سایپا | ثبتنام سایپا | فروش فوری سایپا
حراج مناسبتی سایپا شروع شد | فروش فوق العاده سایپا نصف قیمت بازار بدون قرعه کشی
شرایط ثبت نام کوییک سایپا ویژه آبان ۱۴۰۳ اعلام شد.
گروه خودروسازی سایپا از آغاز ثبت نام خودروهای کوییک بدون قرعه کشی خبر داد.
فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا از هفته آینده برای سه دسته متقاضیان، شامل متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده آغاز خواهد شد.
این طرح از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۳، از طریق وبسایت فروش اینترنتی سایپا به نشانی www.saipa.iranecar.com فعال خواهد بود و تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.
متقاضیان ثبت نام کوییک بدون قرعه کشی میتوانند برای سهولت در فرآیند ثبتنام، پیش از زمان آغاز ثبتنام به وبسایت فروش اینترنتی سایپا مراجعه کرده و اطلاعات شخصی خود را ثبت یا بهروزرسانی کنند و کد کاربری و رمز عبور دریافت نمایند. ثبتنام در این طرح تنها از طریق آدرس مذکور انجام میشود و استفاده از سایر آدرسها به عهده خود متقاضی خواهد بود.
سایپا به تازگی خانواده اطلس را با عرضه مدل اتوماتیک این خودرو گسترش داده و به این ترتیب، مدلهای دستی اطلس G و ساینا S بنزینی و دوگانهسوز را تکمیل کرده است.
همچنین، سایپا با عرضه مستقیم مدل ساینا GX-L دوگانهسوز، بدون معرفی نسخه بنزینی، رویکرد جدیدی را در ارائه محصولات خود اتخاذ کرده است. انتظار میرود این مدل با ویژگیهای مشابه کوییک GX-L و با قیمتی در حدود ۴۰۰ میلیون تومان به بازار خودرو عرضه شود، که میتواند گزینه جذابی برای خریداران باشد.
در اقدامی تازه از سوی سایپا یدک، خدمات پس از فروش تویوتا کرولاهای وارداتی به شرکت نامی خودرو پیشرو واگذار شده است.
این واگذاری شامل خدمات پیش از تحویل (PDI) و خدمات پس از تحویل (PDS) این خودروها بوده و به عنوان نخستین همکاری خودروساز دولتی با بخش خصوصی در ایران محسوب میشود که در چارچوب یک تصمیم استراتژیک از سوی سایپا اجرا شده است. هدف از این همکاری، بهبود خدمات پس از فروش و کاهش نگرانیهای مشتریان تویوتاهای وارداتی از نظر خدمات و گارانتی است.
شرکت نامی خودرو در این طرح گارانتی ویژهای با عنوان "Platinum Warranty" برای تویوتا کرولاهای وارداتی سایپا ارائه میدهد که شامل 5 سال یا 150 هزار کیلومتر گارانتی میباشد.
این مقدار، بسیار فراتر از الزامات پایهای گارانتی 3 سال یا 60 هزار کیلومتری است و به طور خاص برای اطمینانبخشی بیشتر به مشتریان و کاهش نگرانیها درباره کیفیت خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. نامی خودرو که بیشترین تعداد نمایندگان خدمات پس از فروش در بین شرکتهای خصوصی واردکننده خودرو را داراست، با اجرای این طرح مفهوم جدیدی از خدمات پس از فروش را به خریداران تویوتا کرولا معرفی میکند.
با واردات خودروهای مشترک توسط شرکتهای مختلف، نگرانیهایی از بابت خدمات غیرمتمرکز و پراکندگی در کیفیت خدمات ایجاد شده است. تمرکز خدمات توسط شرکتهایی که شبکه قویتری از نمایندگان دارند، میتواند به کاهش این نگرانیها و افزایش اعتماد مشتریان کمک کند. در همین راستا، نامی خودرو از ابتدای فعالیت خود بر اهمیت خدمات پس از فروش تاکید داشته و اکنون با توجه به این برنامه، خدمات گستردهای را برای خریداران تویوتا کرولا ارائه میدهد.