وام | وام فوری | وام قرض الحسنه

وام بدون ضامن 500 میلیون تومانی بانک ملی برای همه | دریافت وام بدون سود با اقساط 5 میلیون تومانی

بانک ملی ایران با هدف تامین منابع مالی ارزان قیمت مورد نیاز اقتصاد خانوارها طرح تسهیلاتی به نام «اعتبار ملی» را تدارک دیده است. مشتریان با این طرح امکان دریافت راحت و آسان وام 500 میلیون تومانی بانک ملی را دارند.

کدخبر : 21805
سایت سرگرمی روز :

متقاضیان وام 500 میلیون تومانی بانک ملی برای دریافت این تسهیلات باید سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند و حداقل سه و حداکثر 18 ماه میانگین حساب داشته باشند. این تسهیلات با سود 14 درصدی و شرط بازپرداخت 36 ماهه به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

با در نظر گرفتن مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت گفته شده، میزان هر قسط 17 میلیون و 88 هزار و 815 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات به 115 میلیون و 197 هزار و 336 تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن 615 میلیون و 247 هزار و 336 تومان اعلام شده است.

یکی از مزایای مهم این طرح، واریز سریع مبلغ وام به حساب متقاضیان است. در صورت تکمیل بودن مدارک مورد نیاز و بعد از امضای قرارداد، کمتر از سه ساعت وام به حساب مشتری واریز خواهد شد.

مشتریان بانک ملی این امکان را دارند به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه بام، حساب مورد نیاز برای دریافت این تسهیلات را افتتاح کنند.

مشتریان بعد از افتتاح حساب به صورت آنلاین، امکان تماس با کارشناسان واحد ارتباط مردمی بانک ملی را برای آگاهی از مدارک و شرایط مورد نیاز این وام دارند. کارشناسان واحد ارتباط مردمی همه روزه در ساعات و روزهای کاری هفته پاسخگوی متقاضیان خواهند بود و آن‌ها را برای دریافت تسهیلات راهنمایی خواهند کرد.

بانک ملی ایران طرح تسهیلاتی جدیدی به نام «مهربانی» را تبیین کرده که در آن متقاضیان واجد شرایط در کمترین زمان ممکن امکان دریافت وام 300 میلیون تومانی را دارند. کارمزد این وام دو تا چهار درصد بوده و این مبلغ تسهیلات براساس میانگین کارکرد یک تا 12 ماهه به متقاضیان تعلق می‌گیرد.

وام طرح مهربانی به آن دسته از متقاضیانی پرداخت می‌شود که حداقل یک ضامن واجد شرایط داشته باشند. این تسهیلات به هیچ چک، سفته و گواهی کسر از حقوق احتیاجی ندارد. در صورتی که پرونده متقاضی کامل شود، تنها بعد از چهار ساعت وام به حساب وی واریز خواهد شد. افراد بعد از دریافت تسهیلات حداکثر تا 60 ماه امکان پرداخت اقساط آن را دارند.

با در نظر گرفتن مبلغ وام، نرخ کارمزد چهار درصدی و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 5 میلیون و 524 هزار و 957 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات به 31 میلیون و 497 هزار و 397 تومان می‌رسد و جمع رقم وام و سود آن نیز 331 میلیون و 547 هزار و 397 تومان اعلام شده است.

لازم به ذکر است که تمامی اشخاص حقوقی، اعم از شرکت‌ها و سازمان‌ها، نیز با افتتاح حساب قرض الحسنه پس انداز ریالی امکان درخواست این تسهیلات را دارند. این دسته با معرفی کارکنان خود به بانک ملی، امتیاز کسب شده برای دریافت این وام را به آن‌ها انتقال می‌دهند تا با احراز امتیاز، شرایط دریافت وام را پیدا کنند.

ضمنا امکان افتتاح حساب مورد نظر برای دریافت تسهیلات مذکور هم برای اشخاص حقیقی هم حقوقی به صورت غیرحضوری در سامانه بام وجود دارد.

«اعتبار ملی» طرحی است که بانک ملی ایران به منظور ارائه تسهیلات ۴۰۰ میلیون تومانی برحسب عملکرد حساب مشتریان ارائه داده است. این وام بدون ضامن با شرایط ویژه به مشتریان ارائه می‌شود.

متقاصیان دریافت وام ۴۰۰ میلیون تومانی نیاز به افتتاح سپرده قرض الحسنه در یکی از شعب بانک ملی دارند. ضمنا متقاضیان باید به مدت حداقل سه و حداکثر ۱۸ ماه میانگین حساب داشته باشند تا بتوانند برای این تسهیلات درخواست بدهند. این تسهیلات با سود ۱۴ درصدی به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود و حداکثر مدت زمان بازپرداخت اقساط آن به ۳۶ ماه می‌رسد.

با در نظر گرفتن شرایط مذکور، وام گیرنده باید ماهیانه ۱۷ میلیون و ۸۸ هزار و ۸۱۵ تومان قسط بپردازد. کل سود این تسهیلات به ۱۱۵ میلیون و ۱۹۷ هزار و ۳۳۶ تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز ۶۱۵ میلیون و ۲۴۷ هزار و ۳۳۶ تومان اعلام شده است.

بانک ملی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین بانک‌‌های دولتی کشور از سال ۱۳۰۷ به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد. هم اکنون بالغ بر ۳ هزار و ۲۲۸ شعبه فعال در داخل، ۱۴ شعبه فعال در خارج و ۱۸۰ باجه از این بانک به مردم خدمت‌ رسانی می‌کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: