بسته معیشتی | بسته حمایتی

فوری/آغاز ثبتنام دریافت بسته معیشتی دولتی برای این افراد | دریافت یارانه کالایی دولت ویژه محرم

رییس سازمان جهاد کشاورزی با اشاره به سهمیه اقلام تنظیم بازار ویژه هیات‌های مذهبی گفت: با فرارسیدن ماه محرم و صفر بیش از ۸ هزار تن برنج، شکر، گوشت قرمز و مرغ بین هیات‌های مذهبی توزیع می‌شود.

کدخبر : 19182
سایت سرگرمی روز :

جبرئیل برادری، رئیس سازمان جهاد کشاورزی در مورد تخصیص سهمیه تنظیم بازار اقلام و کالاهای ضروری ویژه محرم برای هیأت‌های مذهبی گفت: این کالاها شامل برنج، گوشت قرمز و شکر است.

وی افزود: این اقلام به هیأت‌های مذهبی با معرفی نامه سازمان تبلیغات و امور مساجد جهت اقامه عزای سید الشهدا (ع) عرضه می‌شود.

برادری بیان کرد: این اقلام شامل ۷۵۰ تن گوشت قرمز، ۲۶۵۰ تن گوشت مرغ، ۳۲۰۵ تن برنج و ۱۴۰۰ تن شکر است.

وی با اشاره به نحوه توزیع این محصولات بین هیأت‌های مذهبی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به منظور توزیع مناسب و بهینه این اقلام مقرر شده است توزیع این کالاها با معرفی نامه امور مساجد و همچنین سازمان تبلیغات اسلامی در سطح شهر تهران و مباشرین در سطح شهرستان صورت گیرد.

برادری تصریح کرد: هیأت مذهبی می‌توانند با در دست داشتن معرفی نامه به سردخانه‌های تهرانپارس و هشت شهریور برای دریافت گوشت قرمز منجمد و مباشرین سازمان تبلیغات و امور مساجد برای دریافت برنج و شکر مراجعه کنند.

برادری در خصوص قیمت این کالاها گفت: برنج با قیمت هر کیلو گرم ۳۵ هزار تومان، شکر ۴۲ هزار و ۵۰۰ تومان، گوشت قرمز منجمد (میانگین) ۳۰۰ هزار تومان و گوشت مرغ منجمد ۶۵ هزار و ۷۰۰ تومان در این طرح عرضه خواهد شد.

رئیس جهاد کشاورزی استان تهران گفت: توزیع این اقلام تا آخر ماه صفر ادامه دارد و امیدواریم بتوانیم با این توزیع مناسب آن در راستای رفع نیاز هیأت‌های مذهبی و برپایی مجالس سیدالشهدا (ع) قدمی برداشته باشیم.

حبیب‌اله آسوده با اعلام این خبر، گفت: پویش‌های «به عشق حسین(ع)» و اطعام و احسان حسینی همزمان با ایام عزاداری‌های سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران با وفایش آغاز می‌شود.

وی افزود: پویش به عشق حسین برای جذب حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین از شنبه ۱۶ تیر آغاز می‌شود و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اظهار کرد: شهروندان نیکوکار می‌توانند با ارسال عدد ۱ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ و یا مراجعه به پایگاه اینترنتی Ekram.emdad.ir  در این پویش مشارکت کنند.

آسوده خاطرنشان کرد: همچنین پویش اطعام و احسان حسینی با هدف توزیع غذای گرم میان خانواده‌های نیازمند، در همین ایام با مشارکت مراکز نیکوکاری و هیات‌های مذهبی و مساجد در سراسر کشور اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد؛ وی گفت: نیکوکاران می‌توانند از طریق کد دستوری#۱۲* و شماره‌گیری #۸۸۷۷* و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۴۰۲۰ در این پویش‌ها مشارکت کنند.

سید محمد نقیب، سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: در طول دهه امامت و ولایت، سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی در مناطق مختلف با مشارکت مجامع خیرین مناطق ۲۲ گانه، سازمان‌های مردم نهاد و گروه های جهادی اقدام به برگزاری جشن‌های بزرگداشت اعیاد قربان و غدیر کرد.

وی افزود: ایجاد شادی و نشاط اجتماعی و جلب مشارکت و تسهیلگری ظرفیت‌های نهادهای مردمی و عموم شهروندان برای رفع نیازهای شهر و اقشار آسیب پذیر از جمله رویکردهای محوری شهرداری تهران در راستای تحقق شعار «تهران، کلانشهر الگوی جهان اسلام» است.

سرپرست سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی افزود: علاوه بر برگزاری جشن های اعیاد دهه امامت و ولایت، با مشارکت گروه های مردمی بیش از ۳۵۰۰ بسته معیشتی، شامل اقلام ضروری، ۲۶ هزار وعده غذای گرم، ۱۵ کمک جهیزیه شامل اقلام ضروری بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده اجتماعی توزیع شد.

وی افزود: همچنین در بخش ارائه خدمات به عموم شهروندان ایستگاه های پایش سلامت، کلاس‌های آموزشی با هدف توانمندسازی کودکان و زنان سرپرست خانوار در مناطق مختلف برگزار شد.

نقیب ادامه داد: همچنین در روز عید سعید غدیرخم و مهمانی ده کیلومتری غدیر، سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی اقدام به راه اندازی موکب محبان الرضا علیه السلام در میدان آزادی جهت ارائه خدمات به عموم شهروندان نمود که با مشارکت گروهای جهادی و فعالیت های داوطلبانه آنان به پذیرایی از شهروندان عزیز تهرانی و اهدای ۳۰هزار شاخه گل و... پرداخت و پویش اهدای اسباب بازی به کودکان مظلوم غزه نیز راه اندازی شد که با استقبال پر شور شهروندان مواجه گردید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: