وام | وام قرض الحسنه | وام فوری

وام قرض الحسنه 300 میلیونی بدون ضامن | دریافت وام فوری با اقساط 1 میلیون تومانی

متقاضیان واجد شرایط می‌توانند وام قرض الحسنه طرح افرا بانک سینا را با افتتاح حساب در این بانک دریافت کنند. اما شرایط دریافت این وام چیست؟

کدخبر : 20222
سایت سرگرمی روز :

طرح افرا بانک سینا ویژه اشخاص حقوقی است که می‌توانند از طریق واریز روزانه مبلغی به‌عنوان سپرده به حساب خود، بعد از 30 روز و به ازای هر روز 17 درصد مبلغ سپرده‌شان تسهیلات دریافت کنند. بازپرداخت وام افرا یک ماه پس از دریافت وام خواهد بود و همچنین سود آن 23 درصد است.

متقاضیان دریافت این وام ابتدا باید در بانک سینا افتتاح حساب کنند. این حساب می‌تواند از نوع جاری یا قرض الحسنه پس انداز باشد.

سپس مبلغی را تحت عنوان سپرده در حساب خود قرار دهد که باید حداقل بین یک تا 30 ماه در حساب خواب بوده تا شامل طرح افرا شود. البته مبلغ سپرده در بانک مسدود نمی‌شود و وام‌گیرنده می‌تواند در آن تغییر ایجاد کند.

همچنین شخص حقوقی باید برای ضمانت توانایی بازپرداخت دارای پروانه و جواز کسب باشد و به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد.

بانک سینا برای طرح افرا سقف معینی اعلام نکرده است، بلکه بین مبلغ وام و میزان سپرده نسبیتی قرار داده تا هرچقدر که سپرده بیشتر باشد، سقف وام نیز افزایش یابد.

این نسبت 17 درصد به ازای هر روز است،‌ یعنی هر روز که سپرده در حساب باشد این نسبت 17 درصد بیشتر از روز قبل خواهد بود.

بانک سینا برای این طرح تسهیلاتی خود نرخ سود 23 درصدی تعیین کرده است. همچنین مدت زمان بازپرداخت، درست 30 روز پس از دریافت مبلغ تسهیلات خواهد بود.

به علاوه این طرح شامل هزینه‌های جانبی اعم از 200 هزارتومان برای تشکیل پرونده بانکی و فرایند اعتبارسنجی نیز می‌شود.

بانک سینا به سپرده گذاران خود وامی تا سقف 300 میلیون تومان و با نرخ سود 23 درصد در قالب کارت اعتباری، اعطا می‌کند.

 وام اطلسی بانک سینا فقط به سپرده‌گذاران این بانک ارائه می‌شود با این پیش شرط که به مدت سه تا 6 ماه حساب سپرده قرض‌الحسنه با حداقل مبلغ 50 هزار تومان افتتاح و میانگین حساب ایجاد کنند. البته با دریافت این تسهیلات، حساب سپرده وام‌گیرنده مسدود نمی‌شود و وام گیرنده نباید به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی باشد.

وام فوری بانک سینا با بازپرداخت 36 ماه

مدارک لازم برای دریافت این وام هم یک ضامن رسمی است و متقاضیان باید اعتبار شغلی نیز ارائه کنند. برای وام‌گیرندگان با توجه به مدت سپرده‌گذاری و مدت‌زمان بازپرداخت انتخابی، حداقل 80 درصد مبلغ سپرده و حداکثر تا 200 درصد میزان سپرده قرض‌الحسنه یعنی 300 میلیون تومان، از سوی بانک وام پرداخت می‌شود.

در مورد مدت‌زمان بازپرداخت این وام هم باید اشاره کرد که مهلت آن حداقل 12 ماه، حداکثر 36 ماه تعیین شده است.

در صورت دریافت وام 300 میلیونی با دارا بودن سپرده سه‌ماهه و مدت‌زمان بازپرداخت 36 ماهه، وام‌گیرنده باید ماهانه 11 میلیون و 612 هزار تومان به بانک قسط پرداخت کند. به این ترتیب، در زمان سررسید وام، میزان پرداختی به بانک مجموعاً 218 میلیون و 264 هزار تومان خواهد بود. این وام هزینه‌های جانبی  نیز دارد که 200 هزار تومان است و شامل هزینه تشکیل پرونده و اعتبارسنجی می‌شود.

بانک سینا برای حمایت همه جانبه از مشتریان خود، طرح تسهیلات 300 میلیون تومانی را تحت عنوان «نارون» تدارک دیده است. افراد به منظور دریافت وام مذکور باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند.

افرادی که مایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک سینا هستند باید بتوانند حداقل یک ماه یا حداکثر 12 ماه میانگین حساب ایجاد کنند. متقاضیان دریافت این وام باید اعتبار شغلی به علاوه جواز کسب و پروانه اشتغال ارائه بدهند. سود این تسهیلات که در بازه 10 تا 23 درصدی است، با توجه به دوره بازپرداخت و ماندگاری سپرده تعیین می‌شود.

وام گیرندگان بعد از دریافت وام این امکان را دارند که اصل مبلغ تسهیلات و سود آن را یکجا پرداخت کرده یا قسط بندی کنند. حداکثر مدت زمان پرداخت اقساط تا 48 ماه خواهد بود.

با در نظر گرفتن مبلغ وام، سقف نرخ سود و زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 7 میلیون و 608 هزار و 775 تومان اعلام شده است. کل سود تسهیلات 65 میلیون و 221 هزار و 201 تومان خواهد بود. جمع رقم وام و سود آن نیز به 365 میلیون و 421 هزار و 201 تومان می‌رسد.

بانک سینا یکی از بانک‌های خصوصی کشور است که فعالیت خود را از بیست و هشتم اسفندماه سال 1387 آغاز کرد. این مجموعه به دلیل در اختیار داشتن کارکنانی سریع، مشتری مدار و درست کار، پیشرفته‌ترین سامانه بانکداری الکترونیک توانسته اعتماد مشتریان را جلب کرده و در قالب افتتاح انواع حساب‌ها، تسهیلات، خدمات کارتی، سامانه‌های بانکی، مبارزه با پولشویی، سامانه دریافت خدمات مشتریان حقوقی، خدمات نوین و… خدمات خوبی را به آن‌ها ارائه بدهد.

وام فوری 50 میلیون تومانی

بانک سینا در راستای اجرای طرح راهبردی کسب و کار خود و تکمیل زنجیره ارزش خدمات و محصولات متناسب با نیازهای مشتریان، طرح تسهیلاتی به نام «لیلیوم» را تدارک دیده است. مراحل درخواست این وام، تکمیل مدارک و دریافت آن به صورت کاملا غیرحضوری انجام می‌شود.

بانک سینا به منظور تسهیل در روند ارائه وام، تسهیلات لیلیوم را با استفاده از قابلیت اپلیکیشن سینابانک اجرایی کرده است. به گونه‌ای که در هیچ یک از مراحل آن، متقاضیان نیازی به مراجعه به شعب بانک مذکور نداشته و تمامی مراحل انلاین انجام می‌شود. افرادی که به دریافت وام لیلیوم تمایل دارند باید اپلیکیشن سینابانک را نصب کرده و پس از طی کردن فرآیندهای مشخص شده، به صورت غیرحضوری برای این تسهیلات درخواست بدهند.

متقاضیان برای دریافت این تسهیلات باید میانگین سپرده دو ماهه داشته باشند. حداکثر مبلغ این تسهیلات 50 میلیون تومان اعلام شده که با سود 23 درصد اعطا می‌شود. افراد بعد از دریافت این وام حداکثر طی 36 ماه امکان بازپرداخت اصل و سود آن را دارند. این وام به ارائه ضامن رسمی احتیاج ندارد و به منظور ضمانت آن تنها باید سفته ارائه شود. لازم به ذکر است که امضای متقاضی برای گذران مراحل دریافت وام به صورت الکترونیکی خواهد بود.

میزان اقساط برای فردی که سقف مبلغ وام با نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت مذکور را دریافت کند، 1 میلیون و 935 هزار و 486 تومان خواهد بود. جمع کل اقساط این تسهیلات 69 میلیون و 677 هزار و 499 تومان خواهد بود. کل سود وام نیز 19 میلیون و 677 هزار و 499 تومان است.

 

منبع: رده
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: