فال حافظ | فال حافظ روز

فال حافظ 20 آذرماه | نیت کنید و فال حافظ خود را بخوانید

فال حافظ دقیق با تفسیر کامل و درست برای پیشگویی فردای خود را در سایت سرگرمی روز بخوانید. فال حافظ همواره برای ایرانیان در طول تاریخ، رازگشای آینده و اتفاقات آن بوده است.

کدخبر : 9571
سایت سرگرمی روز :

 فال حافظ یکی از روش‌های پیش‌بینی و فالگیری است که بر اساس غزلیات معروف حافظ، شاعر بزرگ ایرانی قرن چهاردهم میلادی، انجام می‌شود. حافظ در دیوان غزلیات خود بیش از ۵۰۰ غزل نوشته است و در هر غزل از ابیات و شعرهای پارسی استفاده کرده است. فال حافظ به عنوان یک روش شناخت شخصیتی و پیش‌بینی زندگی، می‌تواند احساسات و امید‌ها را به تصویر بکشد و به شخص کمک کند تا بهترین تصمیم‌ها را در مسیر زندگی خود بگیرد. اما لازم به ذکر است که فال حافظ بیشتر به عنوان یک سنت و بازی خوانده می‌شود و معتقدی هست میزان صحت پیام‌های آن بستگی به باور و تفسیر شخصی است.

 فال حافظ روزانه متولدین فروردین

نه هر که چهره برافروخت دلبری داند

نه هر که آینه سازد سکندری داند

وفا و عهد نکو باشد ار بیاموزی

وگرنه هر که تو بینی ستمگری داند

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد ظاهربین نباش و تصمیم را بر مبنای ظواهر نگیر. حواست را جمع کن می‌خواهند تو را فریب بدهند. آنها از تو خیلی زرنگ تر هستند. کسی را در کنارت داری که راهنمایی ات می کند. قدرش را بدان. اگر به حرفش گوش دهی تمام جهان در دست توست.

 فال حافظ روزانه متولدین اردیبهشت

اگر رفیق شفیقی درست پیمان باش

حریف خانه و گرمابه و گلستان باش

تو شمع انجمنی یک زبان و یک دل شو

خیال و کوشش پروانه بین و خندان باش

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید از ستم و بلایی که بر سرت آورده اند شکایت می کنی و به فکر انتقام هستی ولی همگی را به خدایشان واگذار کن. مهربان باش تا دلت آرام گیرد. به عهدی که بسته ای عمل کن خدا با توست. اگر می خواهی همیشه شاد باشی، دل و زبانت یکی باشد. عمرتان طولانی است.

 فال حافظ روزانه متولدین خرداد

سرم خوش است و به بانگ بلند می‌گویم

که من نسیم حیات از پیاله می‌جویم

مکن در این چمنم سرزنش به خودرویی

چنان که پرورشم می‌دهند می‌رویم

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد از آنچه که دارید راضی هستید و خداوند را شکر می‌گویید. تنها آرزویتان سلامتی برای خود و اطرافیانتان می باشد. برخی شما را سرزنش میکنند؛ اما از شرایط شما هیچ اطلاعی ندارند. ان شاءالله که شرایط تان بهتر خواهد شد؛ زیرا دلتان پاک است.

 فال حافظ روزانه متولدین تیر

بازآی ساقیا که هواخواه خدمتم

مشتاق بندگی و دعاگوی دولتم

هر چند غرق بحر گناهم ز صد جهت

تا آشنای عشق شدم ز اهل رحمتم

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد در این فکر هستی که همه چیز را از نو شروع کنی تا جبران مافات گردد. هر چند که گناهکاری ولی راه توبه را پیش گرفته ای و از این به بعد رحمت خداوند شامل حالت می شود. خودت را به دست سرنوشت بسپار. اگرچه خسته و ضعیف شده ای ولی با همت باز هم جوان و پرانرژی می شوی به تمام اهداف و مقاصد خود می رسی. مطمئن باش آنقدر عمر می کنی که به آرزوهایت برسی.

 فال حافظ روزانه متولدین مرداد

ای رخت چون خلد و لعلت سلسبیل

سلسبیلت کرده جان و دل سبیل

یا رب این آتش که در جان من است

سرد کن زان سان که کردی بر خلیل

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید انتظار معجزه دارید و ان معجزه وقتی محقق می شود که تمام هم و غم خود را به کار ببندید. وقت تنگ است. کمی عجله کنید. فعل دستتان کوتاه است اما انشاالله به مقصود دست پیدا خواهید کرد. گاهی دست سرنوشت طوری رقم می خورد که بدون هیچگونه تلاشی مقصود و نظر خود به دنبال تان می آید.

 فال حافظ روزانه متولدین شهریور

دیر است که دلدار پیامی نفرستاد

ننوشت سلامی و کلامی نفرستاد

چندان که زدم لاف کرامات و مقامات

هیچم خبر از هیچ مقامی نفرستاد

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید از انتظار خسته شده اید. منتظر جواب ثانیه شماری می کنید. باز هم شانس خود را محک بزنید. برای رسیدن به جواب به کسی دروغ نگویید، چون مشت شما باز می شود. متوسل به حیله نشوید. صبر داشته باشید. انشاالله جواب خواهید گرفت.

 فال حافظ روزانه متولدین مهر

اگر به کوی تو باشد مرا مجال وصول

رسد به دولت وصل تو کار من به اصول

چه جرم کرده ام ای جان و دل به حضرت تو

که طاعت من بی دل نمی شود مقبول

تـعـبـیـر فال حافظ:

 فال حافظ امروز شما نشان می دهد اگر دقیق باشی و با اصول و قانون پیش بروی مجال این را داری که به هدف خودت برسی. فکر می کنی چون پول و ثروت نداری تمام درها به رویت بسته شده است. دنبال راه چاره می گردی. بی تاب مباش، کفر نگو دعاهای تو مورد قبول حق واقع شده. رازهایت را فاش نکن چون شیوه ی عاقلان است.

 فال حافظ روزانه متولدین آبان

دوش می آمد و رخساره برافروخته بود

تا کجا باز دل غمزده ای سوخته بود

یار مفروش به دنیا که بسی سود نکرد

آن که یوسف به زر ناسره بفروخته بود

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید ذات و طینتی زیبا داری و همین برای معرفی تو کافی است. احتیاج به آراستن ظاهر نیست. اعتماد به نفس خود را تقویت کن. هر کس که تو را انتخاب کند عاشق طینتت می شود. همواره وفادار باش که در بی وفایی خیری نیست.

 فال حافظ روزانه متولدین آذر

بعد از این دست من و دامن آن سرو بلند

که به بالای چمان از بن و بیخم برکند

گفتم اسرار غمت هرچه بود گو می‌باش

صبر از این بیش ندارم چه کنم تا کی و چند

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که دیگر صبر و تحملت تمام شده است.تا کی می‌خواهی رازهایت را در دلت نگه داری و سکوت کنی؟ نگران نباش. به زودی ایام به کامت خواهد شد و غم و غصه‌ی ایام گذشته را به فراموشی خواهی سپرد.

 فال حافظ روزانه متولدین دی

غم زمانه که هیچش کران نمی‌بینم

دواش جز می چون ارغوان نمی‌بینم

به ترک خدمت پیر مغان نخواهم گفت

چرا که مصلحت خود در آن نمی‌بینم

تـعبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید چرا فکر می‌کنید غم دلتان را پایانی نیست؟ دوای درد شما با خدا بودن است، راز و نیاز کردن با خداوند از درد دلتن می کاهد. افسوس گذشته را می‌خورید که هیچ فایده ای هم ندارد. تنها شده‌اید. راهتان را گم کرده اید. بلند شوید و مثل آبی روان به جنب و جوش درآئید و خودتان مشکلاتتان را حل کنید.

 فال حافظ روزانه متولدین بهمن

چو برشکست صبا زلف عنبرافشانش

به هر شکسته که پیوست تازه شد جانش

کجاست همنفسی تا به شرح عرضه دهم

که دل چه می‌کشد از روزگار هجرانش

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید به دنبال دوستی می‌گردید که بتوانید درد دل خودتان را به او بگویید. با خجالت و گوشه‌نشینی آینده‌ی خوبی نخواهید داشت. بهانه و عذرها را کنار بگذارید تا دلتان زنده و جوان شود. شما به هدفتان می‌رسید؛ زیرا نشانه‌هایی از آن به نظرتان رسیده است.

 فال حافظ روزانه متولدین اسفند

چل سال بیش رفت که من لاف می‌زنم

کز چاکران پیر مغان کمترین منم

هرگز به یمن عاطفت پیر می فروش

ساغر تهی نشد ز می صاف روشنم

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید که عمر گران‌قیمت خویش را صرف کردی بدون آنکه چیزی عایدت شود چه مادی و چه معنوی. آرزویی کرده‌ای بدون اینکه برای رسیدن به آن تلاش کنی. اعتقاد داری که انسان بدشانسی هستی ولی اینطور نیست شما خودت فرصت ها را از دست داده‌ای. هنوز هم فرصت باقی است یا علی بگو و از نو شروع کن.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: