روانشناسی شخصیت | تست شخصیت شناسی

روانشناسی شخصیت | با انتخاب یک تصویر بدون کودک درونت چقدر فعاله

یه تصویر انتخاب کن و ببین کودک درونت هنوز زنده است یا نه؟

کدخبر : 9249
سایت سرگرمی روز :

روانشناسی شخصیت عبارت است از علمی که به بررسی و تحلیل شخصیت انسان می‌پردازد.روانشناسی شخصیت یکی از مهم‌ترین مسائل روانشناسی است و لذا تحت بررسی‌های مختلف قرار گرفته است.

یه شماره بگو و ببین کودک درونت هنوز زنده است یا نه؟

شماره 1

اگر هواپیمای ۱ را انتخاب کردید =، روحیه ماجراجویی دارید. از ریسک کردن و کشف افق های جدید نمی ترسید. شما جسور ، شجاع و همیشه آماده یک چالش هستید . در حالی که این می تواند شما را از نظر برخی نترس جلوه دهد ، ممکن است به این معنا باشد که گاهی اوقات می توانید کمی بی پروا باشید. با این حال، اشتیاق و اشتیاق شما مسری است و مردم جذب اشتیاق شما برای زندگی می شوند .

شماره 2

اگر شماره2 را انتخاب کرده اید، شما فردی هستید که برای ثبات و ثبات ارزش قائل هستید. شما قابل اعتماد ، عملی و همیشه آماده هستید .

مردم اغلب برای مشاوره نزد شما می آیند زیرا می توانند روی خرد و سطح بالای شما حساب کنند . از طرف دیگر، ممکن است شما بیش از حد جدی یا انعطاف ناپذیر دیده شوید. به یاد داشته باشید، اشکالی ندارد که هر چند وقت یکبار رها کنید و از آن لذت ببرید!

شماره 3

اگر تصویر 3 انتخاب شماست، ذهنی خلاق و تخیلی دارید . شما یک مبتکر و رویاپرداز هستید و همیشه به دنبال خلق چیزی جدید و منحصر به فرد هستید. در حالی که اصالت شما یک هدیه است، ممکن است شما را برای دیگران غیرقابل پیش بینی یا عجیب و غریب جلوه دهد. اما این اشکالی ندارد، زیرا نوآوری و خلاقیت شما چیزی است که شما را خاص می کند.

هر یک از ما ترکیبی منحصر به فرد از ویژگی هایی داریم که ما را مشخص می کند. چه یک روح ماجراجو باشید، چه یک روح باثبات یا یک ذهن خلاق، شما همان طور که هستید فوق العاده هستید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: