ترفند | ترفند آشپزی | ترفند خانه داری

تمام عمر اشتباه فندق می شکستیم | بیا این جا تا با این ترفند جادویی شکستن درست فندق و یادبگیری

فندق از خانواده میوه‌های مغزدار است که طعم بسیار دلنشین و خوشمزه‌ای دارد.

کدخبر : 22078
سایت سرگرمی روز :

 بعد از شکستن پوسته سفت فندق، پوستی روی مغز اصلی آن قرار دارد که تلخ است و اگر از فندق با پوست در تهیه شیرینی‌ها یا هر چیز دیگری استفاده کنید، در نهایت محصولی تلخ خواهید داشت. در این ویدیو دو روش برای جدا کردن پوست فندق آموزش داده می‌شود که می‌توانید از آن برای خوشمزه‌تر کردن فندق‌های خود استفاده کنید.

نحوه ترک دادن فندق برای شور کردن فندق

ترک دادن فندق یک روش است که باعث می‌شود فندق‌ها آسان‌تر پوست بدهند و طعم‌شان بهتر شود. ترک دادن فندق می‌تواند با استفاده از فر، تابه، ماکروویو یا آب جوش انجام شود. برای ترک دادن فندق، ابتدا باید فندق‌ها را با آب سرد بشویید و آبکش کنید. سپس روش مورد نظر خود را برای ترک دادن فندق انتخاب کنید. در ادامه به شما چند نمونه از روش‌های ترک دادن فندق معرفی می‌کنیم.

این روش برای ترک دادن فندق با پوست مناسب است. ابتدا باید فر را روی دمای ۱۵۰ درجه سانتی‌گراد تنظیم کنید. سپس فندق‌ها را در یک سینی فری پخش کنید و در فر قرار دهید. فندق‌ها را هر ۱۵ دقیقه یک بار تکان دهید تا از سوختن آن‌ها جلوگیری کنید. این کار را ادامه دهید تا فندق‌ها ترک بخورند و روغن‌شان را رها کنند. این ممکن است ۴۵ دقیقه تا یک ساعت طول بکشد. فندق‌ها را از فر خارج کنید و کاملا خنک شوند. حالا می‌توانید پوست فندق‌ها را جدا کنید و از آن‌ها استفاده کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: