وام فوری ۳۰۰/۰۰۰/۰۰۰ تومانی بدون سپرده و ضامن | وام فوری با اقساط بلند مدت برای تمام اقشار

بانک کارآفرین در قالب طرح همیاران سبز به متقاضیان واجد شرایط بدون نیاز به سپرده، تا سقف 300 میلیون تومان، وام خرید کالا می‌دهد.

کدخبر : 19809
سایت سرگرمی روز :

طرح همیاران سبز یکی از طرح‌های تسهیلاتی بانک کارآفرین است که برای خرید کالا از شرکت‌های طرف قرارداد با این بانک در نظر گرفته شده و متقاضی برای دریافت این وام، نیازمند حساب سپرده قرض الحسنه است.

افراد واجد شرایط دریافت وام فوری همیاران سبز چه کسانی هستند؟

وام خرید کالای بانک کارآفرین با سقف مبلغ 300 میلیون تومان و با نرخ بهره 23 درصد، به تمامی شرکت‌های تولیدی و خدماتی، افراد حقیقی، کارکنان معرفی‌شده از سوی سازمان‌ها، ارگان‌ها و شرکت‌های طرف قرارداد، در قالب کارت اعتباری تعلق می‌گیرد. به علاوه دریافت این تسهیلات نیازمند سپرده‌گذاری در این بانک نیست.

متقاضیان واجد شرایط این وام کسانی هستند که ضمانتشان با معرفی ضامن رسمی صورت می‌گیرد و به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نیستند. همچنین برای دریافت این تسهیلات، وام گیرنده نباید قسط معوق یا وام تسویه نشده داشته باشد. متقاضیان برای دریافت این وام باید به فروشگاه‌های طرف قرارداد با بانک کارآفرین مراجعه و با ارائه فاکتور یا پیش فاکتور، از بانک وام دریافت کنند.

شرایط بازپرداخت وام فوری بانک کارآفرین

حداکثز مدت زمان بازپرداخت این وام 36 ماه تعیین شده است. وام گیرنده در صورت دریافت وام 300 میلیون تومانی با نرخ بهره 23 درصد و مدت زمان بازپرداخت 36 ماه، ماهانه ملزم به پرداخت 11 میلیون و 612 هزار تومان قسط به بانک می‌باشد و در زمان سررسید نیز باید 421 میلیون و 264 هزار تومان به بانک بازپرداخت کند.

هزینه‌های جانبی دریافت این تسهیلات سه میلیون و 200 هزار تومان شامل هزینه تشکیل پرونده و اعتبارسنجی می‌شود.

جزئیات و شرایط دریافت وام فوری با دستگاه کارتخوان

دریافت وام پنج میلیارد تومانی بانک گردشگری، ملزم به داشتن دستگاه کارتخوانی است که متصل به حساب‌های جاری در بانک گردشگری باشد. متقاضی دریافت این تسهیلات باید حداقل دو تا ۶ ماه گردش حساب داشته باشد تا بتواند برای دریافت این وام اقدام کند.دارندگان دستگاه کارتخوان متصل به حساب بانک گردشگری، می‌توانند تا سقف پنج میلیارد تومان از این بانک وام بگیرند. اما شرایط دریافت این تسهیلات چیست؟با توجه به سقف پنج میلیارد تومانی طرح تسهیلات با دستگاه کارتخوان بانک گردشگری، این نکته حائز اهمیت است که نسبت مبلغ وام و رقم کل سپرده نیز ۲۰۰ درصد است، یعنی اگر شخصی بخواهد پنج میلیارد تسهیلات دریافت کند، باید دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان گردش حساب داشته باشد.

با توجه به سقف پنج میلیارد تومانی طرح تسهیلات با دستگاه کارتخوان بانک گردشگری، این نکته حائز اهمیت است که نسبت مبلغ وام و رقم کل سپرده نیز ۲۰۰ درصد است، یعنی اگر شخصی بخواهد پنج میلیارد تسهیلات دریافت کند، باید دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان گردش حساب داشته باشد.

حال با احتساب رقم وام پنج میلیارد تومان و مدت زمان بازپرداخت ۲۴ ماهه وهمچنین نرخ سود ۱۰ درصدی، وام‌گیرنده باید در هر قسط ماهانه مبلغ ۲۳۰ میلیون و ۷۲۴ هزار تومان به بانک بپردازد. به این ترتیب، مجموع اصل و سود وام در زمان سررسید وام به پنج میلیارد و ۵۳۷ میلیون تومان می‌رسد.

رقم وام پنج میلیارد تومان و مدت زمان بازپرداخت ۲۴ ماهه وهمچنین نرخ سود ۱۰ درصد

علاوه بر این، دریافت‌کننده وام باید مبلغ ۱۰۰ هزار تومان بابت هزینه تشکیل پرونده و دیگر هزینه‌های جانبی به بانک پرداخت کند.

با این سپرده هم وام فوری بگیرید هم سود !

بانک پاسارگاد به مشتریان خود که سپرده بلندمدت دارند تا سقف یک میلیارد تومان وام می‌دهد. اما شرایط دریافت این وام چیست؟

به گزارش تجارت‌نیوز، بانک پاسارگاد در قالب طرح وام با سپرده بلندمدت، به مشتریانی که در این بانک حساب سپرده بلندمدت دارند به شرط مسدودی سپرده تا 36 ماه، به میزان 80 درصد میزان پول سپرده، وام با نرخ بهره 23 درصد اعطا می‌کند.

البته سپرده‌گذاران در این طرح سود سپرده‌ خود را دریافت می‌کنند که نرخ آن برای سپرده یک‌ساله 20.5 درصد است. سود سپرده دوساله و سه‌ساله نیز به‌ترتیب 21.5 درصد و 22.5 درصد تعیین شده است.

واجدان شرایط برای دریافت این تسهیلات نیازمند ارائه سند ملک هستند. با وجود این، این سند در رهن بانک قرار نمی‌گیرد و تنها کپی آن در مدارک وام‌گیرنده بایگانی می‌شود.

شرایط وام فوری یک میلیارد تومانی بانک پاسارگاد

حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام 36 ماه است و سپرده متقاضی تا زمان بازپرداخت کامل وام، مسدود می‌شود. وام‌گیرنده در صورت دریافت وام یک میلیارد تومانی با نرخ سود 23 درصد و مدت‌زمان بازپرداخت 36 ماهه، ملزم به پرداخت 38 میلیون و 709 هزار تومان برای اقساط ماهانه است. به این ترتیب، مبلغ اصل و سود وامی که در زمان سررسید به بانک پاسارگاد پرداخت می‌شود به یک میلیون و 393 میلیارد تومان می‌رسد.

گفتنی است، هزینه‌های جانبی دریافت وام با سپرده بلندمدت بانک پاسارگاد، 55 هزار تومان شامل هزینه تشکیل پرونده و باطل کردن تمبر است.

بانک مسکن برای پرسنل شرکت‌هایی که در این بانک حساب دارند، وام 100 میلیون تومانی با دوره بازپرداخت 12 ماهه فراهم کرده است.

شرکت‌ها و اشخاص حقوقی در قالب طرح کارگشای بانک مسکن، می‌توانند با افتتاح حساب سپرده کوتاه‌مدت عادی برای پرسنل خود تا سقف 100 میلیون تومان وام با سود 23 درصدی و حداکثر زمان بازپرداخت 12 ماه فراهم کنند.

اشخاص حقیقی با حداقل مبلغ 10 میلیون تومان و اشخاص حقوقی با حداقل مبلغ 50 میلیون تومان، می‌توانند افتتاح حساب کوتاه‌مدت عادی بدون سود خود را انجام دهند. برای دریافت این وام نیازی به مسدودی سپرده وام‌گیرنده نیست و ضمانت این وام به وسیله اعتبار شغلی و ضامن رسمی انجام می‌شود. همچنین همکاران می‌توانند به صورت ضربدری ضامن یکدیگر شوند. البته وام‌گیرنده و ضامن باید فاقد بدهی به بانک یا چک برگشتی باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: