت، اشتیاق، غرور، شکوفایی و فراوانی است.

شکل دیده شده در ظرف آب: شمع

تفسیر شمع در فال شمع روزانه:

به‌زودی رشد معنوی محسوسی خواهید داشت.

توصیه روزانه برای متولدین تیر

شما امروز برای دست یابی به جواب حاضر نیستید خیلی به خودتان زحمت بدهید، اما شاید مجبور باشید هرچیز بی اهمیت تری از جواب مثبت را قبول کنید. اگرچه شما امید دارید که به جوابی قطعی برسید، اما هنوز خاکستریهای زیادی بین رنگ سفید و سیاه وجود دارد! فراموش نکنید دست یابی به نتیجه ای روشن و واضح به حدی که بتوانید برنامه ریزیهای دیگری هم داشته باشید، چند روزی طول می‌کشد. برای رسیدن به موفقیت عجله نکنید؛ درغیر این صورت امکان دارد در مسیر نادرستی قرار گرفته و بیش تر از وقتی که لازم دارید را تلف کنید.

فال شمع روزانه متولدین مرداد

رنگ شمع شما: قهوه ای

رنگ قهوه ای در فال شمع روزانه به معنی صلح و بی طرفی است.

شکل دیده شده در ظرف آب: ابر

تفسیر ابر در فال شمع روزانه:

چیزی یا کسی شما را تهدید می کند بهتر است احتیاط کنید.

توصیه روزانه برای متولدین مرداد

شما احساس می‌کنید ناچارید کارهایی را انجام دهید که این کارها در واقع اصلاً وظیفه شما نیست. اما شما نمی‌توانید بدون اینکه مشکلی درست شود اقدامی ‌بکنید. حتی اگر فکر می‌کنید با شما غیر منصفانه رفتار می‌شود بهتر است فعلاً کاری نکنید. پس سعی کنید کارهایی را انجام دهید که مجبور نشوید در مقابل دیگران مقاومت کنید، شما بعدها برای حل کردن این مشکل وقت کافی خواهید داشت.

فال شمع روزانه متولدین شهریور

رنگ شمع شما: صورتی

رنگ صورتی در فال شمع روزانه به معنی عشق و شفقت است.

شکل دیده شده در ظرف آب: ستاره

تفسیر ستاره در فال شمع روزانه:

خوشبختی و سعادت پیش روی شماست.

توصیه روزانه برای متولدین شهریور

شما برای هفته‌های متمادی روی صحنه بودید! ولی حالا زندگی شما کاملاً آماده ورود به مراحل بعدی است. شما پیش از این احساس می‌کردید انرژی تان در حال کمتر شدن است، اما هنوز هم مباحثی که مربوط به ابراز کردن احساسات می‌شود فوق العاده قدرتمند هستند. به جای اینکه در جستجوی راه‌های جدیدی برای نشان دادن خودتان و حرف زدن باشید، تجربیات به یادماندنی خود را مطرح کنید. دوباره بازگو کردن داستان‌هایی که مربوط به حوادث گذشته هستند بهتان کمک می‌کند تا احساسات‌تان را در مورد اتفاقات جدید بیان کنید.

فال شمع روزانه متولدین مهر

رنگ شمع شما: زرد

رنگ زرد در فال شمع روزانه به معنی دوستی، شادی و عزت نفس است.

شکل دیده شده در ظرف آب: جادوگر

تفسیر جادوگر در فال شمع روزانه:

احتمال وقوع خطری وجود دارد که خنثی خواهد شد.

توصیه روزانه برای متولدین مهر

شاید شما فکر کنید که می‌دانید چه چیز می‌خواهید، اما ممکن است چیزی نباشد که شما واقعاً بدان نیاز داشته باشید. و اگرچه شما این شانس را دارا هستید که به این خواسته‌هایتان برسید اما تحت هیچ شرایطی نباید شاد بودن را فراموش کنید. علی رغم اینکه شاید ناامید باشید، هنوز هم می‌توانید لبخند را بر چهره دیگران بنشانید. ولی به یاد داشته باشید برای پنهان کردن نارضایتی درونی لازم نیست که تظاهر کنید.

فال شمع روزانه متولدین آبان

رنگ شمع شما: سفید

رنگ سفید در فال شمع روزانه به معنی آرامش و تعادل است.

شکل دیده شده در ظرف آب: زنجیر

تفسیر زنجیر در فال شمع روزانه:

راه درستی را برگزیده‌اید و به این مسیر ادامه دهید.

توصیه روزانه برای متولدین آبان

امروز چیزی به ذهن شما می‌رسد، ‌و به شما اجازه می‌دهد که خود را در راه جدید و متفاوتی ببینید. این اتفاق ممکن است برای افزایش اعتماد به نفس شما خوب باشد، اما اعتماد به نفس تازه بدست آمده شما ممکن است زیاد طولانی مدت نباشد مگر اینکه شما برنامه‌ها و نقشه‌های خود را به عمل درآورید. شما نیازی به این ندارید که دنیای خود را در آتش بریزید. تنها به این نیاز دارید که با خودتان پیمان محکمی ‌ببندید که به بهترین وجه ممکن برای رسیده به اهداف تان تلاش کنید.

فال شمع روزانه متولدین آذر

رنگ شمع شما: سبز

رنگ سبز در فال شمع روزانه به معنی پول، رفاه و خوش شانسی است.

شکل دیده شده در ظرف آب: ماهی

تفسیر ماهی در فال شمع روزانه:

کار پسندیده‌ای انجام داده‌اید و به‌زودی مورد تحسین قرار خواهید گرفت.

توصیه روزانه برای متولدین آذر

امروز پنهان کردن منشا ناراحتی‌هایتان ایجاد درسر می‌کند، اما نگفتن حقایق نیز می‌تواند جلوی ظاهر شدن ناراحتی را یکی بعد از دیگری بگیرد. عجیب اینکه شما می‌توانید در مورد چیزهایی که کاملاً بیربط هستند صحبت کنید. مشکل اصلی هنوز وجود دارد بلکه فقط به چشم نمی‌آید. امروز برای خود و دوستانتان کار مفیدی انجام بدهید، صحبت‌های مننتقادانه خود را برای روز دیگری بگذارید.

فال شمع روزانه متولدین دی

رنگ شمع شما: سیاه

رنگ سیاه در فال شمع روزانه به معنی پاکسازی چرخه های منفی است.

شکل دیده شده در ظرف آب: رختخواب

تفسیر رختخواب در فال شمع روزانه:

تعطیلات پیش روی شما به خوبی سپری خواهد شد.

توصیه روزانه برای متولدین دی

ممکن است امروز موضوع احساسی برایتان بوجود بیاید و شما احساس کنید در پیشبرد این شرایط ناشیانه رفتار می‌کنید. در این موقعیت شما نباید خود را زیر سئوال ببرید. برعکس ممکن است شما در این موقعیت کاملا از خودتان مطمئن باشید. مسئله این است که شما می‌خواهید این جریان را در یک سطح معقول و منطقی نگاه دارید با این حال احساسات دیگران هم در این جریان دخیل می‌شود. پایداری شما برای قوت و شدت این جریان تنها اختلاف را افزایش می‌دهد. بنابراین آرام باشید و اجازه دهید که فعل و انفعالات تان شما را به هر کجا می‌خواهند ببرند. حتی اگر باعث شود احساس ناخوشایندی به شما دست دهد.

فال شمع روزانه متولدین بهمن

رنگ شمع شما: بنفش

رنگ بنفش در فال شمع روزانه به معنی دانش، قدرت و سلامتی است.

شکل دیده شده در ظرف آب: سنجاق

تفسیر سنجاق در فال شمع روزانه:

مراقب باشید؛ امکان دارد معشوق شما عاشق فرد دیگری شود.

توصیه روزانه برای متولدین بهمن

شما معمولاً تنها کسی هستید که به خاطر اینکه افراد دیگر نسبت به اتفاقاتی که روی می‌دهد حس خوبی داشته باشند، با رضایت احساسات خود را پنهان می‌کنید. اما امروز صبرتان دیگر به انتها رسیده و بدون اینکه به اندازه کافی برای بررسی کردن تاثیرات واکنش خود زمان بگذارید، به طور حسی واکنش نشان می‌دهید. اگر یک نفر را ناراحت نکردید زیاد به خودتان سخت نگیرید. توجه کردن به نیازهای شخصی خود به مراتب مهم‌تر از برقرار کردن یک محیط دوستانه است.

فال شمع روزانه متولدین اسفند

رنگ شمع شما: طلایی

رنگ طلایی در فال شمع روزانه به معنی ثروت، رفاه، قدرت و اعتماد به نفس است.

شکل دیده شده در ظرف آب: نردبان

تفسیر نردبان در فال شمع روزانه:

بهتر است نگرش خود را نسبت به یکی از دوستان نزدیک خود تغییر دهید.

توصیه روزانه برای متولدین اسفند

یک جست و جوی دراماتیک و عاطفی ممکن است همه چیز را در نظرتان پرشور و هیجان جلوه دهد،‌ یا اینکه می‌توانید در یک فعالیت فیزیکی سرسختانه شرکت کنید تا انرژی اضافی شما را بگیرد. اگر شما این راه را از دیگری انتخاب نکنید، فرصت خوبی است که این نتیجه منفی دهد. راه خوبی نیست اگربخواهید کنترل تان را از دست بدهید، که موجب این می‌شود که کسانی را که همیشه دوست داشتید با شما باشند، را از دست بدهید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: