وام | وام بدون ضامن | وام فوری

وام بدون ضامن 50 میلیون تومانی با بازپرداخت 3 ساله | دریافت وام فوری با اقساط 1 میلیون تومانی

تسهیلات لیلیوم از وام‌های نقدی بانک سینا با سقف مبلغ 50 میلیون تومان و نرخ سود 23 درصدی است و به متقاضیانی که در این بانک حساب سپرده قرض الحسنه و میانگین حساب دو تا 6 ماه دارند اعطا می‌شود. ویژگی اصلی این تسهیلات آن است که متقاضی برای دریافت آن، نیازی به ضامن ندارد.

کدخبر : 20312
سایت سرگرمی روز :

وام بدون ضامن 50 میلیون تومانی بانک سینا به افرادی تعلق می‌گیرد که دارای رتبه اعتباری A هستند. نرخ سود این وام نیز 23 درصد تعیین شده است.

وام بدون ضامن بانک سینا به سپرده‌گذارانی پرداخت می‌شود که در این بانک میانگین حساب دارند و فاقد سابقه بدهکاری یا چک برگشتی هستند.

برای دریافت وام لیلیوم بانک سینا نیازی به ضمانت ضامن رسمی نیست و ضمانت این تسهیلات از طریق اعتبارسنجی انجام می‌شود. درخواست این وام به صورت آنلاین و در اپلیکیشن سیبانک انجام می‌شود و متقاضیان واجد شرایط می‌توانند درخواست وام را در این نرم‌افزار ثبت کنند.

سقف مبلغ بر اساس اعتبارسنجی افراد متقاضی مشخص می‌شود. افرادی که دارای رتبه اعتباری A و B‌ و C‌ هستند، به‌ترتیب می‌توانند تا سقف 50، 20 و 10 میلیون تومان از این بانک وام دریافت کنند.

ضریب این تسهیلات نیز بر اساس مدت سپرده‌گذاری و مدت‌زمان بازپرداخت این وام تعیین می‌شود. نسبت مبلغ وام به سپرده برای این طرح تسهیلاتی در جدول زیر نمایش داده شده است.

مدت سپرده‌گذاری (ماه) مدت بازپرداخت (ماه) ضریب تسهیلات

۳ ۱۸ 159%

۴ ۲۴ 166%

۵ ۳۰ 172%

۶ ۳۶ 178%

حداکثر زمان بازپرداخت این وام 36 ماه تعیین شده و وام گیرنده در صورت دریافت وام 50 میلیون تومانی و دوره بازپرداخت 36ماهه با نرخ بهره 23 درصد، ماهانه ملزم به بازپرداخت یک میلیون و 935 هزار تومان به بانک است. مجموع رقم اصل و سود این وام نیز به 69 میلیون و 777 هزار تومان می‌رسد.

با در نظر گرفتن سقف مبلغ وام برای اشخاص حقیقی، نرخ کارمزد و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط به 5 میلیون و 454 هزار و 545 تومان می‌رسد. کل سود وام 36 میلیون تومان بوده و جمع رقم وام و نرخ سود آن 336 میلیون تومان اعلام شده است. همچنین با در نظر گرفتن مبلغ وام اشخاص حقوقی، مدت زمان بازپرداخت و نرخ کارمزد، میزان هر قسط برای این گروه 9 میلیون و 740 هزار و 260 تومان است.

کل سود تسهیلات به 120 میلیون تومان و جمع رقم وام و نرخ سود آن نیز به 870 میلیون تومان می‌رسد.

بانک سینا به سپرده گذاران خود وامی تا سقف 300 میلیون تومان و با نرخ سود 23 درصد در قالب کارت اعتباری، اعطا می‌کند.

 وام اطلسی بانک سینا فقط به سپرده‌گذاران این بانک ارائه می‌شود با این پیش شرط که به مدت سه تا 6 ماه حساب سپرده قرض‌الحسنه با حداقل مبلغ 50 هزار تومان افتتاح و میانگین حساب ایجاد کنند. البته با دریافت این تسهیلات، حساب سپرده وام‌گیرنده مسدود نمی‌شود و وام گیرنده نباید به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی باشد.

مدارک لازم برای دریافت این وام هم یک ضامن رسمی است و متقاضیان باید اعتبار شغلی نیز ارائه کنند. برای وام‌گیرندگان با توجه به مدت سپرده‌گذاری و مدت‌زمان بازپرداخت انتخابی، حداقل 80 درصد مبلغ سپرده و حداکثر تا 200 درصد میزان سپرده قرض‌الحسنه یعنی 300 میلیون تومان، از سوی بانک وام پرداخت می‌شود.

 در مورد مدت‌زمان بازپرداخت این وام هم باید اشاره کرد که مهلت آن حداقل 12 ماه، حداکثر 36 ماه تعیین شده است.

در صورت دریافت وام 300 میلیونی با دارا بودن سپرده سه‌ماهه و مدت‌زمان بازپرداخت 36 ماهه، وام‌گیرنده باید ماهانه 11 میلیون و 612 هزار تومان به بانک قسط پرداخت کند.

به این ترتیب، در زمان سررسید وام، میزان پرداختی به بانک مجموعاً 218 میلیون و 264 هزار تومان خواهد بود. این وام هزینه‌های جانبی  نیز دارد که 200 هزار تومان است و شامل هزینه تشکیل پرونده و اعتبارسنجی می‌شود.

مشتریان بانک سینا در صورت داشتن سپرده قرض الحسنه در این مجموعه می‌‌توانند از تسهیلات طرح «اطلسی» بهره ببرند. سقف وام این طرح 200 میلیون تومان اعلام شده است.

 افرادی که خواهان دریافت تسهیلات 200 میلیون تومانی طرح اطلسی بانک سینا هستند باید حداقل یک ماه و حداکثر سه ماه از مدت زمان تشکیل حساب آن‌ها گذشته باشد.

ضمنا متقاضیان به منظور دریافت این تسهیلات باید ضامن رسمی داشته و اعتبار شغلی مورد نظر بانک را هم دارا باشند. پس از دریافت این وام ظرف مدت 36 ماه امکان بازپرداخت اقساط آن وجود دارد.

لازم به ذکر است افراد با دریافت این وام تنها امکان خرید از انواع کالا و محصولات فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک را خواهند داشت و نمی‌توانند برای موارد دیگر به کار ببرند.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، افراد باید هر ماهه 7 میلیون و 741 هزار و 944 تومان قسط بدهند. کل سود این تسهیلات به 78 میلیون و 709 هزار و 995 تومان می‌رسد.. جمع رقم وام و سود آن نیز 278 میلیون و 909 هزار و 995 تومان خواهد بود.

منبع: کاماپرس
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: