بازنشستگان | حقوق بازنشستگان | همسان سازی حقوق بازنشستگان

فوری/ رفاهیات جدید برای بازنشستگان تامین اجتماعی | آغاز ثبتنام دریافت تسهیلات و سفر زیارتی، سیاحتی برای بازنشستگان

رئیس کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی تهران گفت: در این همایش اعضای حاضر بر اجرای کامل سیاست های کلی رهبری درباره تامین اجتماعی تاکید کردند و از رئیس کانون استان تهران و عضو هیات امنای تامین اجتماعی خواستند پیگیری ویژه‌ای در این زمینه داشته باشد.

کدخبر : 22114
سایت سرگرمی روز :

همایش بزرگ ۳ روزه کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی استان تهران با حضور اعضای هیات مدیره و مسولان محورهای شهرستان های استان تهران در دهکده ساحلی بندر انزلی در روزهای یکم، دوم و سوم ماه جاری برگزار شد.

به گزارش عصر خبر، علی دهقان کیا رئیس کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی شهرستان تهران با بیان این مطلب افزود: پیگیری متناسب سازی حقوق ها، عدم تاخیر در واریز حقوق ها، وام ها، سفرهای زیارتی و سیاحتی، تقویت درمان تامین اجتماعی ، عدم تاخیر در پرداخت حق بیمه تکمیلی بازنشستگان به شرکت طرف قرار داد و افزایش حقوق ها بر اساس تورم از جمله مطالبات جدی اعضای حاضر در جلسه از آقای بیات رئیس کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی استان تهران بود تا از مسولان کشور پیگیری کنند.

او گفت: در این همایش آقایان اسدی رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته تامین اجتماعی کشور، آقای لله گانی مدیر عامل بانک رفاه و آقای نمازی مدیر عامل بیمه آتیه سازان حافظ به عنوان میهمان حضور داشتند.

این فعال بازنشستگان تأمین اجتماعی اجرای سریعتر متناسب سازی حقوق ها را خواست همه اعضای کانون ها دانست و گفت: در این همایش اعضا از رئیس کانون استان تهران خواستند که به مسولان سازمان تأمین اجتماعی اعلام کند که حقوق ها سر وقت پرداخت شود چرا که مدیران سازمان هم به صراحت می گویند که مشکل مالی ندارند در غیر این صورت عکس العمل بازنشستگان به عهده آنان است.

دهقان کیا به درخواست اعضای کانون ها  به ویژه رییس کانون استان تهران از مدیر عامل بانک رفاه کارگران برای دریافت وام برای بازنشستگانی که نیاز فوری به وام دارند خبر داد و گفت: همچنین بر تعلق بانک رفاه به تامین اجتماعی تاکید شد و خواسته شد در صورت فروش سهام شرکت های تحت پوشش بانک رفاه ، بازنشستگان در اولویت واگذاری  باشند.

رئیس کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی تهران گفت: در این همایش اعضای حاضر بر اجرای کامل سیاست های کلی رهبری درباره تامین اجتماعی تاکید کردند و از رئیس کانون استان تهران و عضو هیات امنای تامین اجتماعی خواستند پیگیری ویژه‌ای در این زمینه داشته باشد.

او با اشاره به بدهی ۴۵۰۰ میلیارد تومانی تامین اجتماعی به شرکت بیمه آتیه سازان حافظ گفت: در این همایش از مسولان خواسته شد حداقل حق بیمه کسر شده ماهانه از بازنشستگان به شرکت پرداخت شود  هر چند از مسولان آتیه سازان حافظ هم خواسته شد خدمات به بازنشستگان اولویت باشد.

وی گفت: درباره درمان تامین اجتماعی نیز بحث شد چرا که درمان سازمان فشل است و ۹ بیست و هفتم حق بیمه ها در این بخش هزینه نمی شود و حدود ۸۰ و یا ۹۰ درصد حق بیمه ها صرف پرداخت حقوق شده و چیزی برای درمان و سرمایه گذاری نمی ماند.

او گفت: در همایش به بدهی ۹۰۰ همتی دولت به تامین اجتماعی اشاره و خواستار پرداخت به موقع آن شدند.

اعضای هیات مدیره و محورهای کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی استان تهران از بیات رئیس این کانون بابت تلاش برای احقاق حقوق بازنشستگان قدردانی کردند.

 بیات دبیر کانون عالی کارگران بازنشسته کشور و رئیس کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی استان تهران نیز در سخنانی در این همایش ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این کانون‌ها گفت: بانک رفاه کارگران همواره یاریگر ما در مسیر ارائه خدمات به اعضاء بوده است و این حمایت‌ها در سال‌های اخیر به نحو ارزشمندی توسعه یافته است.

وی با بیان اینکه این بانک در حال حاضر یکی از بانک‌های برتر کشور در حوزه‌های مختلف است افزود: با افزایش سرمایه‌ این بانک به 620 هزار میلیارد ریال ضمن قرار گرفتن در زمره بانک‌های اول کشور در این شاخص، بستر توسعه حمایت‌های بانک از بازنشستگان نیز فراهم شده است.

بیات تصریح کرد: بانک رفاه کارگران در سال‌های اخیر در حوزه سوددهی بسیار عملکرد ارزشمندی داشته است و در زمره بهترین‌های شبکه بانکی قرار دارد. همچنین در این حوزه رتبه نخست را در میان صندوق‌ها، بانک‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارد.

محمد اسدی رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته کشور نیز در سخنانی در این همایش با تشکر از حمایت‌های بانک رفاه کارگران از بازنشستگان تصریح کرد: بدون شک بدون پشتیبانی‌های این بانک پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای و حمایتی کانون امکان‌پذیر نبود و بازنشستگان همواره قدردان حمایت‌های این بانک هستند.

شایان ذکر است، مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پایان این همایش با همراهی مدیران عالی کانون عالی کارگران بازنشسته کشور از هتل این کانون در بندر انزلی بازدید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: