فال شمع | فال شمع روز

فال شمع 17 آذرماه | فال شمع برای فردای شما چه چیزی پیشگویی میکند؟

فال شمع خود را در سایت سرگرمی روز بخوانید. در ادامه میتوانید فال شمع بروز خود را بخوانید.

کدخبر : 9422
سایت سرگرمی روز :

فال شمع یک روش پیش‌بینی است که در آن از شمعی که روشن شده و در آن تصاویر و نمادهای خاصی وجود دارد، برای استخراج پیام‌ها و نشانه‌هایی درباره آینده یا موقعیت فعلی استفاده می‌شود. ما در سایت سرگرمی روز تلاش کریم دقیق ترین فال شمع از پیشگویی فردای شما قرار دهیم:

فال شمع 17 آذر ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

  شادی ،زندگی ،هیجان و احساسات فراوان و با شکوه برای شماست.بهترین کارت شمع برای هر نیست که دارید ،صددرصد به تحقق نزدیک خواهد گشت

فال شمع 17 آذر ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

  پیشرفت و ترقی فوق العاده ای درباره هدف خود خواهید داشت.از خصومت دست بردار اگر قصد انجام کاری ناثواب داری ، یا فکری بد در سر داری از آن دست بردار . از کسی که چشمانی کبود و رنگی سرخ دارد دوری کن . کسس از تو رنجور شده باید از او دلجویی کنی . اگر خواسته و آرزویی داری تا ده روز آینده به آن میرسی . صدمه‌ای  متوجه توست . صدقه بده انشاءالله رفع خواهد شد. از فکر بد ، پول و در آمد حرام دوری کن . در همه ی کارها به خدا توکل کن. 

فال شمع 17 آذر ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

قصد و نیت بدی داری از آن دوری کن وگرنه پشیمان می‌شوی بهتر است در پی کار خودت بمانی و منتظر باشی. سعی کن با پرورش افکار و نیات خوب در سر ،سعادت را به روی خود باز کنی و از الطاف خداوند در همه ی امور برخوردار شوی.

فال شمع 17 آذر ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

طالعت نیک است و نیتت بر آورده می‌شود رازت را به کسی نگو . باید مراقب بدخواهان باشی در کارت گشایش دیده می‌شود به خداوند رحمان امیدوار باش و با توکل به او به کار و زندگیت ادامه بده. اطمینان داشته باش که روزهای بهتری در پیش خواهی داشت .

فال شمع 17 آذر ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

به آنچه نیت کرده ای می‌رسی اما باید منتظر بمانی. از اعمال بد دوری کن تا از غم و رنج در امان بمانی. از فکر بد و پول حرام دوری کن ، خداوند روزی تو را به تو حواله کرده است . به زودی یک خبر خوشحال کننده به تو می‌رسد که تغییراتی در زندگی تو به وجود می‌آورد اگر در همه ی امور به خداوند توکل کنی به مقصودت می‌رسی.

فال شمع 17 آذر ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

طالعت خوب نیست اما به زودی نحوست طالعت بر طرف می‌شود و به مقصود خودخواهی رسید از چیزی در تشویش هستی به زودی تشویشت بر طرف می‌شود. کسی در فکر حیله و صدمه زدن به شماست به خداوند توکل کن تا حیله اش برطرف شود رازت را به هر کسی نگو.

فال شمع 17 آذر ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

در زندگی خود کمتر به دیگران اعتماد کن و کمتر راز زندگی خود را برای دیگران بازگو کن، در این صورت نه از دوست و نه از دشمن ضربه نخواهی خورد و موفق‌تر خواهی بود.

فال شمع 17  آذر ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

این قصد و نیتی که داری موجب تشویش و نگرانی تو می‌شود. پس آن را از ذهن و فکرت بیرون کن اگر دیگران با تو موافق نیستند. تو دلتنگی مکن و خویشتندار باش آنان عاقبت پشیمان خواهند شد. اگر مسافر داری و برایش دلتنگ هستی، به سلامت باز میگردد. در عبارت کوتاهی مکن و بدان که خداوند ناظر و حافظ توست این را بدان که عاقبت کارها به نفع و دلخواه تو پیش می‌رود و تو به مقصود می‌رسی.

فال شمع 17 آذر ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

طالعت خوب است اما از نیتی که کرده ای منصرف شو تا عاقبتِ کارت خیر شود. از بدیها پرهیز کن . رازت را نگه دار تا در حق تو دروغ نگویند. از خوابی که دیده ای نترس عاقبت خوب خواهد شد ،اما آن را برای کسی بازگو نکن . از همنشین بد دوری کن. یک نفر که نان و نمک تو را میخورد و ادعای دوستی با تو را دارد ،با تو روراست نیست البته نمیتواند صدمه ای به تو بزند ولی مراقب او باش و به خدا توکل کن.

فال شمع 17 آذر ۱۴۰۲ برای متولدین دی

طالع خوبی است و نیتت بر آورده می‌شود. به زودی از غمها رها می‌شوی زیرا فالت نوید خیر و سعادت می‌دهد در کارهایت همچنان کوشا باش تا موفقیت و پیروزی نصیب شود. مراقب بدخواهان باش و رازت را به هرکس نگو. با کسی خویشی یا دوستی خواهی کرد که بسیار خوب است. در زندگی دو دل نباش .

فال شمع 17 آذر ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

طالعت خوب است اما اگر راحت طلب هستی ، از این نیت که کرده ای منصرف شو چون پشیمان خواهی شد. آدمی شتابزده و عجول هستی. زنی کوتاه قد و سفید چهره درصدد حیله و نیرنگ زدن به تو است مراقب باش به دام او گرفتار نشوی . اگر قصد سفر داری تا پانزده روز آن را به تاخیر بیانداز تا از سستی و غمی که تو را به خود مشغول کرده است بیرون بیایی. مدتی است با خودت در گیر هستی زندگی شیرین و با ارزش است ، خودت را دریاب و به خداوند توکل کن . همه چیز در دست اوست و هر چه او صلاح بداند همان می‌شود.

فال شمع 17 آذر ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

روزهای خوبی در پیش داری. ناامید نباش. از کسی جز خدا یاری نخواه و از رحمت حق غافل نشو افکار و نیات پاک در سر داشته باش تا بخت به تو روی آورد. و گشایشی در کارت ایجاد شود. از از افراد بد دوری کن غیبت نکن هدف یا کاری را که داری دنبال کن تا به توفیق برسی. انشاءالله .

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: