فال شمع امروز یکشنبه 8 مهر 1403

فال شمع خود را در سایت سرگرمی روز بخوانید.

کدخبر : 22191
سایت سرگرمی روز :

فال شمع روزانه متولدین فروردین

رنگ شمع شما: قهوه ای

رنگ قهوه ای در فال شمع روزانه به معنی صلح و بی طرفی است.

شکل دیده شده در ظرف آب: آفتاب

تفسیر آفتاب در فال شمع روزانه:

به‌زودی خوشبخت و سعادتمند خواهید شد.

توصیه روزانه برای متولدین فروردین

امروز اطرافیانتان زیاد به موفقیت خود اهمیت نمی‌دهند. یا شاید هم هدفهایشان انقدر غیر واقعی و نامعقول است که شکستشان حتمی است؛ ولی آنها خیالشان راحت است. شما نمی‌توانید وظایف کس دیگری را به گردن بگیرید، ولی در مورد انتخابهای خود خیلی عاقلانه عمل می‌کنید. ولی خیلی هم مسئولیت قبول نکنید؛ برای اینکه اگر از میزان توقع و خواسته‌های خود کم کنید، می‌توانید همه کارهایتان را انجام دهید.

فال شمع روزانه متولدین اردیبهشت

رنگ شمع شما: سبز

رنگ سبز در فال شمع روزانه به معنی پول، رفاه و خوش شانسی است.

شکل دیده شده در ظرف آب: خانه

تفسیر خانه در فال شمع روزانه:

روزها و اوضاع بهتری در راه است.

توصیه روزانه برای متولدین اردیبهشت

شما امروز پاداش بلند پروازی خود را می‌بینید، ولی خبرهای جدیدی که شما امروز دریافت می‌کنید ممکن است هیچ ارتباطی با کارهایی که اخیراً انجام داده اید نداشته باشد. درهایی که معمولاً به رویتان بسته بودند در حال باز شدن هستند و فرصتهایی زیادی به شما پیشنهاد می‌شود. اگرچه شما بسیار مشتاق و علاقه مند هستید، ولی زمانی که جواب مثبت دادید لازم است  که سخت کار کنید.

فال شمع روزانه متولدین خرداد

رنگ شمع شما: زرد

رنگ زرد در فال شمع روزانه به معنی دوستی، شادی و عزت نفس است.

شکل دیده شده در ظرف آب: زنگ

تفسیر زنگ در فال شمع روزانه:

یک جشن عروسی در پیش دارید

توصیه روزانه برای متولدین خرداد

شما با احساسات تان تصمیم می‌گیرید و با آنها پیش می‌روید، به همین دلیل در این روزها با شکست‌های عشقی یا شکست‌های شغلی مواجه شده اید اما به شما توصیه می‌کنیم به جای این که با احساسات تان تصمیم بگیرید با فکر و عقل خود پیش بروید. برای این که کارهایتان نتیجه خوبی داشته باشد و از عواقب آنها مطمئن باشید لازم است با شخص دیگری نیز مشورت کنید. نگران کندی موفقیت‌هایتان نیز نباشید زیرا هنگامی که زمان موعود فرا رسد شما دسته‌ای از موفقیت‌هایی را در آغوش خواهید گرفت.

فال شمع روزانه متولدین تیر

رنگ شمع شما: آبی

رنگ آبی در فال شمع روزانه به معنی صلح، آرامش، خرد و شفا است.

شکل دیده شده در ظرف آب: زنجیر

تفسیر زنجیر در فال شمع روزانه:

راه درستی را برگزیده‌اید و به این مسیر ادامه دهید.

توصیه روزانه برای متولدین تیر

هیجانات اخیر در محل کار شاید در نظر شما اوقات خوشی باشد، اما اگر مجبور باشید حس خود را پنهان کنید چندان هم خوشحال نخواهید بود. اغلب اوقات سهیم کردن دیگران در اطلاعات‌تان قبل از اینکه به مرحله بعدی بروید برای شما کافی است. اما حالا مورد احساسی کوچکی می‌تواند همه چیز را پیچیده تر کند. شاید الان وقت جلب توجه کردن و غافلگیر کردن اتفاقات غیر قابل پیش بینی باشد. گفتن حقیقت ممکن است وضعیت کنونی را آشفته کند، اما از میزان تنش نیز کم می‌کند.

فال شمع روزانه متولدین مرداد

رنگ شمع شما: نارنجی

رنگ نارنجی در فال شمع روزانه به معنی خلاقیت، اشتیاق، غرور، شکوفایی و فراوانی است.

شکل دیده شده در ظرف آب: روح

تفسیر روح در فال شمع روزانه:

فردی از گذشته ی شما باخبر شده است؛ مراقب بدخواهی او باشید.

توصیه روزانه برای متولدین مرداد

ممکن است شما امروز احساس کنید اگر زمان را نگه دارید، با کمیانعطاف پذیری می‌توانید دیگران را تشویق کنید که طبق روش شما عمل کنند. در عوض، شما نیاز دارید که خودتان را سازگار با آنها  کنید حتی اگر تغییر کردن روز شما برایتان دشوار باشد. خودتان را آماده کنید که اگر فرشته نگهبان شما سر رسید و خواست به شما یاری رساند بله بگویید. اجازه ندهید که غرور شما مانع رسیدن شما به موفقیت شود.

فال شمع روزانه متولدین شهریور

رنگ شمع شما: سفید

رنگ سفید در فال شمع روزانه به معنی آرامش و تعادل است.

شکل دیده شده در ظرف آب: ابر

تفسیر ابر در فال شمع روزانه:

چیزی یا کسی شما را تهدید می کند بهتر است احتیاط کنید.

توصیه روزانه برای متولدین شهریور

از یک طرف دقیقاً می‌دانید که برای رسیدن به هدف خود چه باید بکنید و از طرف دیگر ترجیح می‌دهید  یک کار دیگری انجام دهید. این دو دلی، شما را دیوانه کرده و جلوی عملی کردن آرزوی شما را می‌گیرد. شانس آوردید که بیشتر از آن چیزی که فکرش را بکنید کنترل خود را دارید، چون شادی شما نه تنها به وقایع خارجی وابسته نیست بلکه به عکس العملی که در مقابل آنها دارید بستگی دارد.

فال شمع روزانه متولدین مهر

رنگ شمع شما: زرد

رنگ زرد در فال شمع روزانه به معنی دوستی، شادی و عزت نفس است.

شکل دیده شده در ظرف آب: پر

تفسیر پر در فال شمع روزانه:

خوشحال باشید زیرا مشکلات شما به زودی حل خواهد شد.

توصیه روزانه برای متولدین مهر

امروز واقعا سخت است که تعادل را در زندگی خود دوباره برقرار کنید به خاطر اینکه ممکن است احساس کنید بسیار سخت است که بلاخره بله یا نه بگویید! شما مایلید که از حاشیه بیرون بروید تا بتوانید در متن زندگی محدودیت‌هایی برای خود ایجاد کنید اما شاید برای تان سخت باشد که ازآن قوانین پیروی کنید. تنها راهی که می‌توانید واکنش دنیا و کائنات را نسبت به تصمیمات تان امتحان کنید این است که خلاق و مبتکر باشید. این کار آنقدرها که به نظر می‌رسد سخت و دشوار نیست؛ فقط زمان لازم دارید تا راه خود را پیدا کنید.

فال شمع روزانه متولدین آبان

رنگ شمع شما: طلایی

رنگ طلایی در فال شمع روزانه به معنی ثروت، رفاه، قدرت و اعتماد به نفس است.

شکل دیده شده در ظرف آب: کوه

تفسیر کوه در فال شمع روزانه:

دوست خوبی در اطرافتان حضور دارد که به کمک شما مایل است، کمکش را قبول کنید.

توصیه روزانه برای متولدین آبان

این هفته روزهای عجیبی در پیش رو دارید و روز بروز هم عجیب تر می‌شود. ممکن است امواج شادی و شادمانی را احساس کنید که به شکل آشنایی با افراد جدید در زندگی شما بوجود میآیند. اما با همه کلمات زیرکانه در مورد امروز ممکن است ناامید شوید اگر نتوانید یک رابطه قلبی واقعی ایجاد کنید. داشتن مکان‌های زیادی برای رفتن خیلی هیجان انگیز است اما اجازه ندهید که باعث جلوگیری از داشتن یک رابطه متقابل مهم شود.

فال شمع روزانه متولدین آذر

رنگ شمع شما: سیاه

رنگ سیاه در فال شمع روزانه به معنی پاکسازی چرخه های منفی است.

شکل دیده شده در ظرف آب: تاج

تفسیر تاج در فال شمع روزانه:

به‌زودی به بیماری ناخوشی دچار خواهید شد. مراقب خود باشید.

توصیه روزانه برای متولدین آذر

برای انجام دادن کارهای جدیدتان، حتی اگر دلتان می‌خواهد تنهایی کار کنید، لازم است که از نزدیک با همکارانتان کار کنید. کنار کشیدن و کم آوردن نمی‌تواند یکی از گزینه‌های شما باشد، برای اینکه دیگران هم سعی می‌کنند شما را درگیر کار کنند. اگرچه این کار خیلی سخت است، ولی شما باید از دوستیهای خود درس بگیرید. شما هم احساسات خود را ابراز کنید و هرچقدر هم بحث کردن برایتان سخت بود باز هم به گفتگو ادامه بدهید.

فال شمع روزانه متولدین دی

رنگ شمع شما: آبی

رنگ آبی در فال شمع روزانه به معنی صلح، آرامش، خرد و شفا است.

شکل دیده شده در ظرف آب: لوله

تفسیر لوله در فال شمع روزانه:

اگر با کسی اختلاف داشته‌اید به‌زودی آشتی و صلح می‌کنید.

توصیه روزانه برای متولدین دی

سیاره حاکم شما ونوس می‌تواند عشق آرام و ملایم شما را به عشقی آتشین و سوزان تبدیل کند که خواسته‌ها و‌آرزوهایتان را افزایش دهد. خوشبختانه،‌ به نظر می‌رسد شما قادر به جلوگیری از اشتباهات خود هستید،‌ حتی اگر احساسات خود را برای رسیدن به آنچه که مطلوب تان است کنار بگذارید. با این وجود،‌ اما هنوز بهترین کار این است که  راه سخت و متعالی را انتخاب کرده زمانیکه برای بدست آوردن عالی ترین موفقیتی که می‌توانید تمرکز کنید.

فال شمع روزانه متولدین بهمن

رنگ شمع شما: بنفش

رنگ بنفش در فال شمع روزانه به معنی دانش، قدرت و سلامتی است.

شکل دیده شده در ظرف آب: پرنده

تفسیر پرنده در فال شمع روزانه:

به‌زودی خبرهای خوبی به شما خواهد رسید.

توصیه روزانه برای متولدین بهمن

شما مدتی است در فضاهای احساسی زیبا سیر می‌کنید! و حالا با ورود بهرام به هشتمین خانه تان یعنی خانه احساسات می‌تواند لزوم ایجاد حد و حدودی که برای رشدتان باید ایجاد کنید را به یادتان بیاورد. خوشبختانه شما به سادگی از دیدگاه‌های خود دست نمی‌کشید؛ چراکه قدرت تجزیه و تحلیل گرایانه شما خیلی قدرتمند است. تفکرات منطقی خیلی خوب هستند، اما به نحوی از آن استفاده نکنید که که از احساسات صادقانه تان دوری گزینید.

فال شمع روزانه متولدین اسفند

رنگ شمع شما: قرمز

رنگ قرمز در فال شمع روزانه به معنی جذابیت و اشتیاق است.

شکل دیده شده در ظرف آب: نردبان

تفسیر نردبان در فال شمع روزانه:

بهتر است نگرش خود را نسبت به یکی از دوستان نزدیک خود تغییر دهید.

توصیه روزانه برای متولدین اسفند

با وجود اینکه شما بدرستی می‌خواهید که امروز خودجوش و خودانگیخته باشید اما از این می ترسید که دیگران اعمال شما را مورد نقد و نکوهش قرار دهند. ممکن است احساس کنید اخیرا از نظر عاطفی سرگردان شده اید وحتی اگر شما بسیار کم صحبت کنید مثل اینکه هر کسی می داند که شما چه می‌خواهید. ممکن است آسیب پذیری شما باعث آزار تان شود برای اینکه هر چه که می گویید و انجام می دهید را مانند یک آیینه نشان می دهد. تمرین کردن خوباوری بدون قید و شرط راهی است که ترس شما را از واکنش های دیگران از بین می برد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: