تست شخصیت شناسی | تست شخصیت شناسی و روانشناسی

تست شخصیت شناسی | بیشتر به حرف فرشته سمت راستت گوش میدی یا شیطان سمت چپت؟ این تستو انجام بده تا بگم

تست‌های شخصیتی نه تنها سرگرم‌کننده و جالب هستند، بلکه براساس حقیقت و واقعیت روانشناسی طراحی می‌شوند و می‌توانید تا حد زیادی مطمئن باشید که پاسخی که به این تست‌ها می‌دهید، حقیقت وجودی شما را آشکار می‌کنند.

کدخبر : 10706
سایت سرگرمی روز :

تست شخصیت شناسی

شخصیت خود را با تست شخصیت شناسی زیر به چالش بکشید. ممکن است نتیجه تست مهر تاییدی بر شناخت شما از خودتان باشد، یا حتی شما را شگفت‌زده کند.

تست شخصیت شناسی انتقادپذیری با انتخاب لکه جوهر

یکی از پنج لکه جوهر زیر را انتخاب کنید تا نحوه پاسخ شما به انتقادات را ارزیابی کنیم.

اگر لکه جوهر شماره ۱ را انتخاب کردید:

شما به احتمال زیاد فردی عینی هستید. شما به راحتی تحت تأثیر احساسات و غرور قرار نمی‌گیرید و قبل از پاسخ دادن یک گام به عقب بر می‌گردید تا موقعیت را تحلیل کنید. شما انتقاد را به دل نمی‌گیرید و در عوض به دنبال راه بهبود مهارت و دانش خود هستید. شما از انتقاد به عنوان فرصتی برای یادگیری و رشد استفاده می‌کنید و فردی بسیار خودآگاه و هدف گرا هستید.

اگر لکه جوهر شماره ۲ را انتخاب کردید:

شما ذهن بازی دارید و انتقاد را به عنوان حمله ای به شخصیت خود نمی‌دانید بلکه از آن به عنوان راهی سازنده برای ایجاد روابط با دیگران استفاده می‌کنید. شما از امتحان چیزهای جدید نمی‌ترسید و به نظرات دیگران گوش می‌دهید. شما به خود اعتماد دارید و این اعتماد به شما اجازه می‌دهد هنگام مواجهه با انتقادات، ذهنی باز داشته باشید.

اگر لکه جوهر شماره ۳ را انتخاب کردید:

 

شما معمولا اعمال و تصمیمات خود را بررسی می‌کنید و به این فکر می‌کنید چه کاری می‌توانست متفاوت انجام شود یا چگونه می‌توان کارها را بهبود بخشید. شما انتقاد را به دل نمی‌گیرید از آن به عنوان فرصتی برای آگاهی بیشتر از اقدامات خود و چگونگی پیشرفت در آینده استفاده می‌کنید. شما معمولا راه حل‌هایی را ارائه می‌دهید که برای طرفین مفید باشد.

اگر لکه جوهر شماره ۴ را انتخاب کردید:

صداقت جوهره ناب شخصیت شماست. شما از رویارویی رودررو با موضوعات دشوار ابایی ندارید و نظرات و افکار را زیر سوال نمی‌برید. شما درک می‌کنید که بازخورد صادقانه می‌تواند به شما کمک کند فرد بهتری شوید و بنابراین از انتقاد به عنوان ابزاری برای رشد استفاده می‌کنید. به طور کلی شما از صادق بودن با خود و دیگران ترسی ندارید.

اگر لکه جوهر شماره ۵ را انتخاب کردید:

شما فردی انعطاف‌پذیر هستید که می‌دانید انتقاد بخشی از زندگی است و از آن به عنوان راهی برای درس گرفتن از اشتباهات یا تجربیات استفاده می‌کنید. شما معمولا از انتقاد برای گرفتن انگیزه برای انجام بهتر کارها در دفعات بعد استفاده می‌کنید و اجازه نمی‌دهید مانع شما شود. شما می‌دانید شکست رخ می‌دهد اما از آن به عنوان راهی برای پیشرفت در زندگی استفاده می‌کنید.

منبع: ستاره
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: