فال حافظ | فال حافظ روز

فال حافظ شنبه ۱۳ مرداد ماه | دمی با غم به سر بردن جهان یک سر نمی‌ارزد....

فال حافظ، هرچند کوتاه و مختصر، همیشه برای دوستدارانش پیام‌های معنوی و الهام‌بخشی دارد. فال حافظ خود را در سایت سرگرمی روز بخوانید.

کدخبر : 20177
سایت سرگرمی روز :

حافظ، یکی از آیینه‌های باستانی ادبیات ایرانی است که به ما امکان می‌دهد تا در هر لحظه از زندگی خود، با تفکر و تأمل در شعرهایش، راهنمایی و پاسخ‌هایی برای سوالات و مشکلاتمان پیدا کنیم. این ابیات شاعرانه، با زبانی زیبا و عمیق، به ما کمک می‌کنند تا با خودمان و با دنیای پیرامونمان در ارتباط عمیق‌تری قرار بگیریم. امیدوارم که در این سفر به دنیای شعر و فال حافظ، لحظات شادی و آرامش را تجربه کنید و به پاسخ‌هایی برای سوالات و دغدغه‌های خود دست یابید. در ادامه فال حافظ هر ماه را در سایت سرگرمی روز بخوانید:

فال حافظ برای متولدین فروردین

بر لب جوی نشین و گذر عمر ببین
کاین اشارت ز جهان گذران ما را بس
روزگاریست که در میکده خدمت دارم
در لباسِ فقر کارِ دگری بر تن نیست

تفسیر: برای متولدین فروردین، این بیت‌ها نشان‌دهنده‌ی اهمیت مشاهده زندگی و قدردانی از لحظات است. فال شما به معنای آن است که زندگی‌تان را به آرامی و بدون عجله پیش ببرید و از هر لحظه آن لذت ببرید. گاهی اوقات خدمت به دیگران و زیستن با سادگی می‌تواند بیش از هر چیز دیگری به شما شادی و رضایت ببخشد.

فال حافظ برای متولدین اردیبهشت

دل از من برد و روی از من نهان کرد
خدا را با که این بازی توان کرد
حدیث از مطرب و می گو و راز دهر کمتر جو
که کس نگشود و نگشاید به حکمت این معما را

تفسیر: برای متولدین اردیبهشت، این بیت‌ها نمایانگر چالش‌های عاشقانه و نیاز به پذیرش اسرار و رمز و رازهای زندگی هستند. فال شما به معنای آن است که در مواجهه با مشکلات و دلتنگی‌ها صبور باشید و از جستجو برای پاسخ‌های قطعی در زندگی دست بردارید. به جای آن، از لحظات خوب و خوشایند بهره‌مند شوید و رازهای زندگی را بپذیرید.

فال حافظ برای متولدین خرداد

چو بشنوی سخن اهل دل مگو که خطاست
سخن‌شناس نه‌ای جان من، خطا این جاست
سرم خوش است و به بانگ بلند می‌گویم
که من نسیم حیات از پیاله می‌جویم

تفسیر: برای متولدین خرداد، این بیت‌ها نشان‌دهنده اهمیت گوش دادن به سخنان دل و جستجوی خوشی در زندگی هستند. فال شما به معنای آن است که به حرف‌های دیگران با دقت گوش دهید و ارزش آن‌ها را درک کنید. همچنین، از زندگی لذت ببرید و به دنبال شادی و سرزندگی باشید.

فال حافظ برای متولدین تیر

از دیده خون دل همه بر روی ما رود
بر روی ما ز دیده چه گویم چه‌ها رود
دوش وقت سحر از غصه نجاتم دادند
وندر آن ظلمت شب آب حیاتم دادند

تفسیر: برای متولدین تیر، این بیت‌ها نشان‌دهنده گذر از سختی‌ها و رسیدن به روشنایی و نجات هستند. فال شما به معنای آن است که هرچند ممکن است با مشکلات و دشواری‌ها مواجه شوید، اما در نهایت نجات و آرامش به شما خواهد رسید. به امید و نور ایمان داشته باشید و به تلاش خود ادامه دهید.

فال حافظ برای متولدین مرداد

خوش آمد گل و زان خوش‌تر نباشد
که در دستت به جز ساغر نباشد
هرگزم مهر تو از لوح دل و جان نرود
هرگز از یاد من آن سرو خرامان نرود

تفسیر: برای متولدین مرداد، این بیت‌ها نشان‌دهنده اهمیت لذت بردن از لحظات خوب و عشق به یادماندنی هستند. فال شما به معنای آن است که از فرصت‌ها و لحظات شاد زندگی بهره‌مند شوید و عشق و محبت خود را با دل و جان نگه دارید. عشق و محبت شما به اندازه‌ای قوی است که هرگز فراموش نخواهد شد.

فال حافظ برای متولدین شهریور

دلم از دست غمت خون شد و جان هم برفت
پای از این‌جا نتوان برد که مهمان من است
دلا دلالت خیرت کنم به راه نجات
مکن به فسق مباهات و زهد هم مفروش

تفسیر: برای متولدین شهریور، این بیت‌ها نشان‌دهنده چالش‌های عشق و اهمیت دلالت خیر و خودداری از تظاهر هستند. فال شما به معنای آن است که در مواجهه با غم‌ها و مشکلات عشقی صبور باشید و به راه‌های نجات و خیر توجه کنید. از فسق و تظاهر دوری کنید و به صداقت و خیرخواهی پایبند باشید.

فال حافظ برای متولدین مهر

بیا که قصر امل سخت سست بنیاد است
بیار باده که بنیاد عمر بر باد است
به می عمارت دل کن که این جهان خراب
بر آن سر است که از خاک ما بسازد خشت

تفسیر: برای متولدین مهر، این بیت‌ها نشان‌دهنده‌ی ناپایداری زندگی و اهمیت لذت بردن از لحظات هستند. فال شما به معنای آن است که به جای نگرانی در مورد آینده و تلاش برای ساختن قصرهای خیالی، از لحظات حاضر لذت ببرید و زندگی را با شادی و خوشی سپری کنید. زندگی کوتاه است و باید از هر لحظه آن بهره‌مند شوید.

فال حافظ برای متولدین آبان

چنان به موی تو آشفته‌ام به بوی تو مست
که نیستم خبر از هر چه در دو عالم هست
خوشا دمی که از آن بحث و گفتگو باشی
جهان و کار جهان جمله در فرو باشی

تفسیر: برای متولدین آبان، این بیت‌ها نشان‌دهنده‌ی عشق و اهمیت حضور در لحظه هستند. فال شما به معنای آن است که عشق و علاقه‌ای که دارید، می‌تواند شما را از همه چیز بی‌خبر کند و شما را مست و آشفته نگه دارد. همچنین، از لحظاتی که با محبوبتان می‌گذرانید، لذت ببرید و از بحث‌ها و گفتگوهای دلنشین بهره‌مند شوید.

فال حافظ برای متولدین آذر

شب تاریک و بیم موج و گردابی چنین هایل
کجا دانند حال ما سبک‌باران ساحل‌ها
دل خراب من آخر به لطف یاد تو بست
سر من و قدم تو که همچنان دارم

تفسیر: برای متولدین آذر، این بیت‌ها نشان‌دهنده‌ی تحمل مشکلات و نجات از سختی‌ها با کمک عشق هستند. فال شما به معنای آن است که در میان سختی‌ها و مشکلات، عشق و یاد عزیزتان می‌تواند به شما امید و نجات بدهد. دل خراب شما به لطف عشق بهبود خواهد یافت و شما را از مشکلات عبور خواهد داد.

فال حافظ برای متولدین دی

هر که را با خط سبزت سر سودا باشد
پای از این دایره بیرون ننهد تا باشد
زاهد ظاهرپرست از حال ما آگاه نیست
در حق ما هر چه گوید جای هیچ اکراه نیست

تفسیر: برای متولدین دی، این بیت‌ها نشان‌دهنده‌ی تعهد به عشق و بی‌اعتنایی به قضاوت‌های سطحی دیگران هستند. فال شما به معنای آن است که وقتی به کسی یا چیزی عشق می‌ورزید، باید به آن تعهد داشته باشید و از دایره عشق خارج نشوید. همچنین، از قضاوت‌های نادرست دیگران در مورد خود ناراحت نشوید و به راه خود ادامه دهید.

فال حافظ برای متولدین بهمن

دمی با غم به سر بردن جهان یک سر نمی‌ارزد
به می بفروش دلق ما کز این بهتر نمی‌ارزد
مگو دیگر که حافظ نکته‌دان است
که ما دیدیم و محکم جاهلان را

تفسیر: برای متولدین بهمن، این بیت‌ها نشان‌دهنده‌ی بی‌ارزشی غم‌ها و اهمیت شادی و دانش در زندگی هستند. فال شما به معنای آن است که نباید وقت خود را صرف غم و اندوه کنید، بلکه به دنبال شادی و خوشی باشید. همچنین، از دانش و آگاهی خود بهره‌مند شوید و به جایگاه و مقام جاهلان توجه نکنید.

فال حافظ متولدین اسفند

دل ما به دور رویت ز چمن فراغ دارد
که چو سرو پای‌بند است و چو لاله داغ دارد
کس نمی‌گوید که یاری داشت حق دوستی
حق‌شناسی کی کند در حق‌گزاری کوششی

تفسیر: برای متولدین اسفند، این بیت‌ها نشان‌دهنده‌ی عشق عمیق و بی‌اعتنایی به ناقدانی هستند. فال شما به معنای آن است که دل شما با عشق به یار خود آرامش می‌یابد و از سختی‌ها و مشکلات فراغ دارد. همچنین، باید بدانید که همیشه نمی‌توان توقع داشت که دیگران حق دوستی و عشق را به درستی بشناسند و قدردانی کنند، اما شما باید به مسیر خود ادامه دهید و به عشق و دوستی وفادار بمانید.

امیدوارم این فال حافظ و تفسیرها برای شما مفید و الهام‌بخش باشند و به شما در مسیر عشق و زندگی کمک کنند

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: